Laat hier jezelf zien in je beste pak # deel 3 #

Je krijgt bij dainese toch altijd zo'n onderhoud setje ? Of is dat niet meer ?

wat hierboven gezegd werd; als je m eerstehands haalt wel :+ :P
heb het zelf ook bij mn pak gehad, het werkt prima.
maar als ik in de zomer een ritje gereden heb, dan is ook echt het eerste wat ik doe de witte delen schoonmaken met een vochtige doek zodat alle dooie vliegen er weer af zijn.
het kost even wat tijd elke x, maar zo blijft ie wel netjes. (al heb je altijd van die stomme dooie vliegen die oranje of rode ingewanden hebben en die mini vlekjes achterlaten :( en die krijg ik er met helemaal niks af ) gelukkig is mijn pak lang niet zo wit als die van annanas bijvoorbeeld :) ik vind het nu al veel werk af en toe met die kleine vlakken haha :P

En als we dan toch aan het typen zijn.. :) Hier mijn pak, lang moeten zoeken tot ik iets vond wat én goed zat én ook nog wat sportiever was;
1073886_512235915511158_877146232_o.jpg


moet alleen nog een andere helm voor het totaalplaatje :)
 
Laatst bewerkt:
wat hierboven gezegd werd; als je m eerstehands haalt wel :+ :P
heb het zelf ook bij mn pak gehad, het werkt prima.
maar als ik in de zomer een ritje gereden heb, dan is ook echt het eerste wat ik doe de witte delen schoonmaken met een vochtige doek zodat alle dooie vliegen er weer af zijn.
het kost even wat tijd elke x, maar zo blijft ie wel netjes. (al heb je altijd van die stomme dooie vliegen die oranje of rode ingewanden hebben en die mini vlekjes achterlaten :( en die krijg ik er met helemaal niks af ) gelukkig is mijn pak lang niet zo wit als die van annanas bijvoorbeeld :) ik vind het nu al veel werk af en toe met die kleine vlakken haha :P

En als we dan toch aan het typen zijn.. :) Hier mijn pak, lang moeten zoeken tot ik iets vond wat én goed zat én ook nog wat sportiever was;
[afbeelding]

moet alleen nog een andere helm voor het totaalplaatje :)
Mooi geheel met de bike :9~
 
Mooi hoor!! Ja misschien past de helm er niet helemaal bij, maar toch vind ik het zo wel wat hebben. Ik zou er niet zo maar de helm voor vervangen indien deze nog goed is en goed past.
 
wat hierboven gezegd werd; als je m eerstehands haalt wel :+ :P
heb het zelf ook bij mn pak gehad, het werkt prima.
maar als ik in de zomer een ritje gereden heb, dan is ook echt het eerste wat ik doe de witte delen schoonmaken met een vochtige doek zodat alle dooie vliegen er weer af zijn.
het kost even wat tijd elke x, maar zo blijft ie wel netjes. (al heb je altijd van die stomme dooie vliegen die oranje of rode ingewanden hebben en die mini vlekjes achterlaten :( en die krijg ik er met helemaal niks af ) gelukkig is mijn pak lang niet zo wit als die van annanas bijvoorbeeld :) ik vind het nu al veel werk af en toe met die kleine vlakken haha :P

En als we dan toch aan het typen zijn.. :) Hier mijn pak, lang moeten zoeken tot ik iets vond wat én goed zat én ook nog wat sportiever was;
[afbeelding]

moet alleen nog een andere helm voor het totaalplaatje :)


Mooi :Y Ik vind die kleurstelling van de CBR ook erg mooi :9~
 
Laatst bewerkt:
wat hierboven gezegd werd; als je m eerstehands haalt wel :+ :P
heb het zelf ook bij mn pak gehad, het werkt prima.
maar als ik in de zomer een ritje gereden heb, dan is ook echt het eerste wat ik doe de witte delen schoonmaken met een vochtige doek zodat alle dooie vliegen er weer af zijn.
het kost even wat tijd elke x, maar zo blijft ie wel netjes. (al heb je altijd van die stomme dooie vliegen die oranje of rode ingewanden hebben en die mini vlekjes achterlaten :( en die krijg ik er met helemaal niks af )
gelukkig is mijn pak lang niet zo wit als die van annanas bijvoorbeeld :) ik vind het nu al veel werk af en toe met die kleine vlakken haha :P

En als we dan toch aan het typen zijn.. :) Hier mijn pak, lang moeten zoeken tot ik iets vond wat én goed zat én ook nog wat sportiever was;
[afbeelding]

moet alleen nog een andere helm voor het totaalplaatje :)

In de regen rijden doet wonderen. Het eerste seizoen dat ik reed dacht ik ook na ieder ritje te moeten poetsen maar daar was ik toch snel klaar mee.
 
wat hierboven gezegd werd; als je m eerstehands haalt wel :+ :P
heb het zelf ook bij mn pak gehad, het werkt prima.
maar als ik in de zomer een ritje gereden heb, dan is ook echt het eerste wat ik doe de witte delen schoonmaken met een vochtige doek zodat alle dooie vliegen er weer af zijn.
het kost even wat tijd elke x, maar zo blijft ie wel netjes. (al heb je altijd van die stomme dooie vliegen die oranje of rode ingewanden hebben en die mini vlekjes achterlaten :( en die krijg ik er met helemaal niks af ) gelukkig is mijn pak lang niet zo wit als die van annanas bijvoorbeeld :) ik vind het nu al veel werk af en toe met die kleine vlakken haha :P

En als we dan toch aan het typen zijn.. :) Hier mijn pak, lang moeten zoeken tot ik iets vond wat én goed zat én ook nog wat sportiever was;
[afbeelding]

moet alleen nog een andere helm voor het totaalplaatje :)
Precies :Y zo doe ik het ook altijd.
Als ik thuis kom na een rit, gelijk door naar de badkamer
en met een vochtige doek alle vliegen en andere troep eraf.
Dan gaat het het makkelijkst.
En idd ook last van die geel/oranje vlekjes die je er niet meer uit krijgt.

Ziet er echt schitterend uit zo Vivienne :}
 
Als startende motorrijdster nog niet helemaal bekend in het wereldje van motoren. Tijdens het lessen wilde ik al snel mijn eigen spul: die vieze helm en de handschoenen wilde ik niet meer op/aan!

Op zoek naar "niet te dure" eigen kleding. Tja, wat is niet te duur... Helm, handschoenen en jas in 1 koop. Daarna de broek en de laarzen. 1 les voor 't examen had ik mijn complete eigen set en GOFFER... ik kon maar niet wennen aan de laarzen. Ik reed altijd met "gewone" stevige laarzen.

Wat ik mij nu afvraag he... Ik eh.. ben nou niet echt 1 van de slankste dus je zult mij nooit-never-niet in een strak lederen pakje zien rondsjeessen. Hoe doen de andere dames dat nou, qua motor kleding? Voelen jullie je ook als een opgeblazen Michelin-Vrouwke?

Niet dat ik in 't dagelijkse nou zo modieus ben ofzo, maarja...

Greetz,
Leintje

PS: foto met m'n pa, wilde mijn motor graag eens zien. Hij vindt 't helemaal niets dat zijn dochter motor is gaan rijden, maar ziet er hier toch aardig trots uit :)
full
 
Mooi hoor!! Ja misschien past de helm er niet helemaal bij, maar toch vind ik het zo wel wat hebben. Ik zou er niet zo maar de helm voor vervangen indien deze nog goed is en goed past.

nee das ook weer waar :) aan de ene kant val ik zo goed op, aan de andere kant vind ik het storend dat precies alleen mn helm niet bij t geheel past. Ik kijk t wel even aan, mocht ik een mooie tegenkomen.. wie weet :)
bij mn andere motor vind ik het ook minder storend;
902847_467819823286101_1159889248_o.jpg


kan je zien hoeveel kleur in n motor kan doen met de rest van t geheel :)

In de regen rijden doet wonderen. Het eerste seizoen dat ik reed dacht ik ook na ieder ritje te moeten poetsen maar daar was ik toch snel klaar mee.

in leer in de regen? brr jij liever dan ik '( als ik n spatje regen zie en ik wil / moet rijden dan trek ik mn textiel aan en pak ik mn oude motor :) dan maar even poetsen. maar ik geloof best dat het wel helpt ja :P

Nice! :Y
Dat ziet er goed uit, welk pak is dat eigenlijk :?

Oh en tailtidy zou hem ook goed staan :9

het is de Dainese Avro Div Lady :) *O*
En ik weet het :P Heb mn rr nog niet zo lang :) Denk dat dat volgend jaar komt. Want das het enige waar ik me nog aan stoor idd :P


@de rest; Thanks voor alle complimenten! *D *O*
 
Laatst bewerkt:
Als startende motorrijdster nog niet helemaal bekend in het wereldje van motoren. Tijdens het lessen wilde ik al snel mijn eigen spul: die vieze helm en de handschoenen wilde ik niet meer op/aan!

Op zoek naar "niet te dure" eigen kleding. Tja, wat is niet te duur... Helm, handschoenen en jas in 1 koop. Daarna de broek en de laarzen. 1 les voor 't examen had ik mijn complete eigen set en GOFFER... ik kon maar niet wennen aan de laarzen. Ik reed altijd met "gewone" stevige laarzen.

Wat ik mij nu afvraag he... Ik eh.. ben nou niet echt 1 van de slankste dus je zult mij nooit-never-niet in een strak lederen pakje zien rondsjeessen. Hoe doen de andere dames dat nou, qua motor kleding? Voelen jullie je ook als een opgeblazen Michelin-Vrouwke?

Niet dat ik in 't dagelijkse nou zo modieus ben ofzo, maarja...

Greetz,
Leintje

PS: foto met m'n pa, wilde mijn motor graag eens zien. Hij vindt 't helemaal niets dat zijn dochter motor is gaan rijden, maar ziet er hier toch aardig trots uit :)[afbeelding]

Je kan met de meeste vrouwenkleding wel van die klittenbandjes aantrekken bij je taille, zodat je toch nog wat vorm geeft aan je kleding :)
Ik heb dus wel een strak lederen pak zoals je hierboven kunt zien, maar heb ook een textiel pak. En daar word je inderdaad wat meer opgeblazen in. Maar door die bandjes kan je het toch nog een beetje vrouwelijk over laten komen :)
En agh, motorrijden doe je niet om er modieus uit te zien, zodra ik mn helm afzet komt er een klittenboel van blonde haren onder vandaan die net zo goed kan doorgaan voor een dood dier wat al 987435x is overreden :P een mooi pak is mooi meegenomen, maar zolang je iig maar veilig en lekker kunt rijden :Y

Maar kijk maar eens of jouw pak dat ook heeft en anders bij de volgende aankoop van een pak even kijken naar vrouwenpakken :) Het is vaak even zoeken, maar ze zijn er echt! Voor weinig kan je al best wat moois op de kop tikken, kijk maar naar je eigen pak :) ziet er toch prima uit :Y

Leuk om te horen dat vaders stiekem overal hetzelfde zijn :) ;)
 
Maak dat de posers maar eens wijs :+

En ja ik ben zelf geen haar beter :')

[afbeelding]

Hij zit nu alleen beetje onder de krasjes B|

haha ik probeer dat mezelf gewoon voor te houden, maar toch altijd op zoek naar de leukste/mooiste combi's _O- 8-)

mooi pak! jammer van de krasjes... onderuit gegaan?

edit; filmpje gezien; WOW :X
zelf nog wat aan over gehouden? Je posed nog wel even mooi voor de camera iig :')
 
Laatst bewerkt:
haha ik probeer dat mezelf gewoon voor te houden, maar toch altijd op zoek naar de leukste/mooiste combi's _O- 8-)

mooi pak! jammer van de krasjes... onderuit gegaan?

edit; filmpje gezien; WOW :X
zelf nog wat aan over gehouden? Je posed nog wel even mooi voor de camera iig :')

Op dat moment dat even lief in de camera lach, zie je mijn hand op de grond slaan. :o
Hierdoor sla ik mijn middelvinger van mijn linkerhand uit de kom, en er kwam een klein botbreukje in. :X

Tis nu 2 maand geleden en kan mijn vinger nog steeds niet volledig strekken en buigen, maar dat moet wel weer volledig goed komen ( i hope) , oh en pijn in mijn portemonnee :')
(staan wel wat foto's van het pak op mijn flickr, zie mijn homepage > sets > circuit 11.09.2013)
 
Laatst bewerkt:
Op dat moment dat even lief in de camera lach, zie je mijn hand op de grond slaan. :o
Hierdoor sla ik mijn middelvinger van mijn linkerhand uit de kom, en er kwam een klein botbreukje in. :X

Tis nu 2 maand geleden en kan mijn vinger nog steeds niet volledig strekken en buigen, maar dat moet wel weer volledig goed komen ( i hope) , oh en pijn in mijn portemonnee :')
(staan wel wat foto's van het pak op mijn flickr, zie mijn homepage > sets > circuit 11.09.2013)
Ranzige shit, helpen een motorhandschoen uit te doen bij iemand die z'n vinger uit de kom heeft :P

[me="Annanas"]heeft al vaker in het mini ziekenhuis gezeten van Assen voor anderen :+[/me]

Erg jammer hoe je pak geschaafd is maar gelukkig heeft 'ie z'n werk goed gedaan :}
 
Ranzige shit, helpen een motorhandschoen uit te doen bij iemand die z'n vinger uit de kom heeft :P

[me="Annanas"]heeft al vaker in het mini ziekenhuis gezeten van Assen voor anderen :+[/me]

Erg jammer hoe je pak geschaafd is maar gelukkig heeft 'ie z'n werk goed gedaan :}
Of de artsen voorkomen dat ze je pak kapot knippen omdat je sleutelbeen gebroken is..
Sja, pijn doet het toch al _O-

En idd, gezien CN's klap, valt de schade nog reuze mee :} Daar heb je 'm voor aan :Y
 
Op dat moment dat even lief in de camera lach, zie je mijn hand op de grond slaan. :o
Hierdoor sla ik mijn middelvinger van mijn linkerhand uit de kom, en er kwam een klein botbreukje in. :X

Tis nu 2 maand geleden en kan mijn vinger nog steeds niet volledig strekken en buigen, maar dat moet wel weer volledig goed komen ( i hope) , oh en pijn in mijn portemonnee :')
(staan wel wat foto's van het pak op mijn flickr, zie mijn homepage > sets > circuit 11.09.2013)

woah! Beterschap gozer! dan heeft t pak idd wel goed zn werk gedaan verder.


Of de artsen voorkomen dat ze je pak kapot knippen omdat je sleutelbeen gebroken is..
Sja, pijn doet het toch al _O-


En idd, gezien CN's klap, valt de schade nog reuze mee :} Daar heb je 'm voor aan :Y

_O- _O-
mooie combi van helm en pak trouwens :)
 
Laatst bewerkt:
woah! Beterschap gozer! dan heeft t pak idd wel goed zn werk gedaan verder._O- _O-
mooie combi van helm en pak trouwens :)

Ja die vent kwam eraan met z'n schaarding.
''Nee!'' vanuit meerdere kanten _O-
Beetje morfine erin en pak uittrekken onder het motto ''pijn doet het toch al, maar NIET m'n pak verknippen'' :') _O-

Thanks! :)
 
Laatst bewerkt:
Nu ik de foto zo nog eens bekijk.. jij moet écht een grotere fiets *D _O-

Zo klein is de 6 toch niet? :?

Zal weinig kleiner zijn dan de miele gok ik, 'k ga in 2014 wel eens ongevraagd proefzitten op die wasmachine van je :+

Wat voor motor is dit? ziet er best leuk uit :D
'99-'02 Suzuki SV650N(aked)

woah! Beterschap gozer! dan heeft t pak idd wel goed zn werk gedaan verder.

Thanks, daarvoor had ik hem ook gekocht inderdaad :Y :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan