KIKA RIT Flevoland afspreek topic

is het niet verstandig om om 09:30 vanuit almere te vertrekken,ivm de drukte daar :?


Ik vermoed dat 't gekkenhuis wordt in Utrecht en het zou knap zijn als ze op tijd vertrekken :Y. Ik ben rond kwart voor 10 bij Autoradam, 10.00 vind ik nl een prima tijd!
 
Was het helemaal vergeten dat de rit vandaag is. Helaas kan ik niet mee, have fun!
 
Donny het is zondag dus kun je nog mee.
Zijn er hier nog rijders die zich in de Meern moeten inschrijven?
Kan ook nog telebankieren via ons tot vanmiddag 16.00 dus wees er wel snel bij stuuer mij even een PM en je krijgt de gegevens
en je neemt de bevestigings bericht mee naar de meern komt gelijk naar de inschrijf tafel loop dus de hele wachtrij voorbij meld je daar toon je bewijs en je word afgevinkt daar de poland betalingen dan al reeds zijn verwerkt.
De deathline is tot 16.00 uur vanmiddag.
MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Gr Jolanda
 
Laatst bewerkt:
bron knmi: zondag middag :

in de loop van de middag en avond ontwikkelen zich op meer plaatsen stevige regen- en onweersbuien. Daarbij is er vooral in het oosten van het land ook kans op hagel en windstoten.
 
Donny het is zondag dus kun je nog mee.
Zijn er hier nog rijders die zich in de Meern moeten inschrijven?
Kan ook nog telebankieren via ons tot vanmiddag 16.00 dus wees er wel snel bij stuuer mij even een PM en je krijgt de gegevens
en je neemt de bevestigings bericht mee naar de meern komt gelijk naar de inschrijf tafel loop dus de hele wachtrij voorbij meld je daar toon je bewijs en je word afgevinkt daar de poland betalingen dan al reeds zijn verwerkt.
De deathline is tot 16.00 uur vanmiddag.
MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Gr Jolanda
Ik las net je PM en heb dus getelebankierd na 16:00 en nu?

edit- ik las net ergens anders dat het nog kan tot 21:00 ivm de drukte *O*
Goed bezig :Y
 
Laatst bewerkt:
bron knmi: zondag middag :

in de loop van de middag en avond ontwikkelen zich op meer plaatsen stevige regen- en onweersbuien. Daarbij is er vooral in het oosten van het land ook kans op hagel en windstoten.

In de loop van de avond dan maar; als iedereen lekker thuis is en alles is opgeruimd. Bij thuiskomst ff lekker douchen en daarna een wijntje...dan mag de bui wat mij betreft komen :Y
 
haha komt onze charmeur weer :D:D

lekker douchen zonder wijn maar met bier, ik had vernomen dan RVT nog heel lekker groen kratje had staan :D

zie jullie morgen als t op de terug weg gaat regenen maakt mij ook ni uit als t daar maar droog is vind ik t best
 
haha komt onze charmeur weer :D:D

lekker douchen zonder wijn maar met bier, ik had vernomen dan RVT nog heel lekker groen kratje had staan :D

zie jullie morgen als t op de terug weg gaat regenen maakt mij ook ni uit als t daar maar droog is vind ik t best

Groen kratje...............issie van zijn geloof gevallen?? |(
 
Als groep dronten/lely om toien uurt niet in almere is moeten jullie gewoon gaan rijden. Er rijd met ons een vrouwtje mee die het nog beetje eng vind dus die wil eerst ff in een klein groepje rijden. zodra wij dus verzameld zijn in lely moeten we ff kijken wat zij wil. Anders zien wij jullie daar in de meern
 
Ik sluit me ook zo wel aan in Almere. Nog even een beetje wakker worden. :z
 
Als groep dronten/lely om toien uurt niet in almere is moeten jullie gewoon gaan rijden. Er rijd met ons een vrouwtje mee die het nog beetje eng vind dus die wil eerst ff in een klein groepje rijden. zodra wij dus verzameld zijn in lely moeten we ff kijken wat zij wil. Anders zien wij jullie daar in de meern


oke
 
Die wolkbreuk herken ik; maar gelukkig goed gekleed. Hier in Den Bosch is het heerlijk weer! Verders is het dom lullen en rondkijken.
 
Zo ben inmiddels in Almere en net opgedroogd. Was echt zeiknat. Krijg je ervan he, spijkerbroek en leren jasje... *D

Ben blij dat ik net op tijd was, kwam van de snelweg en kon nog even bij de groep aanhaken. *O*
 
Zo weer thuis! In de ochtend wel met een groepje, 45 min onder het viaduct van de vogelweg gezeten :p ik vond het wel gezellig!
 
hahah dat groepje ken ik

hier een link naar filmpje er zijn zeven delen wij zitten in deel 1 ik kom voorbij bij 1:14 dus jullie paar sec later

 
Zo weer thuis! In de ochtend wel met een groepje, 45 min onder het viaduct van de vogelweg gezeten :p ik vond het wel gezellig!


Het was beregezellig, half uurtje (ongeveer) wachten en je leert elkaar toch ook weer anders kennen *O*
 
Zo ben inmiddels in Almere en net opgedroogd. Was echt zeiknat. Krijg je ervan he, spijkerbroek en leren jasje... *D

Ben blij dat ik net op tijd was, kwam van de snelweg en kon nog even bij de groep aanhaken. *O*

Jouw timing was subliem ja! Ff over die handige ( met watergoot en 2 regenpijpen ;) .. spijkerbroek; welk merk is het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan