Kentekenplaat reclame

Motorvirus

BigTwin
16 jun 2008
38.234
255
Hallo mede mf-ers,

Hebben jullie daar ook zo`n hekel aan dat de dealer ongevraagd reclame op jouwn motor zet !

Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan verwijderen zonder beschadigingen ?

Want het lijkt wel een soort verf :N

Ter info het staat op de rand van de kentekenhouder.
 
Laatst bewerkt:
Is geen verf, maar een sticker zonder folie. gewoon pulken :Y
Is idd wel irri ja... Maarja, wat zou jij doen als bedrijf? Ideale reclame, want "niemand" neemt de moeite om het er weer af te halen :+
 
Is geen verf, maar een sticker zonder folie. gewoon pulken :Y
Is idd wel irri ja... Maarja, wat zou jij doen als bedrijf? Ideale reclame, want "niemand" neemt de moeite om het er weer af te halen :+


Dan hebben ze mij nog niet ontmoet :P
 
Naar het bedrijf gaan en vragen of zij het er af willen halen. Ze hebben het er tenslotte ook maar ongevraagd op gekwakt.
 
Laatst bewerkt:
met een beetje thinner lukt het ook. Wel snel werken (even gauw met een totje veeg veeg doen en klaar)

en anders een nette KTPH kopen
 
Dat valt dan nog mee. Op de motor van mijn broertje zit een of ander plaatje van motoport op het achterspatbord. Is er met geen mogelijkheid af te krijgen. Das pas vervelend.
 
Mijn oom wou het ook weg hebben, en dat ging prima met thinner.
Later heb ik het zelf ook gedaan, en dat ging prima.
 
Ik heb het bij mijn (auto)dealer bij aanschaf gezegd. Bij rijklaar maken hoort bij mij niet dat er stickers vanhet bedijf op geplakt worden.
Toen ik hem de week erna ophaalde zaten er toch van die kentekenplaathouders op met de dealernaam erop.
"Ja mijnheer dat doen wij standaard" was het antwoord.
Die hebben ze er meteen weer af kunnen halen. Dat heeft de verkoper uiteindelijk in zijn pak met stropdas zelf kunnen doen. Zaterdag, dus geen monteur aanwezig en ik vertikte het op met die reclame weg te rijden.

Dus mijn advies, als je het niet wilt gewoon terug naar de dealer en laten verwijderen.
 
Ik heb zelf gewoon een blanco kentekenplaathouder gehaalt bij de lokale kentekenplatenboer.
Krijg immers niet betaalt om reclame te rijden, en zo veel korting heb ik nu ook weer niet gehad bij de aankoop :]
 
Heb een tijdje stage gelopen bij een Opel/Chevrolet dealer.

Mijn stagebegeleider (reed zelf KTM Superduke R :] ) vond het de grootste onzin om zo'n KTPH op een auto van een klant te draaien, behalve als de gene die erop zat gebroken was ofzo. Dan wel.

Vond ik een goede houding :Y
 
Voor 12,50 Euro kun je de plaat ook met elke willekeurige tektst uitvoeren 8-)

full
 
En zo zijn er meerdere, maar ook zat van niet :')
Mn zus zat "vroeger" te klagen over de reclame stickers op haar scooter... Maar was te lui om ze eraf te halen :X

op mijn brommer (jaja, ik ben nog zo'n jong pikkie :+ ) hebben ze dus een lelijk wit stickertje op t vsb gedaan B|. met geen mogelijkheid dr af te halen :(.
Op de kentekenplaathouder zat het ook, maar heb die gewoon vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Dat valt dan nog mee. Op de motor van mijn broertje zit een of ander plaatje van motoport op het achterspatbord. Is er met geen mogelijkheid af te krijgen. Das pas vervelend.
Even de fohn van je vrouw :) / vriendin ;) / moeder :/ /schoonmoeder '( lenen. Is ie binnen 30 seconden weg.
 
wat een zeikerds zijn jullie, geen reclame op de kentekenplaat, maar natuurlijk wel een merk op je tank en het liefst een motorpak in de kleuren van je merk motor.
En natuurlijk zijn jullie ook niet vergeten om het merk uit de banden te slijpen en ga zo maar door.
Ik laat lekker mijn dealer reclame zitten op mijn kentekenplaat.
 
wat een zeikerds zijn jullie, geen reclame op de kentekenplaat, maar natuurlijk wel een merk op je tank en het liefst een motorpak in de kleuren van je merk motor.
En natuurlijk zijn jullie ook niet vergeten om het merk uit de banden te slijpen en ga zo maar door.
Ik laat lekker mijn dealer reclame zitten op mijn kentekenplaat.
haha uitgesproken mening! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan