Kurviger (pro), navigatie app voor motor

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
Okey die kende ik nog niet, ik dacht dat ik de modus "waar ben ik geweest" of iets in die trendt had uitgezet, maar ik ga zal daar nog wel eens naar kijken! 👍
Ik heb het wel over kurviger, niet over de garmin, dus achteraf denk ik dat het misschien onzin van me is.:$*D
 
was de 'terugweg' een andere track of dezelfde?
Als het dezelfde track was, ik dacht dat je inderdaad het gereden deel blijft zien. Als het een tweede track is, moet je mischien eerst de eerste track van de kaart opruimen. Is een optie voor in het menu.
 
was de 'terugweg' een andere track of dezelfde?
Als het dezelfde track was, ik dacht dat je inderdaad het gereden deel blijft zien. Als het een tweede track is, moet je mischien eerst de eerste track van de kaart opruimen. Is een optie voor in het menu.
Het was dezelfde track, maar deze keer koos ik voor de optie "terugrijden naar beginpunt" dat deed hij dus niet, en ik bleef mijn gereden route in beeld zien.

Zelf gister zag ik de rode lijn nog van mijn route van zaterdag. Ga vanavond kijken of ik de kaart kan "opruimen" Thanks!
 
ik heb nooit die optie zelf geprobeerd :). Opruimen van de geimporteerde gpx bestanden doe je in het menu Routing - Clear.
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Vorige zomer Kurviger Pro betaald om extra bochtige wegen te kunnen gebruiken. Ik merk de laatste weken dat ik deze optie niet meer kan aanvinken, dit zou nu Kurviger Tourer heten en is weer betalend... Terwijl ik vorige jaar de Pro betaalde voor deze optie. Nog iemand dit probleem?
 
Was vorig jaar zelf begonnen aan een website met OSM kaarten, die tussen routepunten de keus geeft tussen on/offroad (legaliteit buiten beschouwing gelaten :+ ), en snelste/bochtige route. Met export naar gpx track natuurlijk. Omwille van beschikbare tijd stond het op een lager pitje maar ik denk dat ik binnenkort nog eens aanzwengel. Groot nadeel is dat route berekenen traag is vergeleken met kurviger, dus ja, snap dat ze het niet gratis blijven doen. Het kost nogal wat resources van je server :P.
 
Heb met de web variant wel eens routes uitgezet.

Leuke is dat je begin-/eindpunt kan kiezen en hoe bochtig, of een richting met een afstand.

Zelf doe ik dan wel altijd KML exporteren naar mijn el-cheapo-China-navi :)
hoe exporteer je naar verschillende bestanden, ik heb qua auto de bmw navi, dat moet tar zijn geloof ik, en een goedkoop chinees ding, weet niet welke extensie dat moet zijn, en ik heb een garmin voor op de motor, maar is een autonavigatie.

ik heb gisteren gewoon gratis bochtige routes kunnen maken in kurviger op de pc. Maar kan je alleen als gpx exporteren, of doe ik iets fout?
 
hoe exporteer je naar verschillende bestanden, ik heb qua auto de bmw navi, dat moet tar zijn geloof ik, en een goedkoop chinees ding, weet niet welke extensie dat moet zijn, en ik heb een garmin voor op de motor, maar is een autonavigatie.

ik heb gisteren gewoon gratis bochtige routes kunnen maken in kurviger op de pc. Maar kan je alleen als gpx exporteren, of doe ik iets fout?
Je kunt met het programma ITN converter op je pc het converteren.
 
hoe exporteer je naar verschillende bestanden, ik heb qua auto de bmw navi, dat moet tar zijn geloof ik, en een goedkoop chinees ding, weet niet welke extensie dat moet zijn, en ik heb een garmin voor op de motor, maar is een autonavigatie.

ik heb gisteren gewoon gratis bochtige routes kunnen maken in kurviger op de pc. Maar kan je alleen als gpx exporteren, of doe ik iets fout?
Onder 't knopje 'export' is een dropdown menu waar je het export format kan kiezen.
Staat standaard op .gpx
 
Heb je er eentje van alleen het hoogste niveau? (dus niet alle submapjes)
vetomile.jpg
 
Ah kijk! IGO heb je dus :)
Daar draait mijn el-cheapo GPSje ook op.

Ja dan in mapje CONTENT, is een submapje 'USERDATA' en daarin een submapje 'ROUTE'.
Als die mapjes niet bestaan, kun je ze zelf aanmaken.
In het mapje ROUTE kun je de KML file plaatsen. Dan kun je hem in IGO inladen.
Aangezien je Primo draait, kun je overwegen de motor editie te draaien.
Die is een hele tijd geleden door een MF-er gemaakt, maar is volgens mij niet meer actief. Hier te vinden: iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition
 
ik ben echt een leek in dit soort dingen, snap er werkelijk niks van, krijg de route ook niet in de garmin nuvi.
Morgen maar weer verder aankloten
 
Nou, nuvi is weer aan de praat en weet nu waar ik de route moet zetten, maar het is geen route in de garmin maar zie wel alle punten in een lijst, hoe maak ik daar nu 1 route van? als ik de punten toe wil voegen pakt die maar 1 punt, als ik dan de volgende doe is de vorige weer weg?
 
Terug
Bovenaan Onderaan