stekman
MF veteraan
pfff, als het elke 1000 km is dan zou ik één keer per twee weken bij de dealer moeten staan, geen motor voor mij dus.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's om te controleren dat of je een maandagochtend product gekocht hebt.
Da's om te controleren dat of je een maandagochtend product gekocht hebt.
Die onderhouder toch? Die heeft al heel veel motoren een beurtje gegeven.
Die onderhouder toch? Die heeft al heel veel motoren een beurtje gegeven.
Voorschrift van de fabrikant volgen!
Omdat de 1000 beurt arbeidsloon-vrij is wil de dealer in sommige gevallen dus besparen.
Meestal is het dan zo, dat de koper zó'n verschrikkelijke scherpe prijs bedongen heeft dat het gewoon niet meer kan voor die prijs, goedkoop wordt dan (terecht) duurkoop.
Daarom ga ik NOOOIT naar een dealer.
Denken allemaal dat ze het beterweten met alle gevolgen van dien.
Kan ik hiermee concluderen dat jij dan alles beter weet
Bij mijn nieuwe Shiver (Aprilia dus) gaat het iig gecontroleerd worden en valt het niet onder de standaardservice. Overigens heb ik nog van niemand gehoord dat ze ook gesteld moesten worden.Dat bedoel ik nou met een fabrikant die geen vertrouwen heeft in zijn product. een klepcontrolle bij de eerste 1000 km beurt is toch niet gebruikelijk bij de meeste fabrikanten ? of wel ?
Waar ik dus wel nieuwsgierig naar ben is welke fabrikanten schrijven deze klepcontrolle dan voor bij de eerste 1000 beurt ?
Bij mijn nieuwe Shiver (Aprilia dus) gaat het iig gecontroleerd worden en valt het niet onder de standaardservice. Overigens heb ik nog van niemand gehoord dat ze ook gesteld moesten worden.
TS heeft het over Suzuki, dus het geldt ook voor "betrouwbare" Jappen.
quote:
Martell schreef op 28 april 2008 @ 14:26:
Kan best kloppen hoor, dat die beurt niet 'standaard' is.
Maar als ik iets koop dat binnen no-time al aanpassingen nodig heeft, dan is het rommel geweest en nog steeds de verantwoordelijkheid van de leverancier.
Wat een onzin
1000 kilometer en dan al klepcontrolle ???
Als de fabrikant al geen vertrouwen heeft in zijn product, hoe moet ik er dan vertrouwen in hebben