Kudde dieren of hollanders?

Owww...je bent ...stoerrrrrrrrrrr :P

Hoe was dat gezegde...als draagt een zwijn een gouden ring....?
Je kan het ook omdraaien :P Al draag ik een lelijk geel vestje, ik ben en blijf lekker de beste 8-)

Waar schreef ik dat ik de beste ben dan? En wat heeft dat nou met stoer te maken?


wat mensen al niet voor gelul bedenken om te bewijzen dat hun lul de langste is :+


laat ik 1 ding duidelijk stellen: ik heb NIET de langste lul hier
B|
 
Vanaf de voorzijde gezien zal zo'n hesje echt niet opvallen, tenzij je een naked rijdt, en dan nog vrij rechtop zit ook. Als je er geen rugzak overheen hangt is het van de achterzijde wel redelijk te zien, maar... Omdat je op de meeste motoren redelijk hoog zit, valt er niet enorm veel licht op van achterliggers. Dus hoeveel reflectie heb je dan?
Best wel wat. Althans ik vind ze in het donker behoorlijk opvallen :Y
 
Hahahaa _O-

Lekker boeiend, het was toch grappig om 1 dagje al die motorrijders langs te zien rijden in die hesjes. :+ Wat maakt het nou uit, gewoon een nietszeggend gratis souveniertje mee van de motorbeurs 2006.

Ik ben er samen met iemand langs geweest alleen om een hesje te halen. En omdat de ander wat problemen had met zijn schakelpedaal kreeg ie nog een bus kettingspray cadeau ook. :W (om het pedaal te smeren)

Je denkt toch niet dat iedereen het nu opeens continu gaat dragen?
 
Ik vond het toevallig best een gaaf hesje! Toevallig rijd ik Yamaha, en vind ik de "I love"-vingerwijzing best wel leuk! Alleen: Ik kreeg er geeneen omdat ik niet met de motor was B| (Hij staat nog in de stalling '( )

Iemand in omgeving Hilversum die er toevallig vanaf wil of hem anders toch weggooit? Ik kom hem graag een keertje ophalen!
 
hele dag op de beurs gestaan, en wat krijg ik s'avonds?
zo'n pakje met een vochtig doekje en een droog doekje om me vizier schoon te maken B|
noujah, beter dat dan met yamaha op me rug rond te moeten rijden *O* :+
en verder, waar maak je je in godesnaam druk om? toch prachtig dat ze dat soort dingen uitdelen.
trouwens, onderstaande hing op de beurs, en daar heb ik nog niemand over gehoord:
PICT0059Medium.jpg

vind dat wel humor eigenlijk, zo'n opschrift.
[me]Fladder vindt het best leuk om in de zomer tussen de file door te rijden en al die mensen te zien smelten in hun blik
[/me]

})
maar ik ben dan ook lichtelijk sadistisch ingesteld :9 ;)
 
[me]Cathje is zondag op de beurs geweest, maar volgens mij waren de hesjes al op...[/me]

niet gezien/gekregen in ieder geval -O-




wel een castrol pen *O*
 
[me]Cathje is zondag op de beurs geweest, maar volgens mij waren de hesjes al op...[/me]

niet gezien/gekregen in ieder geval -O-




wel een castrol pen *O*
heb ik toch liever een doekje om me vizier schoon te maken...
door dat de hoofdkleur van me nieuwe helm wit is, ben ik de laatste tijd pas goed gaan beseffen hoe smerig de wegen wel niet zijn op het ogenblik :X
Had beter een zwarte kunnen kopen, had gescheeld in poetswerk :+
 
heb ik toch liever een doekje om me vizier schoon te maken...
door dat de hoofdkleur van me nieuwe helm wit is, ben ik de laatste tijd pas goed gaan beseffen hoe smerig de wegen wel niet zijn op het ogenblik :X
Had beter een zwarte kunnen kopen, had gescheeld in poetswerk :+


bij de aldi hebben ze zo af en toe brillenpoetsdoekjes :9
ook voor vizieren, staat op de doos... O-)
wel handig voor onderweg... zitten per stuk verpakt :Y
 
Ik meen in de krant gelezen te hebben dat die hesjes een ludieke actie waren van de MAG omdat ze het filerijden van motorrijders weer onder de aandacht gaan brengen.

Maar kennelijk ben ik de enige die het gelezen heeft dus zal ik het wel gedroomd hebben B|
 
Ik meen in de krant gelezen te hebben dat die hesjes een ludieke actie waren van de MAG omdat ze het filerijden van motorrijders weer onder de aandacht gaan brengen.

Maar kennelijk ben ik de enige die het gelezen heeft dus zal ik het wel gedroomd hebben B|
Uuhm, volgens mij was het een poging om meer blikkers op de motor te krijgen. Heb alleen even geen zin om te kijken waar dat topic staat :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan