KIKA RIT Flevoland afspreek topic

Denk dat het beste is om zoals volgens de eerdere planning om 10:00 uur vanuit Almere (Autoradam) te vertrekken en dan snelweg richting De Meern. We hoeven dan niet te haasten en ik verwacht dat er in De Meern nog wel tijd verloren gaat (veel moeten nog inschrijven).
 
Daarom wouden hun uit zeewolde ook wat eerder weg maar dat heeft alleen zin met een kleine groep en niet zoals met de mega meet met 60 man want dan kost t wel tijd. ik stem toch voor zeewolde binnendoor
 
We vertrekken vanaf de houtwal 1.
En rijden daar om 9:00 uur weg richting spiekweg via de sportlaan, dus jullie zouden bij de hockey vanaf het parkeer terrein kunnen aanhaken als dat makkelijk is.

Eventueel kan ik de route doormailen als garminbestand voor de liefhebber.
 
Laatst bewerkt:
maar waar zit de hockey ergens dan? vanaf stoplichten trekkersveld richting zeewolde na de eerste rotonde links en dan einde van de weg rechts? en dan aan de linkerkant? zo iets?
 
maar waar zit de hockey ergens dan? vanaf stoplichten trekkersveld richting zeewolde na de eerste rotonde links en dan einde van de weg rechts? en dan aan de linkerkant? zo iets?

Als je die rotonde links gaat is het eigenlijk gelijk al na +/- 100 meter aan de linkerzijde
 
Vanaf de eerste rotonde spiekweg volgen ( eerste afrit ), tweede rotonde links en dan na +/- 100 meter links.
 
Het lijkt me het beste dat we vanuit Flevoland direct naar De Meern rijden en ervoor zorgen dat we daar rond 10:30 uur zijn.

Lijkt me alleen goed om even een afspreekroute vast te stellen, ik trap af;

08:30 vertrek uit Dronten (Shell)
naar Lelystad
09:00 vertrek vanuit Lelystad (McDonalds)
naar Almere :?
10:00 vertrek vanuit Almere richting De Meern

Is dat wat?


Goed plan toch..en by the way: woestgezellig ben ik! haha :Y
 
dan ga ik niet in mijn eentje langs zeewolde en zien we jullie daar wel, dan rijd ik ook via almere
 
geen idee denk dat er sowieso wel heel veel gasten komen uit het flevoland(almere) topic. en veel gasten die niet lid zijn
 
Bedoelde eigenlijk meer het aantal wat vanuit Autoradam richting Utrecht gaat. 8-)

Niet helemaal duidelijk hoeveel, rond de 10/20 ofzo?! Een paar uit Almere en uit Lelystad vanaf A6 motoren, en uit Dronten ook heb ik begrepen. We zien het vanzelluf wel toch?!
 
Onderstaande bericht van Bikermama stond in het het kikarit topic:


'LET OP EXTRA MOGENLIJKHEID TOT INSCHRIJVEN VOOR MF RIJDERS
Ik werd net gebeld door het AD 1 van de grootste kranten van NL
Om tijd en gaos in de Meern te besparen kan er nog via ons transport bedrijf worden ingeschreven.
Voor verdere gegevens gaarne PM sturen en dan worden de nodige gegevens vestrekt
Doe dit wel vóór vrijdag zodat zatedag alles 100% geregeld en in orde bevonden is.
Dit ivb met het gegegeven dat het AD nog een extra oproep doet via de krant dus extra drukte kan zeker verwacht worden.
Alle inschrijvingen via Poland Transport worden op een lijst bijgehouden

LET WEL OP!!! EVEN GOED BIJ DE INSCHRIJFTAFEL IN DE MEERN MELDEN MET VOLLE NAAM EN MF NICKNAME en vragen naar MIJ BIKERMAMA!'
 
is het niet verstandig om om 09:30 vanuit almere te vertrekken,ivm de drukte daar :?
 
Niet helemaal duidelijk hoeveel, rond de 10/20 ofzo?! Een paar uit Almere en uit Lelystad vanaf A6 motoren, en uit Dronten ook heb ik begrepen. We zien het vanzelluf wel toch?!

Dat is ook zo, was alleen nieuwsgierig. :9
 
laat maar weten wat t word als wij vanaf lely half negen vertrekken zijn we sowieso op tijd denk ik
 
Ik ga ook mee vanuit lelystad! Zie nu pas het flevoland vertrek topic! 9 uur it is right @ mc donalds, zoals in de OP staat!

Tot zondag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan