MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

a) waarom bij de Shell en niet bij Hardersplaza...maakt niet uit, we rijden er toch langs
b) DB killer? er rijdt een TL1000 en twee RSV mille's mee..... :) DB Killer? wa's da?

Tot morgen allemaal!!!

2 tl's en 1 rsv.. sollx kan nog ff niet rijden...

ik heb er zin aan!!! nog ff eten en dan naar huis om de spulletjes te pakken ;)
 
Ik ben er wel! Alleen met koekblik. Zit te kijken of ik jullie herken.

Zit lekker voor de rolronde te wachten;)
 
Zo ben weer thuis, pff was me een hitte daar 8-)

Tony, thx voor het ritje en het af en toe wachten op ons 25kw motorcontje :+ ging super zo!

Alleen mindere is dat mn cam nadat ik hem gemonteerd had en mn wegreed is uitgevallen op de 1 of andere wazige manier. Ik heb nu 1 min film :( had de groep anders juist zo mooi erop staan toen jullie aan kwamen rijden bij HP -O-

Misschien is het handig dat we hier ff de pagina's waar foto's van de groep staan hier te posten, zodat niet iedereen die duizenden foto's door hoeft :)
 
Vet dat we met zo'n grote groep reden op de heenweg!
Moeten we zeker vaker zo doen.

Ben zeer benieuwd naar de foto's. Zijn zeker een paar keer gefotografeerd!
 
Was zeker super met zo'n groep. :)
Helaas bij Harderwijk-ermelo zijn we met drie man de groep even kwijt geraakt.
Gelukkig een hele goede voorrijder ( bedankt ) richting veenendaal en weer kunnen aanhaken bij voorthuizen.

Zeker voor herhaling vatbaar ( volgend jaar weer :o ).
dan mag ik weer echt als polderling meerijden ( hopelijk voor het eind van het jaar terug naar zeewolde ), nu was het surrogaat. Als ermelo's asielzoeker.

Ik hoop alleen op foto's van de voorkant en ook niet van het cjib :] , want van veenendaal naar amersfoort heb ik best lekker door gereden.

Bedankt voor de leuke rit.
 
Was zeker super met zo'n groep. :)
Helaas bij Harderwijk-ermelo zijn we met drie man de groep even kwijt geraakt.
Gelukkig een hele goede voorrijder ( bedankt ) richting veenendaal en weer kunnen aanhaken bij voorthuizen.

Zeker voor herhaling vatbaar ( volgend jaar weer :o ).
dan mag ik weer echt als polderling meerijden ( hopelijk voor het eind van het jaar terug naar zeewolde ), nu was het surrogaat. Als ermelo's asielzoeker.

Ik hoop alleen op foto's van de voorkant en ook niet van het cjib :] , want van veenendaal naar amersfoort heb ik best lekker door gereden.

Bedankt voor de leuke rit.

En september dan?
 
Laatst bewerkt:
Was zeker leuk, ik vond de heenrit ook een hele belevenis als je nog geen maand je RBW hebt :)
Alleen jammer dat ik eigenlijk niemand kende, maarja dat was wel te verwachten, niemand in mn vriendengroep is al toe aan een motor :P
Gelukkig toch nog even een woordje gewisseld met Tankard:P
En idd, een goede voorrijder, rit verliep voor mij probleemloos!
 
Helaas dat ik niet mee kon, koppakking van de cilinder zit een kleine kneusing in. :P

Over een paar weken kan ik weer lekker scheuren!

Iedereen naar z'n zin gehad?
 
ja was echt tering druk de vorige keren waren niks vergeleken bij deze keer. De heenweg ook vorige keer met mannetje of 15 nu wel 50 denk ik. Alleen beetje irritan rijden met zo grote groep binnendoor omdat je veel staat te wachten.

Inderdaa in suagustus/spetember is er weer 1tje dus je hoeft maar paar maand te wachten.


Zodra jullie foto's hebben gevonden plaats dan maar ff de link plus welke foto nummers ik zal de OP helemaal leeg maken en puur de linkjes erin zetten.
 
ik reed redelijk vooraan dus geen last gehad van wachten etc... TOTDAT.... wij met z'n 4en alleen voor reden en de rest de verkeerde kant op was gegaan :? :+
 
Nee maar vooraan reden jullie veel zachter dan wij achteraan, vond t wel heerlijk achteraan lekker je eiegen tempo doen :d. ja was wel handig om niet tonny te volgen maar gewoon de rotonde een kwart extra te nemen zodat iedereen weer kon omkeren. In harderwijk zijn we ook nog paar man kwijt geraakt doordat spoorbomen dicht gingen
 
Nee maar vooraan reden jullie veel zachter dan wij achteraan, vond t wel heerlijk achteraan lekker je eiegen tempo doen :d. ja was wel handig om niet tonny te volgen maar gewoon de rotonde een kwart extra te nemen zodat iedereen weer kon omkeren. In harderwijk zijn we ook nog paar man kwijt geraakt doordat spoorbomen dicht gingen

gingen ze dicht? ow? Ik dacht dat ze juist open gingen? whaha
 
nee helemaal achteraan reden nog mannatje of 4 achter mij die kregen net rood voor de slagbomen. weet niet of die later nog zijn bijgekomen heb ze niet meer gezien
 
Ik ga morgen eens op mn werk door de foto's heen spitten :+

Volgens mij reed er nog iemand bij ons in de groep met een tankcam of heb ik dat mis??
 
Terug
Bovenaan Onderaan