Kentekenplaat

Mr Ducati

Die hard MF'er
22 jun 2001
264
0
Amersfoort
waar kan je gelijk je motorkentekenplaat ophalen? Overal hier in de buurt moeten ze de platen oplaten sturen. Ik wil het vandaag hebben want ik heb mijn kentekenbewijs gekregen, dus ik wil/zal/moet vandaag rijden :P
 
kan niet meer tegenwoordig. die dingen moeten inderdaad aangemaakt en opgestuurd worden.

om te rijden heb je toch geen plaat nodig? :P
 
Gewoon gaan rijden en als ze je aanhouden net doen of je hem verloren bent? Je hebt toch een kentekenbewijs?
 
Ben eens van Den Haag naar Friesland en terug gereden zonder plaat.
Ik had um in Den Haag al verloren en kreeg een dag later van de pliesie een telefoontje "mis je nix?"
Kon toen mijn nieuw plaat die met plastic schoefjes had vastgezeten :? weer ophalen. ;)
Maar niemand heeft op de heen- en terug weg gereageerd :z
 
waar kan je gelijk je motorkentekenplaat ophalen? Overal hier in de buurt moeten ze de platen oplaten sturen. Ik wil het vandaag hebben want ik heb mijn kentekenbewijs gekregen, dus ik wil/zal/moet vandaag rijden :P

Ik weet er alleen 1 in Apeldoorn te zitten.

Maar heeft dat niet met de verandere regels te maken :? Ik weet het niet hoor.

Nee is niet denk ik, schiet me net te binnen.
Had voor Astra nieuwe plaat nodig toen na die nieuwe regeling met dat 1-tje enzo.
Kon zo meenemen.

Edit voor Ralfie ;)
 
Ik weet er alleen 1 in Apeldoorn te zitten.

Maar heeft dat niet met de verandere regels te maken :? Ik weet het niet hoor.

Nee is niet denk ik, schiet me net te binnen.
Had voor Astra nieuwe plaat nodig toen na die nieuwe regeling met dat 1-tje enzo.
Kon zo meenemen.

Edit voor Ralfie ;)

ja voor motoren is die regel veranderd dat moet nu allemaal geregistreerd worden

maar ik ben mijn kledingpullen alvast aan het verzamelen. als ze me aanhouden ben ik hem gewoon verloren :P
 
ja voor motoren is die regel veranderd dat moet nu allemaal geregistreerd worden

maar ik ben mijn kledingpullen alvast aan het verzamelen. als ze me aanhouden ben ik hem gewoon verloren :P

Voor koekblik ken je dus nog gewoon zo halen begrijp ik hieruit :?

Edit: Veel plezier met rijden dan maar heh!!!
 
Bij deze maken ze hem gelijk voor je en krijg je hem gelijk mee.
Tenminste dat deden ze 6 maand geleden nog wel en neem niet aan dat het veranderd is.

Naam: Koets BV Kentekenplaten
Adres: Hoendiep 206
PC+Plaats: 9745 ED HOOGKERK GN
Telefoon: 050-5566520
Telefax: 050-5566437

Maar is wel helemaal in het noorden dus heb je er gelijk een leuke rit bij :9
Ben toen zonder kenteken heen gereden })
 
Volgens mij kun je dit bij een autodealer laten doen, tenminste een vriend van mij werkt bij de Mazda dealer in Nieuwegein en die heeft het ook voor mij geregeld.
Dus bel eens een autodealer in de buurt op!
 
Bij deze maken ze hem gelijk voor je en krijg je hem gelijk mee.
Tenminste dat deden ze 6 maand geleden nog wel en neem niet aan dat het veranderd is.

Naam: Koets BV Kentekenplaten
Adres: Hoendiep 206
PC+Plaats: 9745 ED HOOGKERK GN
Telefoon: 050-5566520
Telefax: 050-5566437

Maar is wel helemaal in het noorden dus heb je er gelijk een leuke rit bij :9
Ben toen zonder kenteken heen gereden })

Amersfoort --> Hoogkerk is wel een leuk ritje, maar om dat nou alleen te doen voor een kentekenplaat
 
kan niet meer tegenwoordig. die dingen moeten inderdaad aangemaakt en opgestuurd worden.

dit is niet waar, je kan echt wel direct een plaat meekrijgen. ik heb er geen problemen meegehad. ik heb al 2 keer een nieuwe plaat opgehaald, kon er gewoon op wachten. probleem zit in het volgende. als je ketekenplaat echt verloren bent. dan krijg je idd een duplicaat met een 1-tje of 2-tje enz. je moet dit aangeven bij de politie bla bla.
 
Ik zit in de vrachtwagens

Bij ons is het gewoon zo dat je met het kenteken naar de Apco of zo iets gaat ff wachten ff stempelen en meenemen die rommel
 
Amersfoort --> Hoogkerk is wel een leuk ritje, maar om dat nou alleen te doen voor een kentekenplaat

waar kan je gelijk je motorkentekenplaat ophalen? Overal hier in de buurt moeten ze de platen oplaten sturen. Ik wil het vandaag hebben want ik heb mijn kentekenbewijs gekregen, dus ik wil/zal/moet vandaag rijden


WIL ZAL EN MOET.
Tja, dan is een ritje Hoogkerk wel waard.
Of ik het zou doen? :+
 
Kan je eigenlijk zien op je kentekenbewijs dat je je plaat opgehaald hebt ? dat ze dan een stempel zetten ofzo ?
 
Ik zit in de vrachtwagens

Bij ons is het gewoon zo dat je met het kenteken naar de Apco of zo iets gaat ff wachten ff stempelen en meenemen die rommel
Is bij mij ook zo gegaan. Had een lelijke gele plaat op mijn brik zitten. Ik naar een grote autohandel (HEUTS in Hoensbroek, bij Heerlen) en bleek dat mijn motor net oud genoeg was voor een legale blauwe plaat.
 
Wees blij dat we nu geen perfect weer hebben...dat verzacht de pijn een beetje!

En ja, als je nieuwe papieren hebt en je haalt een plaat dan wordt er een stempel ingeperst...

René :]
 
Als je ze niet kwijt ben dan kun je direct een nieuwe plaat halen.
Wel kentekenbewijs meebrengen natuurlijk
(voor de GAIK stempel)
Ook is het mogelijk de oude platen nog te laten maken zonder NL strook.

Hier is het adres in Rotterdam:

Beek, D en P van
Metaalhof 60
3067GM Rotterdam

Kenteken- en nummerplaten - fabrieken klaar terwijl U wacht
:} :} :} :} :} :}
 
Als je ze niet kwijt ben dan kun je direct een nieuwe plaat halen.
Wel kentekenbewijs meebrengen natuurlijk
(voor de GAIK stempel)
Ook is het mogelijk de oude platen nog te laten maken zonder NL strook.
En legitimatie!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan