KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

FlowDesign

MF veteraan
11 sep 2008
16.250
31
Ik heb op de KTM van een klant de Stebel Nautilus Compact geplaatst. Daarmee toeter je LETTERLIJK een fietser van zijn fiets af..... (ik gebruik hem zelf ook)
Goede tip.

Van hetzelfde merk maar dan een enkele hoorn en direct zonder relais op bestaande bedrading aan te sluiten en toch net zoveel dB:
Stebel Magnum TM/1 black high tone | Valk Motive

Alleen wel jammer dat die dingen allemaal zo groot zijn.

Laatst bewerkt:
23 feb 2012
211
1
Utrecht
Ik heb dus 1 keer gehad waarvan ik dacht dat ik hem die dag moest laten staan. Ging toch maar doorstarten en langzamerhand hoord ik hem vonken.

...
Na het meten is gebleken dat de accu in orde was, maar aan de hand van mijn foto en filmpje van de accuspanning en het starten hebben ze helemaal niet moeilijk gedaan. Ze gingen ook een pas opgeladen accu meten aangezien ze een uur rijden van mij vandaan zijn.
Ze vroegen of ik het kon mailen zodat zij het weer bij KTM konden claimen.

Hier viel het zelfs nog mee. Filmpje:
Dat klinkt inderdaad niet best, hopelijk doet de nieuwe accu het beter! Die van mij doet het nu prima (5-10 graden). Tegen de 0 heeft ie moeite om t weekend te overbruggen. Van t weekend of even de lekstroom gemeten; dit was 0.45. Redelijk normaal dus.

10 mei 2012
1.335
3
Dat lijkt me niet gezond voor je motor als ie op die valdoppen stuitert :X
Valdoppen over het algemeen vind ik geen wonderen doen. Hoe vaak komt het wel niet voor dat je een gat in je blok krijgt doordat die hele valdop van je blok of frame afbreekt.
Enige werkende oplossing is die hele beugelconstructie, of dat er nog mooi uitziet is het tweede.

Of net als ik gewoon niet op je plaat gaan :+

11 sep 2008
16.250
31
Valdoppen over het algemeen vind ik geen wonderen doen. Hoe vaak komt het wel niet voor dat je een gat in je blok krijgt doordat die hele valdop van je blok of frame afbreekt.
Enige werkende oplossing is die hele beugelconstructie, of dat er nog mooi uitziet is het tweede.

Of net als ik gewoon niet op je plaat gaan :+
Of goed verzekerd zijn ;)

10 mei 2012
1.335
3
Of goed verzekerd zijn ;)
Verzekering is geen oplossing. Dan krijg je wel je schade uitbetaald, echter met je nieuwe voertuig dan ben je bijna nergens verzekerbaar en betaal je de hoofdprijs aan premie en aan de eindstreep ben meer kwijt dan dat je uitgekeerd bent.

Maat van me had toen zijn auto all risk laten verzekeren en reed zijn auto de sloot in. Kreeg 6600 euro terug. Echter ging zijn premie van zijn nieuwe voertuig van 80 euro naar 350 per maand. Dit zou 5 jaar in het systeem RoyData zichtbaar blijven. Hij haalde 4,5 jaar later zijn motorrijbewijs en kreeg zijn R6 2003(in 2012) ook nergens verzekerd vanwege die ene claim. Na contact gehad te hebben met een aantal tussenpersonen kreeg hij hem toch verzekers voor 100 euro per maand alleen aan WA+beperkt casco. Terwijl ik mijn R6 2004 toen verzekerd kreeg voor 20 euro per maand.

Dat geld wat de verzekering je uitkeert is net als een verplichte lening die je maandelijks moet aflossen maar dan als premie.

Het is dat mijn verzekering niet toeliet om mijn 1290GT WA+beperct casco te verzekeren, anders had ik dat gedaan.