Marco Simoncelli deel 3 - Ciao Marco #58

Tmes like These van de Foo Fighters komt net voorbij in de Top 2000. Moest toch weer even aan Marco denken :Y
Heb ik ook vaak als ik dat nummer hoor :Y

(Het feit dat je het nummer nu al hoort in de top2000 betekent dat deze dus niet zo hoog geëindigd is, is wat mij betreft toch wel jammer... )
 
Heb ik ook vaak als ik dat nummer hoor :Y

(Het feit dat je het nummer nu al hoort in de top2000 betekent dat deze dus niet zo hoog geëindigd is, is wat mij betreft toch wel jammer... )
Nou het nummer is dit jaar hard gestegen. Schijnt iets met deze tijden te maken te hebben.
 
Met als verschil dat Rossi toen een helm heeft laten maken met de album-art van het album wish you were here ;)

Rossi-Wish-Helmet.png
 
Gisteren zou hij 34 geworden zijn..

Takanobu Ito, President and CEO of Honda Motor Co., gave the following tribute:

“Marco Simoncelli was a passionate rider bubbling over with a challenging spirit and blessed with a cheerful personality. With a promising future on the Grand Prix circuit, Marco had both genuine ability and a large following among racing fans. We are very thankful for his sterling results riding for Honda Racing Corporation as a factory rider. We express our heartfelt condolences to Marco’s family.”
 
Elke keer komt er bij mij weer hetzelfde naar boven, op zn sterfdag erger dan op zn verjaardag ; Wat als ?!

Deze man had het allemaal voor mij en had hem er nu nog heel graag bij gezien, garantie voor spektakel en had hem ook wel een wereldtitel toe vertrouwd.

Anyway, we houden hem in ere met wallpapers, stickers en goodies !
 
Nu je dat zegt, ik koppel vaak nog Colin edwards ( raceveteraan ) aan het ongeval ( niet schuldig natuurlijk ) maar die man heeft er toch ook een beste klap van meegekregen...
en ik zie Rossi nog zo door dat gras rijden en achterom kijken, dat geeft mij nog elke keer kippenvel !
 
Elke keer komt er bij mij weer hetzelfde naar boven, op zn sterfdag erger dan op zn verjaardag ; Wat als ?!

Deze man had het allemaal voor mij en had hem er nu nog heel graag bij gezien, garantie voor spektakel en had hem ook wel een wereldtitel toe vertrouwd.

Anyway, we houden hem in ere met wallpapers, stickers en goodies !
Sticker #58 op beide auto's.
 
Bij mij is een hoop #41😍

Mare supersic heeft hier ook een plekje in mijn ❤️
 
Van de week de film gekeken over motogp op Netflix. Had de naam nog nooit gehoord aangezien ik zelf nog niet zo lang rijd. Schrok ervan, maakte veel indruk op mij.. rust in vrede.
 
Terug
Bovenaan Onderaan