Met je chopper ooit een buikschuiver eruitgetrokke

Ik ben niet geïnteresseerd in het eruit trekken van collega motorrijders. O-) Vind het wel leuk om samen weg te trekken. En, ik win toch niet van motorrijders met mijn 454 ltd, maar wel van koekblikken. Da's wel leuk. *D
 
gisteren ben ik er nog uitgetrokken door een chopper... Zat zelf op de Soes, die mist toch die belachelijke hoeveelheid koppel van een V-Twin. Gelukkig ben ik zeker genoeg over m'n eigen apparaat dat het me niet boeit
deja-vu??? :+

gisteren ben ik er nog uitgetrokken door een chopper... Zat zelf op de Kawa, die mist toch die belachelijke hoeveelheid koppel van een V-Twin. Gelukkig ben ik zeker genoeg over m'n eigen apparaat dat het me niet boeit :)
jep. deja-vu :+
 
afgelopen zaterdag ,, is wel geen chopper maar een vet opgevoerde pickuptrucks met een full size V8 ,,, met dikke pijpen aan het geluid te oordelen....
was best snel zeker voor een koekblik maar de radian is toch nog sneller....

en toch proberen ze het ,,, .....
met een koekblik leg je het tegen elke motor + 500 cc gewoon vet af....

De transalp is wel geen chopper maar op slecht wegen waar je rustig gewoon vol kan blijven gaan moet de buisschuiver toch voor iedere drempel en bult van het gas af en (bij)remmen ....
heb je klinkerwegen met de bekende sporen en lengte en dwarsrigels dan heb je pas echt lol....
 
waarom rijden al die klote choppers dan 60 op een 80 km weg als ze allemaal zo van racen houden.


ps. ik heb een keer op zo'n inruder 1400 gereden. teering wat is zo'n ding traag, toen ik nog op zo'n ouwe gsx600f reed was ik al een stuk sneller.
 
waarom rijden al die klote choppers dan 60 op een 80 km weg als ze allemaal zo van racen houden.


ps. ik heb een keer op zo'n inruder 1400 gereden. teering wat is zo'n ding traag, toen ik nog op zo'n ouwe gsx600f reed was ik al een stuk sneller.

Je ziet het verkeerd.
"Zo'n ding" geeft je de gelegenheid op je gemakkie van het rijden en van de omgeving te genieten.b 8-) :]
 
Je ziet het verkeerd.
"Zo'n ding" geeft je de gelegenheid op je gemakkie van het rijden en van de omgeving te genieten.b 8-) :]
Jij ziet het helemaal goed hij begrijpt er helemaal niks van wij houwen gewoon een beetje in dan ken die dr eindelijk voorbij is ie nog nie blij O-) :P
 
op mijn oude cb400f hebk nog nooit een andere motor eruit getrokken, laat staan een buikschuiver ;)
 
Er zijn genoeg custom bild choppers die een hoop buikschuivers het vuur aan de banden kunnen rijden hoor, ook die mensen willen vaak zoveel mogelijk pk's.
Maarja lekker belangerijk eigenlijk |(
 
Vroegah, toen ik net mijn rijbewijs had. Reed ik rondt op een CB500 toen ben ik er een keer vierkant uit gereden door mijn buurman op zijn Yamaha DragStar 1100 was dat geloof ik B| Dat was het moment dat ik besloot om ook custum bike te gaan rijden. Tot op een dag dat ik verslaafd raakten aan bochtjes rijden....
En dan nog van het weekend op het klaverblad bij knp Deil er uit gereden worden door een of anderen naked bike met een vent in een spijkerbroek en een trainings jack :( ;( ...dat maakt motor rijden zo leuk :)
 
Met een Diversion een Hayabusa eruit trekken, telt dat ook? Is me gisteren overkomen, best grappig.

[me]ScubaRider gaat er van uit dat de bestuurder van het gevogelte net 500 meter van zijn huis was, een half jaar niet had gereden en geen trek had om in de statistieken te komen[/me]
 
Met een Diversion een Hayabusa eruit trekken, telt dat ook? Is me gisteren overkomen, best grappig.

[me]ScubaRider gaat er van uit dat de bestuurder van het gevogelte net 500 meter van zijn huis was, een half jaar niet had gereden en geen trek had om in de statistieken te komen[/me]

Of ze motor was gewoon afgeslagen. :X
 
Wat mij betreft mag en wel een slotje op dit macho topic. Zullen we een nieuw topic starten over het rijden in korte broek? Het wordt nu lekker weer...
 
Gisteren ben ik er nog uitgetrokken door een Chopper... Zat zelf op de Vmax, die mist toch die belachelijke hoeveelheid koppel van een V8. Gelukkig ben ik zeker genoeg over m'n eigen apparaat dat het me niet boeit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan