Ik zou er voor de zekerheid maar ff 30 liter olie bij gooien
Precies, als het niet in je blok past, dan maar in de tank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou er voor de zekerheid maar ff 30 liter olie bij gooien
Ik zou er voor de zekerheid maar ff 30 liter olie bij gooien
Ik zag trouwens op je factuur dat je per klepstelplaat €7,- hebt betaald, ik heb er €2,55 ex.BTW voor betaald. Is zo'n klepstelplaat per model verschillend of zijn ze allemaal hetzelfde? In het laatste geval zou toch nog even terug kunnen gaan om verhaal (en eventueel Euro's) te halenIk weet wel een dealer waar je hééél goedkoop aan je olie kan komen. €1,01 per liter
Ik zou ook graag een K&N filter willen hebben, maar overal waar ik naartoe ga hoor ik dat ze niet meer gemaakt worden voor mijn fiets. Ik denk dat ik de importeur o.i.d. moet bellen. Weet iemand telefoonnummer of e-mail/internet-adres?
Ik hoop zaterdag m'n pijp te hebben en dan nog binnen 2 weken bij Ruud terrecht te kunnen...http/www.knfilters.com
================================
Netherlands
Efka Import
Max Planckstraat 34
2041 Cz Zanvoort
Phone: 31 23 574 0999
Fax: 31 23 574 0990
Email: efkabv@xs4all.nl
WebSite: WWW.EFKAIMPORT.NL
===================================
Netherlands
Ruud Fredriks
A.Plesmanweg 20-22
4462 Gc Goes
Phone: 31 113 271 770
Fax: 31 113 271 772
Email: dynojet@xs4all.nl
WebSite: www.xs4all.nl/~dynojet
======================================
Netherlands
Zodiac International B.V.
Po Box 5
3640 Aa Mijdrecht
Phone: 31 29 7288 621
Fax: 31 29 798 8226
Email: nathalie@zodiac.nl
WebSite: www.zodiac.nl
====================================
Betekend dit overigens dat ik alleen bij deze dealers een Jetkit kan laten installeren of halen?? of kan dat bij elke dealer met een dynobank???
Ik was vorige week 581 euro kwijt voor mijn GSX-R. 12000 km beurt. Incl. Goodridge stalen remleidingen voor en een nieuwe voorband (BT010).
Heb niet echt goede ervaring met korteland. Zowel mijn broert als ik hebben er hun motor gekocht. Bij beide bleek achteraf dat er op z'n minst wat lompe dingetjes waren. Ze hadden bijvoorbeeld o.a. mijn blok compleet afgevuld met olie zodat het er door het luchtfilter uit bleef komen. De motor van mijn broer stond o.a. onderin te draaien op drie cylinders en stond kut afgesteld. Ze zijn daar altijd heel aardig als ze wat kunnen verdienen, maar ze komen op mij wat achterbaks en op z'n minst slordig over.
Heb wel heel goede ervaringen met dynojet rotterdam. (Barendrecht eigenlijk)