Laat je Aprilia Pegaso ff zien

De Pegaso even in elkaar gezet voor een proefrit morgen. Op het achterlicht en achterknipperlichten na werkt alles naar behoren tot nu toe.

Die kapjes waren heel lelijk en afgebladerd. Voor de gein eens rood gespoten, misstaat hem niet eens al zeg ik het zelf.

124de5d7-b730-4983-abeb-9e50a643ddf6.jpg
 
Is er trouwens iets bekend over 21' voorwielen die er in passen?

Of nog mooier, heeft iemand iets liggen? Mag ook een losse naaf of 19' velg zijn, dan spaken we die om.

Edit: Ook nog tips voor kofferrekken? Kan maar verdomd weinig vinden voor deze motor.

Plaatje bij het praatje:
6c541508-0dc3-4976-ac51-4625d86f2030.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Pegaso enthousiastelingen,

Het lijkt of er heel weinig Pegaso trail motoren verkocht zijn hier in NL want ik kan er geen één vinden op de bekende marktplaatsen en occasion sites.

Ik ben namelijk op zoek naar een Pegaso trail.

Mocht je iets weten, dan hoor ik het graag!

Thanks

Erik
 
(Hmm, ik weet niet of deze link zo werk)

1639561714209.png

Zo een? Viel mij ook al op dat die er niet zo veel zijn. Wel een toffe motor volgens mij.
 
(Hmm, ik weet niet of deze link zo werk)

Bekijk bijlage 1704335
Zo een? Viel mij ook al op dat die er niet zo veel zijn. Wel een toffe motor volgens mij.
Mooi ding dat wel, maar dit is de strada niet de trail 😊 net wat anders en minder geschikt voor off road
 
Nou hier is mijn pegaso uit 2007. Heb hem helaas niet meer mocht hem van vrouw lief niet erbij houden, heb ik echt spijt van. Ben ermee begonnen mocht al zwaar rijden maar ben eerst maar is gaan leren sturen, en wat stuurt dat ding zeg. Ben ermee naar harz geweest en super veel plezier mee gehad.
 

Bijlagen

  • IMG_20201004_152144.jpg
    IMG_20201004_152144.jpg
    348,3 KB · Weergaven: 32
  • IMG_20201004_152118.jpg
    IMG_20201004_152118.jpg
    370,4 KB · Weergaven: 28
  • IMG_20201004_152133.jpg
    IMG_20201004_152133.jpg
    335 KB · Weergaven: 33
Voor de geinteresseerde zie ik net dat er een setje valbeugels op Mp word aangeboden.
Ik vermoed voor weinig ...
Ze staan apart vermeld in een "te koop" advertentie van een Aprilia Pegaso, dus die zal eenieder niet snel vinden.
Zoek op "Aprilia pegaso 650 met klein beetje werk".
Of check advertentienummer: m1798094222
Of klik op deze link
 
Nou.. de motor staat te koop waarbij gratis de valbeugels en het spatbord wordt aangeboden. Het is dus even de vraag of hij ze ook los verkoopt. Ik had wel interesse in de motor, maar we kwamen er niet uit..O-)
 
Nou.. de motor staat te koop waarbij gratis de valbeugels en het spatbord wordt aangeboden. Het is dus even de vraag of hij ze ook los verkoopt. Ik had wel interesse in de motor, maar we kwamen er niet uit..O-)
Oh das wel jammer.
Dat de motor waarschijnlijk voor iets meer dan de vraagprijs van de hand gaat verwacht ik wel.
Staat immers voor een aantrekkelijk lage prijs, en er waren al ruim 2000 kijkers op de advertentie geweest + vele hadden'm bewaard.
Maar het is best een leuk ding om te zien hoor.

Ik ging ervanuit dat hij de beugels wel los zou verkopen.
Maar als jullie er niet uitkwamen ... idd wel jammer.
Immers; beugeltjes staan leuk op de Pegaso.
Even los van het feit dat ze ook nog wat schade beperkende effecten met zich meebrengen (uit ervaring haha).
 
Nou je kan het aan hem vragen, misschien verkoopt hij ze wel los. Het ging mij meer om de fiets. Verhaal was dat de vorige eigenaar was gevallen en daarom de vork en het stuur scheef was. Als je de vork en het stuur moet vervangen, ben je ook flink wat kwijt. Zeker voor een roestvrije voorvork.

Voor mij niet meer interessant, dan kan je beter een kant en klare kopen. :)
 
Bij deze mijn Aprilia pagaso 650 mx.
Deze gaat in de verkoop. Op kenteken sinds 1998 en nog maar 19000 km gereden. Net voorzien van een nieuwe accu.
Met topkoffer.
De carburateurs zijn ultrasoon gereinigd en professioneel afgesteld.
De motor krijgt alleen maar shell v-power te drinken.
Mocht iemand interesse hebben, hoor ik het wel. Motor staat in Siddeburen (Groningen)
Dit zijn overigens foto's van toen ik hem net had, maar hij ziet er nog steeds goed uit, zeker voor zijn leeftijd. Zal binnenkort even recentere foto's maken.
 

Bijlagen

  • 20170810_122055.jpg
    20170810_122055.jpg
    318,1 KB · Weergaven: 32
  • 20170810_121949.jpg
    20170810_121949.jpg
    364,8 KB · Weergaven: 32
Dat is wel van een toch echt wel een van de mooiere generaties hoor, mijn inziens leuker dan de daaropvolgende.
Zeker icm dat rood; erg mooi!
De mijne is van iets later (2004) en ook daar ben ik heel blijd mee, anders had ik het wel geweten.
Succes met de verkoop, mocht ik iemand weten dan stuur ik die wel door.
 
Hi Pegaso fans!
Een maat van mij is bezig met een Pegaso 650 uit 1999, voorlopig nog niet rijdend. Wat problemen gehad met de carb en weet ik het wat nog meer. Maar nu is hij op zoek naar een shim 3,65. Een klep stond verkeerd gesteld en hij moet ook nog (zelf waarschijnlijk) 2 koelleidingen maken aangezien hij ze niet online kan vinden en inmiddels al het nodige aantal zaken heeft rondgebeld.

Daarom dacht ik, laat ik hier is vragen of iemand iets weet om deze parts (en eventueel ook andere) te krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen, ik rijd deze Pegaso 650 strada uit 2006.
Ik ben op zoek naar een hoog spatbord, meerdere sites al geprobeerd, maar eigenlijk nog geen gevonden. Hebben jullie tips of weten jullie waar ik er een kan bemachtigen? En kan iemand een windscherm aanraden?
Groeten, Jelle
 

Bijlagen

  • 20220212_122019.jpg
    20220212_122019.jpg
    283,9 KB · Weergaven: 18
Terug
Bovenaan Onderaan