Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kwastert aan de TRX 850!

Oja, de bak zelf.... ( achteraf is het misschien een beetje uit de hand gelopen, voor een bagagebakkie)
 

Bijlagen

  • 16052126598453934823846801292471.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 25
  • 16052126729536431468242956947336.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 23
  • 16052126880816840983906630451043.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 22
  • 16052127097345280274219521009115.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 22
Laat de treffens maar komen, ik ben er klaar voor
 

Bijlagen

  • 16059674598466056615569532790804.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 38
  • 16059674759982796417952527678552.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 42
  • 16059674905129110231831394460874.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 34
  • 16059675015835337476212580159015.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 33
  • 16059675243466078820861195731072.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 37
  • 16059675422891944794282698922242.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 37
Poosje stil geweest hier. Druk geweest met het inrichten van mn nieuwe FordTranstCustom. Verschuifbare kasten timmeren, materiaalladen maken. Imperiaal overzetten en de ophangpunten voor het glasresteel monteren. Gaat veel meer tijd inzitten dan gehoopt. Omdat het voor mij een nieuw model is, moet je veel dingen een andere plek geven dan in de vorige Transit (2009) dus een heel gepuzzel al met al.

Maar voordat de nieuwe bus er was had ik de TRX nog wel een upgrade gegeven. De eerder gemonteerde radiale Nissin radiale rempomp (ik had op de XJ net zo één gemonteerd) heb ik vervangen door een Brembo RCS radiale pomp. En nu remt ie 3StateS waardig.

De remkracht was voldoende, maar vrij gevoelloos, en er was nogal handkracht nodig. Ik vind het fijn om met twee vingers te remmen, dan kun je ringvinger en pink aan het stuur houden, dat geeft mij meer controle.

En met de Brembo kan dat. Met twee vingers de band laten zingen
 
Niet voor niets dat guzzi er standaard brembo opplaatst