MFMM vertrekpunt Brabant

Ik en nen maat die niet actief hier is (CBR 600 RR uit 2007) zullen er waarschijnlijk ook wel bijzijn, zet alleen mijn naam ff neer voor de zekerheid.. Vertrek uit Nieuwkuijk

oh enne Michel van Falier ik rijd wel met uwes mee alst ff kan haha hoe toevallig!
of vertrekte gij vanuit Engelen?? ik lees het wel..
(ik ben die lange maat van jullie peter)
 
Laatst bewerkt:
ik rijd ook mee liefst ook vanuit eindhoven ik kom vanuit hunsel dus laat maar weten hoelaat en waar dan ben ik er.
 
Ehm John, voorstelletje: mensen die vanuit Eindhoven vertrekken > meeten op BW?
 
Laatst bewerkt:
Heeeeeel misschien schuif ik ook aan, nog geen MM meegemaakt omdat t telkens niet goed uit kwam. Nu ook niet echt omdat ik 's maandags een examen heb waar ik wel echt voor moet leren... Eens kijken hoever ik van tevoren al kan leren!
 
meld!

Ik ben er al even niet geweest, de lucht, maar ze zijn daar flink aan het bouwen.. is het volledige parkeerterrein nog wel open? Zo niet, is het misschien verstandig om een ander plekje uit te kiezen..
 
ik zal de route instuderen en voorop rijden, (tenzij iemand anders zich meld). Ik hou me redelijk aan de snelheid met een dergelijke grote groep. Als jij wilt racen...ga je gang.
 
ik hoef niet te racen helemaal niet zelfs maar ik bedoel er toch wordt toch wel op zijn minst 120-125 op de snelweg. lijkt me geen racen.
 
nou word weer gezellig dus :) heb er zin in! hopelijk kunnren we ook onderling een beetje kletsen word mijn 3e mm en vorige keren bleef ik bij mijn groep. nu ben ik alleen en vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen!!!
thanx voor alle hyves aanmeldingen!!!
 
ik hoef niet te racen helemaal niet zelfs maar ik bedoel er toch wordt toch wel op zijn minst 120-125 op de snelweg. lijkt me geen racen.

Ritje naar veenendaal is meestal vrij rustig, aangezien je met een grote groep bent, en niet iedereen direct de weg weet, is dat wel zo sociaal.. Wat je daarna doet is je eigen pakkiean :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan