Lemar Motoren

Jamlem

MF veteraan
25 okt 2003
2.310
0
Wie kent of heeft ervaring met Lemar-Motoren uit Venray...wil daar misschien een motor kopen een Yamaha R1 uit 2001.

full
 
Ben er van de zomer geweest.
Zocht ook een R1 en hij had er 3 staan (staan er volgens mij nu nog).
De prijzen vallen er wel mee.
Best vriendelijke mensen.

Maaarrrrr, heb toch ergens anders iets anders gekocht ;)
 
Ik had ooit een mailtje gehad van Lemar motoren... Ik had hier op het forum door laten schemeren dat ik ooit weleens ZX6R zou willen rijden :Y .

Ik kreeg naar aanleiding daarvan een aanbodt... Wel aardig, maar ik was er toen nog niet aan toe :z .
Nu ook niet meer :P .
 
Heb der mijn Ace-je gekocht!! Heb de garantie der vanaf gepingeld...aangezien de motor net een beurt gehad zou hebben. Geen spijt van gehad. Leuke motor, had geen verborgen gebreken...vriendelijke gasten ook!

Van de zaak zelf moet je niet al teveel voorstellen. Ze hebben een kleine werkplaats met 1 brug en een klein kantoortje. Maar ze runnen deze zaak naast hun andere werk...

Heb mijn motor nu te koop staan (ook op MF forum)..gewoon omdat ik iets anders wil...maar ik zou der zo mn tweede motor kopen!
 
Je zou misschien eens de consumenten bond kunnen bellen als je daar toevallig lid van bent en vragen wat er bekend is over het zaakje.


Het is maar een idee ;)
 
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de ervaringen zijn met Lemar motoren.
Ben zelf wel geintreseert in een r1 uit 2002 , die bij hun te koop staat .

Ook een mooie R1.. :} maar je komt uit Venray dus voor jou is het een peuleschilletje om langs te gaan.Kan je gelijk voor me kijken hoe die blauwe R1 eruit ziet. :) Ik vind wel dat ze heel relatief goedkoop adverteren met de 3 R1eens.Ben vandaag bij diverse zaken geweest maar voor een 2001/2002 betaal je toch rond de 8000/9000 euro en dan nog met gemiddelde km.stand van rond de 25.000km.
 
Ik ben zelf al langs geweest ,om de motor te bekijken !!!
Maar was benieuwd naar reacties en ervaring van mensen die er mischien al ooit een motor gekocht hebben .
Altijd goed om te weten toch !
 
jongens zaten eerst ook op het forum (zullen het nu misschien wel te druk hebben)

Maar volgens mij kun je er best goed zaken doen.
 
Ben er van de zomer geweest.
Zocht ook een R1 en hij had er 3 staan (staan er volgens mij nu nog).
De prijzen vallen er wel mee.
Best vriendelijke mensen.

Maaarrrrr, heb toch ergens anders iets anders gekocht ;)

Zeer goede gasten bij Lemar. Altijd vriendelijk en nooit verlegen om een praatje. Kom der geregeld om een bakkie koffie te drinken. Heb der zelf vorig jaar mijn ZX9R gekocht. Ik rij er nu nog steeds op en geen verborgen gebreken gekregen.

Ik ben trouwens ook voor die R1's van de zomer wezen kijken, dat waren er 2 uit 1998 en 1 uit 1999. En die ze nu hebben staan zijn allemaal nieuwer.
 
kun je met een gerust hart een motor kopen
twee vrienden van mij hebben daar gekocht

een R1 van 2002 en een blade van 2002

prachtige machine's
 
Oke lui...bedankt voor jullie reactie :} ..ga volgende week langs Lemar in Venray en eventueel bij Probikes Motorsport in Harderwijk.Wordt vervolgd.


Gr

James :W
 
Lemar Motoren,

Eerlijke jongens (niet de knapste)

Wel SUPER mooie motoren voor echt een scherpe prijs!!

Die R1 2001 vindt je in heel nederland niet goedkoper in die staat!!
Kijk maar eens op motoroccasion.nl

Ik ga wel eens met die gasten rijden/toeren, dan doe ik wel rustig aan.

Grtz, The King :]
 
Vanmorgen een afspraak gemaakt bij Lemar-motoren voor de R1 die ik op het oog had..werd ik 15 minuten geleden gebeld dat de R1 verkocht is :(
Heel jammer zelfs de R1 (rood/witte 2002) is vandaag verkocht...dus het wordt nu ergens anders kijken. :?


Wie zijn de nieuwe eigenaren van deze R1eens :)


Gr

james :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan