knie aan de grond

blinky

Rookie
10 aug 2005
24
0
voorthuizen
help me effe ben al een poosje aan het proberen om mijn knie aan de grond te krijgen maar wil niet echt lukken weet iemand wat de tactiek daar voor is zonder dat ik op mijn plaat ga.
 
help me effe ben al een poosje aan het proberen om mijn knie aan de grond te krijgen maar wil niet echt lukken weet iemand wat de tactiek daar voor is zonder dat ik op mijn plaat ga.

full
 
Eenieder die denk dat dit soort topics niet kunnen ofzo...klik eens op
exclamation.gif
en loop niet te blaten in dit topic...
 
Nou ik hoop binnenkort ook (bijna) met de knie aan de grond te kunnen (heb een pak zonder knee-pads).



Ik kom al wel met de stepjes aan de grond en mijn oude laarzen zijn ook een redelijk stuk rubber kwijt. 8-)

Ik heb helaas nog wel schaamrandjes. (+/- 1/2 cm)

Knee down moet lukken met een Yamaha FZ 750 Toch?
 
Ik kom al wel met de stepjes aan de grond en mijn oude laarzen zijn ook een redelijk stuk rubber kwijt. 8-)

Ik heb helaas nog wel schaamrandjes. (+/- 1/2 cm)

Voeten anders op de steppen zetten.
Heeft een FZ zo weinig grondspeling dat de steppen over de grond gaan, terwijl je nog een rand op je banden hebt? Staat de vering wel goed?
 
Voeten anders op de steppen zetten.
Heeft een FZ zo weinig grondspeling dat de steppen over de grond gaan, terwijl je nog een rand op je banden hebt? Staat de vering wel goed?


Tsja. De vering staat volgens de orginele handleiding op de normale (heb me laten vertellen) goede stand. :] Maarja het is dan wel een motor uit 1985, dus kan slijtage zijn....

Een studiegenoot van mij heeft ook een FZ 750 (jongere) en komt ook met de stapjes aan de grond zonder de knie te gebruiken.

Maar de stepjes kunnen een stukkie naar binnen :)
 
Kijk eens aan, allemaal MSG'ers hierzo! :D

Maar Tarwetijgerr, ben jij dan een ware student geweest???
En de_enige_echte, jij moet gewoon die lange piemeltjes eens van je stepjes halen! Dan gaat het wellicht al een stuk beter!

Wat mijn KTM met een zithoogte van 950 mm betreft doe ik het met Knee-downen nog maar even rustig aan. En stepjes aan de grond? Zover reikt mijn band niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan