Laptop meenemen op motor

Verklaar u nader!

Als je bezig bent met zoeken ben je minder bezig met motorrijden, en mits we aannemen dat het veiliger is in een winkel rond te lopen dan te rijden, is dus de kans op letsel kleiner. Zo moeilijk is dat toch niet? ;)
 
Maar als je met de motor van winkel naar winkel rijdt en daarbij ook nog verschillende plaatsen aandoet dan rij je juist weer meer.... toch :?
 
je zou een laptop sleeve kunnen kopen

2838863.gif


dan kan hij in vrijwel elke tas en is hij bovendien tegen water beschermt. Ik neem mijn 15 inch laptop regelmatig mee in een simpele eastpak tas.
 
Laatst bewerkt:
Als de rugzak die op je rug zit ergens achter blijft haken.... wat denk je dat er met je armen gebeurd... We gaan er blijkbaar allemaal vanuit de we een glijschuivers maken.

Tja, je kan met je pak ook overal blijven haken... Ikzelf heb een goede motorugzak, speciaal daarvoor gemaakt. Die sluit nouw aan en zit dubbel vastgemaakt. Zou al enorme tegenslag moeten zijn om met die rugzak ergens te blijven vasthaken. Maar het kan altijd natuurlijk...
 
Ik heb de laptop in een duffel tas, onderin de tas zit een dubbele laag "noppenschuim". En dit gaat alweer een tijdje (jaren) goed. Bovendien heb ik in de tas nog genoeg ruimte over voor schoenen, broek, boterhammen en een appeltje! De tas gaat met een spin achterop.

207-13501-2T.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 12 inch laptop en die gaat gewoon mee in het bovenste vak van m'n tanktas.
 
werkt dan volgens mij een beetje zoals een rugprotector. Geen uitstekende delen enz, zelfde vorm, stroomlijn.

Dit is niet het geval
Je breekt gewoon je rug of nek als je bovenop je rugzak valt!
Een zachte rugzak vervormt gewoon, de laptop wel is waar niet maar deze heeft ook niet zoveel hoogte, waardoor je nek of rug eromheen breekt.

Ik zeg gewoon een rugzak met laptop sleeve kopen en gaan met die banaan.
 
Ik raad rugtassen\zakken af voor laptops, met uitzondering van zo'n Boblbee ding dan misschien.

Hieronder het bewijs (17" laptop in Kriega rugzak na highsider...)

PS De Kriega raad ik daarentegen wél aan: niks aan te merken na dit akkefietje, zelfs geen schuurschade of zo en nog steeds waterdicht :)
full
 
Ik raad rugtassen\zakken af voor laptops, met uitzondering van zo'n Boblbee ding dan misschien.

Hieronder het bewijs (17" laptop in Kriega rugzak na highsider...)

PS De Kriega raad ik daarentegen wél aan: niks aan te merken na dit akkefietje, zelfs geen schuurschade of zo en nog steeds waterdicht :) [afbeelding]
Iedereen die niet begrijpt dat een laptop in een normale rugzak kapot gaat als je ermee onderuit gaat, zou eigenlijk geen motor moeten mogen rijden... :z
 
je bedoelt dat hij functioneerd als backprotector?
weet niet of die dingen daar voor gemaakt zijn, je kan er ook een leuke whiplash door krijgen.
 
Ik rij met de givi t457 , laptoptrolley met wieltjes. Zit een regenhoes bij, dus waterdicht. Past op een monolock en monokey plaat. Ben er wel tevreden over.
Werk in A'foort, woon in Haarlem. Als je een keer wil kijken/passen kan dat. (pm staat aan) Ik heb er zelf een dell breedbeeld in liggen. Trillingen is echt geen probleem, ding ligt lekker zacht.
 
Iedereen die niet begrijpt dat een laptop in een normale rugzak kapot gaat als je ermee onderuit gaat, zou eigenlijk geen motor moeten mogen rijden... :z

Inderdaad, maar dat besef je pas als je ermee valt... Daarom raad ik het vanaf nu ook af... lol
 
Ik raad rugtassen\zakken af voor laptops, met uitzondering van zo'n Boblbee ding dan misschien.

Hieronder het bewijs (17" laptop in Kriega rugzak na highsider...)

PS De Kriega raad ik daarentegen wél aan: niks aan te merken na dit akkefietje, zelfs geen schuurschade of zo en nog steeds waterdicht :) [afbeelding]


zo zag de mijne er ook ongeveer uit (wat minder erg), maar dan in de hoek eronder :X
 
ik zou zeggen koop een mooie laptoptas, zelf heb ik er ook eentje van case logic heeft ook een verbinding zodat je hem ook aan de voorkant vastmaakt (tegen afzakken)

zeer goed spul.. ook zou ik er gewoon een mooie sleeve bij kopen, dan is het vrijwel altijd waterdicht, en als je het nóg niet zeker weet dan doe je gewoon een plastic tas om de sleeve, sleeve met plastic tas in je laptoptas en gaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan