Kudde dieren of hollanders?

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.506
192
Oss
Zondag zijn we naar de motorbeurs geweest en onderweg daarnaartoe kwamen we al heel wat motoren tegen met van die @#%$ veiligheids vestjes met op de rug "I (hartje) files)" en "Yamaha". Zijn ze allemaal gek geworden? Is het dragen van zo'n vestje dan ineens verplicht geworden?

Bij de beurs werd het duidelijk...ze werden gratis uitgedeeld! Ik heb werkelijk met verbazing staan kijken hoe het leeuwendeel van de massa ze nog aanpakt ook! Is dat nou kuddegedrag (de vent voor me pakt het ook aan) of zijn we weer echte hollanders (het is gratis dus pakken we het aan)?

Ik heb het NIET aangepakt want
a) ik hou helemaal niet van files. Dat ik ertussendoor kan wil niet zeggen dat het leuk is
b) ik heb geen Yamaha
c) ik wil helemaal niet m'n best doen om gezien te worden. Men moet maar kijken. Ik voer toch verlichting? Ik wil niet als rijdende alarmzuil voor lul rijden. Waar eindigd dat? Krijg ik straks een oranje zwaailicht op m'n helm?
 
c) ik wil helemaal niet m'n best doen om gezien te worden. Men moet maar kijken.
Moet je ook maar zeggen wanneer je kapotgereden bent...

Het aantal blinde suffers in het verkeer is enorm. Kan je je ogen voor sluiten maar aangezien zij dat al doen lijkt dat me niet verstandig... :P
 
Ik heb het NIET aangepakt want
a) ik hou helemaal niet van files. Dat ik ertussendoor kan wil niet zeggen dat het leuk is
b) ik heb geen Yamaha
c) ik wil helemaal niet m'n best doen om gezien te worden. Men moet maar kijken. Ik voer toch verlichting? Ik wil niet als rijdende alarmzuil voor lul rijden. Waar eindigd dat? Krijg ik straks een oranje zwaailicht op m'n helm?
:^
Maar ik heb wel een Yamaha O-)
 
Zal wel hollands gedrag zijn :Y

Kunnen ze mooi meenemen op vakantie met de sleurhut onderweg naar Frankrijk, Spanje enz.
 
Moet je ook maar zeggen wanneer je kapotgereden bent...

Het aantal blinde suffers in het verkeer is enorm. Kan je je ogen voor sluiten maar aangezien zij dat al doen lijkt dat me niet verstandig... :P

er is een remedie, al jaren bekend, en dat is........DEFENSIEF rijden
 
heb een mooi (duur) leren pak, dat laat ik niet
door zo'n vestje "verpesten" hehe!
ohja en heb geen yamaha! Zo'n vestje kun je
prima aan doen als je met pecht langs de weg staat :]
 
er is een remedie, al jaren bekend, en dat is........DEFENSIEF rijden
Je kunt zonder licht op je motor ook erg defensief rijden maar toch is het veiliger als je wel licht voert :P

Defensief rijden is altijd goed maar jezelf zichtbaarder maken helpt wel ;)
 
Ik heb een hesje *O* (in de kofferbak van de auto zonder tekst erop, en verder voor mij geen hesje, met goede (reflecterende/kleurige) kleding komt je ook een heel eind en het ziet er ook nog eens beter uit)
 
Terug
Bovenaan Onderaan