Met je chopper ooit een buikschuiver eruitgetrokke

je rijd toch chopper omdat je geen gas durft te geven hoe kun je dan een buikschuiver eruit trekken :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Het zou mij niet eens boeien om een buikschuiver eruit te trekken. Weet gewoon dat me dat toch niet lukt met mijn fiets.
Ik vermaak me zo ook wel. :)
De illusie dat het me lukt heb ik gelukkig niet.
 
Waarom vinden sommige mensen het zo belangrijk wie wie er uittrekt?
Zijn er ook nog mensen hier die gewoon voor de fun rijden?
 
Het mooiste was nog toen ik (vroegah) met de XV700 van mn pa reed.
Ietsjes gemod, maar dat terzijde.

Stond ik bij t stoplicht, een dikke Duitser op een dikke Kawa naast me.
Jeweetwel, zo'n überposer met een Simpson-helm + donker vizier en een leren combi maatje xxxxxxxxxl..

Ik kijk m aan, licht op groen, ik denk: dat heeft geen zin maar ik scheur toch hard weg.
Slaat die Kawa af! |(
(en dan bedoel ik niet naar links of rechts)

Hardop onder mn helm gelachen :}


ow ja: wil je cruisen maar toch snel zijn, koop een Triumph Rocket 3...
 
Heb gisteravond ok zo,n lol gehad Heb nog n XL 250 als hobbyfiets en daar moesten nieuwe keeringen in de voorvork dus ik naar de motorzaak in zoetermeer moest linksaf 2 banen stond ar al en superdikke racer links hield het rechtse baantje al vrij voor mn off roadje ;( dus werd groen ik kieke ga nou ben geen partij jahh dus nog n keer links-links en dan waren we er ik denk dit is fun ik binnedeur over smal paadje daar en zat in ene pal achter em hij pleurde zowat van z,n fiets ,ik ging n,r de eerste motorzaak en toen ging hij plots toch n,r de tweede wat kwam ik met n big smile binnen daar zeg.......apetrots op dat ouwe ding :P
 
Waarom vinden sommige mensen het zo belangrijk wie wie er uittrekt?
Zijn er ook nog mensen hier die gewoon voor de fun rijden?

Mee eens...
Ik rij op m'n Vmax alsof ik nog les heb op m'n ER-5je
Rustig beheerst en vooral niet te snel..., zeker niet
met het wegrijden bij een stoplicht...
Stel je voor dat je voorwiel los komt...
Nee hoor, laat dat racen maar over aan anderen.

Take Care
Charles
 
Vandaar dat ik de opmerking wel eens kreeg dat ik als een racer op een intruder reed... :)


combi aan, vette kneedowns , kin op de tank, al wheeliend alles voorbij


:+

shit , ik vergat de stoppies nog
 
Laatst bewerkt:
het gaat dit jaar toch gebeuren met de rocket 3
hij is in zijn 1 2 3 electronich(begrenst)
zal wel lukken op deze cruiser(chopper)maar dan hoef je je
niet te schamem,zal ook weinig gebeuren wegens de prijs
maar hij is tot 180 het snelst van allemaal
welke kluns erook opzit.
 
gisteren ben ik er nog uitgetrokken door een chopper... Zat zelf op de Soes, die mist toch die belachelijke hoeveelheid koppel van een V-Twin. Gelukkig ben ik zeker genoeg over m'n eigen apparaat dat het me niet boeit
 
Ach ik laat die chopperrijders gewoon denken dat ze me eruit kunnen rijden, is hun dag ook weer goed ..........enne ik weet wel beter ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan