Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelul noem jij dat?He he eindelijk weer terug bij de Z 1000 Topic dat gelul over brommers . Roger had al eerder moeten ingrijpen op zijn Topic .
Oke Ik weet dat Dyna - S uit de USA die levert voor Kawa je kan het proberen bij Jan Smit power parts 06-10464344 suc 6
uit mijn hoofd Boyer-Branden kit00088 (zonder bobines) of kit00288 (met) volle el.ontsteking zonder mechanische.vervroeger v/e redelijke prijs....Ik ken iemand die ook met oudere kawa's bezig is. Het vervroegermechanisme en de veertjes verouderen en de vervroeging wordt daardoor minder betrouwbaar.
Is er een merk/type electronische ontsteking die graag op deze motoren gebruikt word?
Lekker in elkaar laten zitten,en als de sneeuw weg is maar weer eens een stukje rijden lijkt me,blokje is gewoon kwaad op je dat je m zo weinig heb gebruikt (de laatste tijd) en alstie bonkiebonk gaat doen heb je weer wat te sleutelen en ga je met de Z650 een frisse neus halen........Ben heel benieuwd, mijn blok maakt als hij koud is en redelijk ondertoerig ook een geluid.
Weet alleen niet wat het is, misschien een rauw krukaslager of de tandwielen van de krukas op de koppelingskorf.
Misschien alleen de veren achter in de korf?
Weet het ook niet, maar heb geen zin het blok uit elkaar te trekken, warm hoor ik niets.....
dat zijn je dempingsveren in je koppelingskorf... uitgelubberd en geen veerspanning meer... waren revisiesets voorBen heel benieuwd, mijn blok maakt als hij koud is en redelijk ondertoerig ook een geluid.
Weet alleen niet wat het is, misschien een rauw krukaslager of de tandwielen van de krukas op de koppelingskorf.
Misschien alleen de veren achter in de korf?
Weet het ook niet, maar heb geen zin het blok uit elkaar te trekken, warm hoor ik niets.....
ook de vraag even hier..heeft er iemand nog een Cometic koppakking liggen? de C8020, 76mm boring??
die had geen ZED denk ik.........Ik heb ooit van en wijze man geleerd: 'een blok nooit koud beoordelen.'
trilt nogal....koppeling oke rotor oke. blok draait best veel toeren en met flink schakelen denk ik dat er toch een tap is verschoven, of een zuiger met een stuk er af....Het is dat 1200cc blok.Waarom denk jij dat je krukas ontzet is???
Wil je niet weer standaard gaan rijden?Net even gekeken. ik heb nog een koppakking voor 82/83mm boring liggen. Dus als je een big block en grotere zuigers koopt, heb ik een koppakking voor je.
Een standaard Z1 voor erbij zou wel leuk zijn.Wil je niet weer standaard gaan rijden?
Ken je Dynoman Performance uit Texas? Die heeft allerlei spul voor de oudere jappen.ook de vraag even hier..heeft er iemand nog een Cometic koppakking liggen? de C8020, 76mm boring??
ook de vraag even hier..heeft er iemand nog een Cometic koppakking liggen? de C8020, 76mm boring??
Goed onthouden.Tja Roger, je had eerst schokkers voor een ander type motor (volgens mij 310mm).
Nu de juiste lengte, da's natuurlijk een heel verschil......