Kudde dieren of hollanders?

Zondag zijn we naar de motorbeurs geweest en onderweg daarnaartoe kwamen we al heel wat motoren tegen met van die @#%$ veiligheids vestjes met op de rug "I (hartje) files)" en "Yamaha". Zijn ze allemaal gek geworden? Is het dragen van zo'n vestje dan ineens verplicht geworden?

Bij de beurs werd het duidelijk...ze werden gratis uitgedeeld! Ik heb werkelijk met verbazing staan kijken hoe het leeuwendeel van de massa ze nog aanpakt ook! Is dat nou kuddegedrag (de vent voor me pakt het ook aan) of zijn we weer echte hollanders (het is gratis dus pakken we het aan)?

Ik heb het NIET aangepakt want
a) ik hou helemaal niet van files. Dat ik ertussendoor kan wil niet zeggen dat het leuk is
b) ik heb geen Yamaha
c) ik wil helemaal niet m'n best doen om gezien te worden. Men moet maar kijken. Ik voer toch verlichting? Ik wil niet als rijdende alarmzuil voor lul rijden. Waar eindigd dat? Krijg ik straks een oranje zwaailicht op m'n helm?

Ik wist het!!!



daarom ben ik niet eens geweest
:r
 
zo'n hesje is toch lachen. ik heb er een "gewonnen" bij het cbr zaterdag maar daar staat niks op.

heb de andere hesjes niet gezien. zullen wel op geweest zijn.
 
Ben het helemaal met TS eens, iedereen die ik tegenkom met een oranje hesje krijgt een dikke middelvinger van me
 
Ben het helemaal met TS eens, iedereen die ik tegenkom met een oranje hesje krijgt een dikke middelvinger van me


oh, bedankt. ik rijd meestal bij slecht weer en files met een geel veiligheidshesje aan. mischien geeft dit een vals gevoel van veiligheid maar ze merken me eerder op. ik rijd pas 2 weken en vind het file rijden nog "eng" en waarom zou ik een mindere motor rijder zijn met dan zonder vestje?
 
Lekker belangrijk...

Als mensen daar mee willen rondrijden, rijden ze daar toch lekker mee rond.. *O*

Nee, dan een stel gaybikers die het nodig vinden om commentaar te leveren aan hun medebikers, omdat die oranje vesten toch echt niet kunnen.. :W
 
Lekker belangrijk...

Als mensen daar mee willen rondrijden, rijden ze daar toch lekker mee rond.. *O*

Nee, dan een stel gaybikers die het nodig vinden om commentaar te leveren aan hun medebikers, omdat die oranje vesten toch echt niet kunnen.. :W
:^

gewoon lekker doorblijven rijden met zo'n vestje 8-)
 
100_2923.jpg


ik weet niet wat ik erger vind, zo'n hesje of zo'n patsjas... :X

okee, een patsjas met hesje is helemaal erg! |(
 
Lekker belangrijk...

Als mensen daar mee willen rondrijden, rijden ze daar toch lekker mee rond.. *O*

Nee, dan een stel gaybikers die het nodig vinden om commentaar te leveren aan hun medebikers, omdat die oranje vesten toch echt niet kunnen.. :W

:^ _O-

waar je je niet over op kunt winden zeg.
 
ik rijd vooral 's avonds en 'snachts met een geel reflecterend hesje! zoals al eerder gezegd misschien een vals gevoel van veiligheid maar 't zal niet gauw tegen je werken heb sinds kort een goede die beter aansluit op 'n jas dus vervelend is het ook niet meer geen geklapper meer of een ballon op je rug *O* *O*
 
Ik heb al een hesje.
Mooi geel, met reflectie.
En ZONDER I love ... en ZONDER Yamaha er op.
En hij zit netjes onder de buddy voor het geval het eens nodig
mocht zijn. en die situatie ben ik nog niet tegengekomen.
 
gehoord:
"...het hesje is volgens mij meer een 'vingerwijzing' naar de automobilisten, als je door de file heen laveerd, dat ze dus kunnen lezen dat jij het naar je zin hebt op de motor..., omdat je wél door kunt rijden..."

- ja! ik ben blij dát ik er doorheen kan komen!
- nee! ik hou niet van file's en ga er zeker niet doorheen met zo'n köt-statement op m'n rug!
- de vingerwijzing geef ik ze zelf wel, als het me niet aanstaat.....
- een hesje is veilig......
confused2.gif
[me]my ass...[/me]

Je rijgedrag en inzicht bepaald je veiligheid........zelfs een volledig signalerende politiemotor wordt vaak niet eens gezien/gehoord!
 
inderdaad vals gevoel van veiligheid. Iedereen die zich wel eens in druk verkeer waagt die zal het wel herkennen als ik zeg dat het aantal witte/gele/rode al dan niet knipperende lampen, geflecterende dingen en weet ik veel al zo overweldigend is dat een hesje echt niet zal opvallen.
 
inderdaad vals gevoel van veiligheid. Iedereen die zich wel eens in druk verkeer waagt die zal het wel herkennen als ik zeg dat het aantal witte/gele/rode al dan niet knipperende lampen, geflecterende dingen en weet ik veel al zo overweldigend is dat een hesje echt niet zal opvallen.
gehoord:
"...het hesje is volgens mij meer een 'vingerwijzing' naar de automobilisten, als je door de file heen laveerd, dat ze dus kunnen lezen dat jij het naar je zin hebt op de motor..., omdat je wél door kunt rijden..."

- ja! ik ben blij dát ik er doorheen kan komen!
- nee! ik hou niet van file's en ga er zeker niet doorheen met zo'n köt-statement op m'n rug!
- de vingerwijzing geef ik ze zelf wel, als het me niet aanstaat.....
- een hesje is veilig......(Afbeelding)[me]my ass...[/me]


Je rijgedrag en inzicht bepaald je veiligheid........zelfs een volledig signalerende politiemotor wordt vaak niet eens gezien/gehoord!

Op zich eens dat een vestje niet in plaats moet komen van anticiperen en vooruitzien... aan de andere kant... in donker of mist valt íe iets meer op... geen idee of het werkt...
[me]Billy the kid ziet het hesje met opschrift meer als een (wat te late) ludieke tegenactie tegen de "I love...."campagne van de overheid... is er mee naar huis gereden en heeft ''m daar in de hoek gemikt.... Vind het net zoiets als een gekke-bek trekken: heel even leuk en opvallend. ;) [/me]
 
Vanaf de voorzijde gezien zal zo'n hesje echt niet opvallen,
tenzij je een naked rijdt, en dan nog vrij rechtop zit ook.
Als je er geen rugzak overheen hangt is het van de achterzijde
wel redelijk te zien, maar...
Omdat je op de meeste motoren redelijk hoog zit, valt er niet
enorm veel licht op van achterliggers.
Dus hoeveel reflectie heb je dan?
 
Jij bent ook al die massa achterna gegaan én er in op gegaan?
Mij lijkt dat we hier met KingCoder te maken hebben met een onopvallend Hollands kuddedier...


*O* :W

jamaar jamaar jamaar ........ *O*
 
Lekker belangrijk...

Als mensen daar mee willen rondrijden, rijden ze daar toch lekker mee rond.. *O*

Nee, dan een stel gaybikers die het nodig vinden om commentaar te leveren aan hun medebikers, omdat die oranje vesten toch echt niet kunnen.. :W

:^ :^ :^ :^ :^


Waar je je al niet druk over kunt maken over wat een ander wil dragen |( |( |(
Get a life :Z :W
 
Zondag zijn we naar de motorbeurs geweest en onderweg daarnaartoe kwamen we al heel wat motoren tegen met van die @#%$ veiligheids vestjes met op de rug "I (hartje) files)" en "Yamaha". Zijn ze allemaal gek geworden? Is het dragen van zo'n vestje dan ineens verplicht geworden?

Bij de beurs werd het duidelijk...ze werden gratis uitgedeeld! Ik heb werkelijk met verbazing staan kijken hoe het leeuwendeel van de massa ze nog aanpakt ook! Is dat nou kuddegedrag (de vent voor me pakt het ook aan) of zijn we weer echte hollanders (het is gratis dus pakken we het aan)?

Ik heb het NIET aangepakt want
a) ik hou helemaal niet van files. Dat ik ertussendoor kan wil niet zeggen dat het leuk is
b) ik heb geen Yamaha
c) ik wil helemaal niet m'n best doen om gezien te worden. Men moet maar kijken. Ik voer toch verlichting? Ik wil niet als rijdende alarmzuil voor lul rijden. Waar eindigd dat? Krijg ik straks een oranje zwaailicht op m'n helm?

Owww...je bent ...stoerrrrrrrrrrr :P

Hoe was dat gezegde...als draagt een zwijn een gouden ring....?
Je kan het ook omdraaien :P Al draag ik een lelijk geel vestje, ik ben en blijf lekker de beste 8-)






wat mensen al niet voor gelul bedenken om te bewijzen dat hun lul de langste is :+
 
Owww...je bent ...stoerrrrrrrrrrr :P

Hoe was dat gezegde...als draagt een zwijn een gouden ring....?
Je kan het ook omdraaien :P Al draag ik een lelijk geel vestje, ik ben en blijf lekker de beste 8-)






wat mensen al niet voor gelul bedenken om te bewijzen dat hun lul de langste is :+

Meten = weten!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan