Masturberende motorrijder gepakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nosmo King

MF veteraan
21 jan 2006
9.443
943
Uden
Lid van een nieuwe motorclub Masturdarah?


MASTURBERENDE MAN OP MOTOR AANGEHOUDEN
Heerenveen: De politie van Heerenveen kreeg maandagavond een niet alledaagse melding voor de kiezen.
Automobilisten op de A32 hadden een masturberende motorrijder gezien op de parallelweg naast de A32. Het kenteken werd genoteerd en de politie in kennis gesteld. De politie kon de 63 jarige man uit Aldeboarn aanhouden en confronteerde hem met zijn gedrag.

De man erkende tegenover de politie dat hij zichzelf aan het bevredigen was. De politie heeft de zaak verder afgehandeld waarna de man verder mocht rijden met zijn gulp dicht!
 
Laatst bewerkt:
geeft de uitdrukking "trekt wel lekker, die motor", een wat andere lading :P
Hetzelfde voor: "wat een ruk-motor".
 
Laatst bewerkt:
Je mag ook niets meer tegenwoordig!! _O-
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het deze user






Weet niet of die grap al gemaakt is ?

_Oknakker: Kom laat ik eens ff lekker de brandweer laten uitrukken! Of: ik zal mijn puddingbuks eens ff testen! Of hee kijk nou een auto met een gezinnetje, ik zal ze eens ff lekker voor PAAL zetten.


:+

_O- Toch ff schrikken. Maar ehh, sommige ritten kunnen wel een beetje saai zijn! Wat dacht deze knakker: Kom laat ik eens ff lekker de brandweer laten uitrukken! Of: ik zal mijn puddingbuks eens ff testen! Of hee kijk nou een auto met een gezinnetje, ik zal eens ff lekker voor PAAL zetten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan