zork1200
Die hard MF'er
- 23 okt 2012
- 443
- 0
- Onderwerp starter
- #26
ik zal dit weekend eens in de schuur duiken; heb volgens mij nog een set teflon remleidingen liggen die ik voorlopig toch niet ga gebruiken; komen van mijn V50 monza en zijn bedoeld voor 2 voorklauwen op de hand-pomp en de achterklauw aan de voet (einde intergraal........)
als ik het kan vinden mag het voor weinig weg (ruilen voor wat spullen die jij over hebt zoals het originele dashboard?); vind je chalenge wel een goed "sponsor"doel en een kleine guzzi met de juiste leidingen en verse sappies remt echt ontzettend goed: de brembo's rondom zijn eventjes een paar slagen beter als wat er in die tijd op de japanse fietsen zat en kan in het moderne verkeer nog prima volstaan
Dat zou supper tof zijn
Aan dat hele integraal remmen hecht ik niet veel waarde, ik doe al jaren mijn eigen remkracht verdeling en dat bevalt me goed.
Van het orginele dashboard gebruik ik wel de tellers, en het platic is niet helemaal gaaf(al zie je dat gemonteerd niet), dus ik weet niet of ik je daar een plezier mee kan doen, maar omdat remmen buiten het sleutelbudget vallen is er bij een schappelijke prijs ook financieel wel wat te regelen.