kind achterop

Een spijkerbroek is ook hartstikke sterk, het enige nadeel is juist dat deze schuurt aan de binnenkant, waardoor bij een schuiver de broek nagenoeg heel is maar je been helemaal open ligt.

Maar kan je een kind voor een testritje niet voor je neerzetten, zeg maar tussen jou en de tank?? Zou dat mogelijk zijn?
 
ik zie het probleem niet *O*

laten al die mensen met commentaar zich wat meer met zichzelf bezig houden :W
 
was er n probleem dan. :?

jij hebt deze foto toch gemaakt en geplaatst met intentie veel bijval te krijgen op mf in je eigen mening hieromtrend?

daarom is mijn reactie hierop: ik zie het probleem niet en bemoei me wat minder met mijn medemens, medeweggebruiker etc. :W
 
heb je nou rijdend in je auto fotos zitten maken van een motorrijder die lekker met ze dochter aan het rijden is om hem vervolgens massaal af te kafferen in een topic :r
 
Wat een gelul.

Je kan met een kind achterop toch heel rustig rijden of komt dan niet in jullie op :?

Ik heb het ook gedaan (4 jaar) en nog rustiger gereden als een snorfiets. Kind helemaal blij en veiliger dan fietsen met dikke kleding en een helm.

Niet zo moeilijk doen en niet zo snel anderen afzeiken zou de wereld (en MF) een stuk mooier maken.
 
Niet slim!!, en het is je kind!!!,lijkt me niet prettig als haar iets erg overkomt!

Ene, ik heb m`n lesje wel geleerd over de kledij op een motor! Heb met scooter een ongeluk gehad en ben daarbij met m`n knie over het asflat gegaan! Had wel een spijkerbroek aan, maar die was helemaal weg gesleten! en mijn knie lag tot op het bot open! Is nu meer als 1.5 jaar geleden en heb er nog steeds last van!, wordt er elke dag mee geconfronteerd!!
 
gefrustreerd of zo. :?
jij wel, over het feit dat iemand het in ze botte hersens haalt om ze dochter zo achterop te nemen! een schande, wat zullen de buren wel niet zeggen.
deze man kent jou niet, waarscheinlijk komt ie niet op mf en kan dus ook geen weerwoord/ argumenten geven waarom hij dit doet.

ik zou het zelf niet op prijs stellen als een of andere moraalridder fotos van me ging maken en op een enorm forum plaatst om me vervolgens de grond in te trappen omdat ik in jou ogen iets verkeerds doe.
let liever op de weg dan met een camera te prutsen.
 
jij wel, over het feit dat iemand het in ze botte hersens haalt om ze dochter zo achterop te nemen! een schande, wat zullen de buren wel niet zeggen.
deze man kent jou niet, waarscheinlijk komt ie niet op mf en kan dus ook geen weerwoord/ argumenten geven waarom hij dit doet.

ik zou het zelf niet op prijs stellen als een of andere moraalridder fotos van me ging maken en op een enorm forum plaatst om me vervolgens de grond in te trappen omdat ik in jou ogen iets verkeerds doe.
let liever op de weg dan met een camera te prutsen.
schijnt moeilijk te zijn inlezen.

zijn weerwoord vraag ik wel als dat kind wat overkomt.

vraag me af wie wie de grond in zit te trappen nu. :?
 
Uiterst verantwoord is idd wat anders. Ik zou zelf iig niet snel een kind zo meenemen.


Maargoed je weet niet wat de omstandigheden waren.
Mensen zijn oud en wijs genoeg om voorhunzelf die keuzes te maken.

Lekker belangrijk...



Voor de moraalridders... zullen we meteen weer wat nieuwe regeltjes in het leven roepen. Lekker alles reguleren daar wordt ons land beter van :r :N
 
Niet slim!!, en het is je kind!!!,lijkt me niet prettig als haar iets erg overkomt!

Ene, ik heb m`n lesje wel geleerd over de kledij op een motor! Heb met scooter een ongeluk gehad en ben daarbij met m`n knie over het asflat gegaan! Had wel een spijkerbroek aan, maar die was helemaal weg gesleten! en mijn knie lag tot op het bot open! Is nu meer als 1.5 jaar geleden en heb er nog steeds last van!, wordt er elke dag mee geconfronteerd!!

Alles is relatief :P , op me scooter ook welleens met 100 op me bek gepleurt.. wat schaafwonden en dat was het :) , iemand anders rijd in volledig leer 30kmph en wordt geschept en is dood.

Me overgroot opa werdt ook 98 en rookte iedere dag zware shag, iemand anders leeft kern gezond en krijgt op zijn 30ste een terminale ziekte.


Kortom Live you're life to the max.


Dood gaan we allemaal, en als je tijd komt.. dan komt ie.
 
schijnt moeilijk te zijn inlezen.
zijn weerwoord vraag ik wel als dat kind wat overkomt.
vraag me af wie wie de grond in zit te trappen nu. :?
me punt is dat je deze man, welliswaar anoniem op een forum plaatst, om vervolgens iedereen te vertellen wat een onverantwoordelijke vader het is.
laat de beste man toch in ze waarde en bemoei je met je eigen zaken!

is het nu echt nodig om hier, tijdens het rijden, een foto van te maken, en het op zo'n enorm forum als mf te plaatsen? was het dan niet handiger om de beste man even aan te spreken, aangezien het zo veel voor je betekend dat je er een topic over start.

het is altijd verstandig om beschermende kleren aan te trekken, maar om zo neerbuigend te doen over de mensen die daar wat minder waarde aan hechten...
 
me punt is dat je deze man, welliswaar anoniem op een forum plaatst, om vervolgens iedereen te vertellen wat een onverantwoordelijke vader het is.
laat de beste man toch in ze waarde en bemoei je met je eigen zaken!

is het nu echt nodig om hier, tijdens het rijden, een foto van te maken, en het op zo'n enorm forum als mf te plaatsen? was het dan niet handiger om de beste man even aan te spreken, aangezien het zo veel voor je betekend dat je er een topic over start.

het is altijd verstandig om beschermende kleren aan te trekken, maar om zo neerbuigend te doen over de mensen die daar wat minder waarde aan hechten...
als ik die man hier op had aan gesproken dan had ik het zelfde verhaal
te horen gekregen van waar bemoei je je mee.
het gaat mij ook niet om de bestuurder maar om het kind.
 
mijn dochter heeft n brandvlek van mijn uitlaat op der been.
geloof me het geluid wat mijn kind toen maakte dat wil je niet meemaken. :N
dit was dus ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit kind zo
zag zitten.
Dan heb jij dus of, 2 uitlaten of je hebt je kind niet goed geïnstrueert hoe af te stappen O-)

als 't geen van beide is is jou motor gewoon niet geschikt voor kinderen
 
me punt is dat je deze man, welliswaar anoniem op een forum plaatst, om vervolgens iedereen te vertellen wat een onverantwoordelijke vader het is.
laat de beste man toch in ze waarde en bemoei je met je eigen zaken!

is het nu echt nodig om hier, tijdens het rijden, een foto van te maken, en het op zo'n enorm forum als mf te plaatsen? was het dan niet handiger om de beste man even aan te spreken, aangezien het zo veel voor je betekend dat je er een topic over start.

het is altijd verstandig om beschermende kleren aan te trekken, maar om zo neerbuigend te doen over de mensen die daar wat minder waarde aan hechten...
gaat erom wat hij iemand anders aandoet, iemand die ook niet voor zichzelf kan opkomen. De beste (?) man is niet bekend, dus waarom maak jij je zo druk?

ik zou me ogen uit me kop schamen als ik me kleine meid zo meenam....
net als ouders die hun kinderen los achterin een oto laten stuiteren....
 
Terug
Bovenaan Onderaan