Zijn door ook foto's van want ik heb nog nooit iets van rood gezien op mijn ketting. Heb er nu een DID onder hangen.
Tsubaki
denk dat je'n beetje op het verkeerde been zit.. ketting zelf is niet rood, maar markeerder aan de kleurcode (groen -> rood) aan de kettingspanner komt in de geburen van het rood.
Neem gewoon een goeie, op zo'n PK pakhuis wil je geen goedkoop prutkettinkje...
Tsubaki of DID of origineel of zo...
Tsja Motor rijden is nou eenmaal duurmaar voor did 303 euro?
dat vind ik nogal niet wat...
zijn die ook ergens goedkoper te krijgen?
of ligt dat aan mij(n)(rijstijl)?
Inderdaad, je gaat veel te traag, de mijn was op 9000 km naar de haaien (op een 600tje)
Inderdaad, je gaat veel te traag, de mijn was op 9000 km naar de haaien (op een 600tje)
Op donderdag 13 juni 2002 13:48 schreef Jeroen12 het volgende:
17000 km is inderdaad niet veel. Doe je wel wat aan onderhoud?
Mijn ketting is na 23000km nog niet aan het eind van zijn latijn, terwijl ik toch meer vermogen heb (en ook niet te beroerd ben om dit te gebruiken)
fatsoenlijk blijven invetten schijnt ook te helpen
(net als schakelen bij 3500 rpm..)
iddOriginele honda kettingsets zijn tegenwoordig net zo duur of goedkoper zelfs dan imitatie. Ik zou voor origineel gaan.
Vergat ik net te vragen, reinig je hem ook wel eens?
S100-kettingreiniger is daar wel relext voor..