Nee, 2 schakels, beide aan de buitenkant. Ook geen idee hoe ik dit voor elkaar kreeg.
Is dit ook een risico met kilometerje of 20 a 30 per uur?
uh ja.. of hij slaat door je carter, hij kan dubbel slaan tussen de ruimte bij je voortandwiel, dan staat je blok meteen stil.. resulteert in een extreem dure reparatie..Is dit ook een risico met kilometerje of 20 a 30 per uur?
Is dit ook een risico met kilometerje of 20 a 30 per uur?
Baal ik lekker van!, maar ja als je zoveel risicos neemt, zoek ik wel een karretje.
mhhh, er zwerft hier ergens op m-f een filmpie van een ketting die afbrak, vervolgens raakt die de kentekenplaat en die mist op een haar na, de rijder die er achter rijdt.
Welk merk ketting aub ?
Scheuren in de schalmen ken ik alleen van Tsubaki, en dat is al enkele decenia geleden.
Maar da's wel met 200+ km/u op Die Autobahn.
Ik had laatst ook dat mijn ketting er af liep, gelukkig was de ketting toen niet gebroken.
Inmiddels heb ik een carterbeschermplaatje gekocht.
Misschien een tip om dat te doen als die er voor je motor zijn.
Scheelt toch een motor die total loss is indien de ketting wel breekt en door de carter gaat slaan.