'Lid MF knokploeg door dashcam betrapt

Ghehe. KOM DAN KOM DAN, WAT DOE JE WAT DOE JE

Wie A zegt...

Al zou ik het zelf niet doen.
 
Ik hoorde in ieder geval een zeker accent bij die golfrijder en de uitroep ik maak je dood man past ook weer precies in het plaatje. Alleen was deze keer het slachtoffer niet zo'n lieve aardige theedrinkende Nederlander. :+
 
kom dan roepen
het ruitje in tikken :+


De zal vast wel wat gebeurd zijn maar ja zou allemaal wel weer meevallen :/

Krijgt die gast in het Golfje zijn zin is het weer niet goed. Ik zou zijn blauwe oog wel eens willen zien. })
 
Ik hoorde in ieder geval een zeker accent bij die golfrijder en de uitroep ik maak je dood man past ook weer precies in het plaatje. Alleen was deze keer het slachtoffer niet zo'n lieve aardige theedrinkende Nederlander. :+
Normaal zou het best een aardige man kunnen zijn


Moet 1 keer aan die snickers reclame denken misschien had die man gewoon honger :+
 
Audi rijders ook, totdat ik veel sneller uit de bestelbus was, deurtje dicht en snel wegrijden. _O-
 

Ik ben een van de weinige nette chauffeurs in een bestelbus. Is mijn eigendom, dus voorzichter mee, dan de gemiddelde busjes piloot, die in de werkbus van de baas rondscheurt. De audi chauffeur was een opgefokte aso, die al door het lint ging, omdat hij nog geen 30 seconden moest wachten, bij het in laten stappen van een passagier. Mij in een woonwijk voorbij scheuren en snijden en vervolgens voor mij gaan stilstaan en uit willen stappen. Jammer voor hem, dat je sneller uit een bestelbus springt, ik blijf niet zitten, met gordeltje om weerloos tegen zo'n flippende yup. Dan wil ik ruimte om me heen en terug kunnen meppen. Maar op een of andere manier worden die pakkendragers altijd schichtig als ze iemand in bouwvakkerskleding boos hebben gemaakt. _O-
 
Ik ben een van de weinige nette chauffeurs in een bestelbus. Is mijn eigendom, dus voorzichter mee, dan de gemiddelde busjes piloot, die in de werkbus van de baas rondscheurt. De audi chauffeur was een opgefokte aso, die al door het lint ging, omdat hij nog geen 30 seconden moest wachten, bij het in laten stappen van een passagier. Mij in een woonwijk voorbij scheuren en snijden en vervolgens voor mij gaan stilstaan en uit willen stappen. Jammer voor hem, dat je sneller uit een bestelbus springt, ik blijf niet zitten, met gordeltje om weerloos tegen zo'n flippende yup. Dan wil ik ruimte om me heen en terug kunnen meppen. Maar op een of andere manier worden die pakkendragers altijd schichtig als ze iemand in bouwvakkerskleding boos hebben gemaakt. _O-
Waarom zit jij met je gereedschapsgordel achter het stuur :+ :+

in elke groep heb je idioten :X :X
 
Je bent altijd verliezer!

Als je klappen krijgt zit je zelf met dichte ogen, en als je ze uitdeelt dan zit je op het hoofdbureau!

Beter is heisa te voorkomen........................
 
:Y En op het laatst als de motorrijder al weg is: "Ik maak jou dood vriend", terwijl hij in zijn broek poept :')

Jammer dat niet te zien is wat er aan vooraf ging. Ga er maar vanuit dat het gastje in de BMW behoorlijk heeft lopen etteren.

Volgens mij zegt de motorrijder dat. Waardoor de koekblikker nog meer kleurtjes poept, wat opzich niet heel vreemd is als iemand daarvoor met zijn handjes je autoruit inbeukt.

*heeft gelukkig zelfde soort handschoenen
 

Volgens mij zegt de motorrijder dat.
Waardoor de koekblikker nog meer kleurtjes poept, wat opzich niet heel vreemd is als iemand daarvoor met zijn handjes je autoruit inbeukt.

*heeft gelukkig zelfde soort handschoenen

Dan luister nog maar eens terug. Zit een behoorlijk allochtoon accent in die zin. En ja, ik gebruik de term allochtoon in dit soort gevallen bewust, gezien hij het gewoon uitgelokt heeft.
 
Dan luister nog maar eens terug. Zit een behoorlijk allochtoon accent in die zin. En ja, ik gebruik de term allochtoon in dit soort gevallen bewust, gezien hij het gewoon uitgelokt heeft.

Het is de motorrijder die het zegt, luister maar goed waar het geluid vandaan komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan