mijn eerste ontmoeting met het blauw

300 meter = nihil kans op brokken? |(
Post van NapO in topic 'gevonden: powercommander...voor me BB..'
Da's dus 150 meter... Of ga je nu zeggen dat je dat stuk gelopen hebt?
Je leert er dus geen flikker van en gaat binnekort weer rijden zonder papiertje... Want het is toch met nul risico... Hoe dom kun je zijn? Ook op 50 meter kan er iets gebeuren, dus laat dat kreng toch staan! Effe geduld, er komt nog genoeg tijd dat je kan rijden...

Maar ja, als jij zo stom wil zijn dat vaker te doen, ga vooral je gang... Ik ben iig blij dat je niet bij mij in de buurt woont...
 
Geen slimme aktie. Maar ja we hebben allen recht op missers en genieten v/d achteraf mazzel. :P
Ik reed al ver voor mijn 18e en werdt voor het eerst gepakt toen ik 3 dagen mijn rijbewijs had. Tuut wist niet wat hij zag want hij had me al maanden zien voorbij komen. Maar de veldwachters in hun oude VW kevers waren toen nog sportief en ons kende ons dus kon mij niet voorstellen dat ze het niet wisten. :?
 
Dat was niet zo slim jochie... Maar ach, over een paar jaar lach je er om! ;)

Laat ze maar kletsen hoor... Natuurlijk is het zeker geen goede actie van je, laat dat duidelijk zijn!! *FOEI* })

Maar er zijn ook piepo's die met versleten banden of kale remblokken rustig door tuffen en daardoor een ongeval veroorzaken. Tuurlijk hebben ze wel een rijbewijs en zijn ze erg goed verzekerd... Maareh |(

Daarnaast heb je nog de stunters die onnodig op hun bek gaan en dan met trots vertellen dat ze WA+CASCO zijn verzekerd... |( Fijn bedankt dat ook MIJN premie dan omhoog gaat!!!

Dus laat die O-) en doe maar lekker }) ... Maar met mate hé! Je hebt er waarschijnlijk *WEL* iets van geleerd! (Hoop ik...)

Alcohol en :] = *WEL* :(

:^
 
Kijk ik wil niet geloven dat deze mensen het vol met trots verkondigen, maar wel dat ze blij zijn dat ze Allrisk verzekert zijn.
Je kan dan wel Allrisk verzekert zijn maar je schiet er altijd dik bij in (Tenminste ik wel).

Dus wat hierboven vermeld wordt vind ik een beetje Bullsh...

:^ :^
Daar betaal je toch zeker al zo'n hoge premie voor?? Je gaat ook niet expres met je fiets onderuit lijkt me.
Dus zeuren dat je premie omhoog gaat is grote onzin zolang de meeste mensen veel premie betalen en hun niets gebeurt. De verzekeringsmaatschappijen maken heus nog wel voldoende winst hoor.
 
aai ik ken het gevoel

ik was 11 en woonde in de polder

elke dag met vrienden crossen op door PA aangeschafte honda cr125 :9

totdat de benzine op was en ik moest gaan tanken

dat doe je dan ook gewoon op de crosser zonder helm 11 jaar

dat gaat natuurlijk goed fout oom agent erbij nog een

veel preken van ze maar ocht toch weer met mijn vrienden gaan spelen :}
 
ik rij ook wel eens op een verlaten parkeer terein, ik ben nog 17.
het enigste wat me kan gebeuren is dat ik de motor laat flikkeren...
ik doe het alleen om de motor te leren kennen, zodat ik volgend jaar zon 5 daagse cursus kan doen.
 
ik rij ook wel eens op een verlaten parkeer terein, ik ben nog 17.
het enigste wat me kan gebeuren is dat ik de motor laat flikkeren...
ik doe het alleen om de motor te leren kennen, zodat ik volgend jaar zon 5 daagse cursus kan doen.


en je neemt hem op je rug ernaartoe?
 
nou, het lijkt er dus op dat iedereen je dom vind, maar wat ik me nou afvraag, als je met 130 een ongeluk maakt, en ze kunnen dat aantonen, ben je dan wel verzekerd?

maw zijn we niet bijna allemaal illegaal bezig (soms) ik vind het ook niet slim, maar een beetje minder heftig mag best.
enne, zijn alle motorrijders niet een beetje dom :) (auto is veel veiliger/warmer/goedkoper enz, maar 2 wielen is zo leuk he :} : })
 
Toen ik bezig was met mijn autorijbewijs ben ik met mijn vader ook een keer naar een achterafweggetje gereden om daar wat rondjes te rijden.
En als ik zo een beetje in mijn vriendenkring rondluisterde deed iedereen dat wel.
Maar mag je dan niet op voor je rijbewijs als je gepakt wordt? Dat had ik nog nooit gehoord. (Van die verzekering heb ik toen nooit bij stilgestaan |( )
 
Geen slimme aktie. Maar ja we hebben allen recht op missers en genieten v/d achteraf mazzel. :P
Ik reed al ver voor mijn 18e en werdt voor het eerst gepakt toen ik 3 dagen mijn rijbewijs had. Tuut wist niet wat hij zag want hij had me al maanden zien voorbij komen. Maar de veldwachters in hun oude VW kevers waren toen nog sportief en ons kende ons dus kon mij niet voorstellen dat ze het niet wisten. :?

Juist :] iig beter dat-ie op zijn motor rijd dan zo'n &^*scooter

Ik geloof dat de Heilige Boontjes ineens wakker worden.
 
ik rij ook wel eens op een verlaten parkeer terein, ik ben nog 17.
het enigste wat me kan gebeuren is dat ik de motor laat flikkeren...
ik doe het alleen om de motor te leren kennen, zodat ik volgend jaar zon 5 daagse cursus kan doen.

Speciaal voor jou en die andere flapdrol:

JE LEERT JE MOTOR NIET KENNEN OP ZO'N KLEIN KLOTE-STUKKIE MET MOOI ASFALT...

Buitendat: jullie denken dus echt dat als je je roze papiertje hebt dat je kunt rijden?
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
beste grap in jaren 8-)
 
Paar weken terug ontmoette ik iemand die zei dat die al reed vanaf z'n 17de. Hij was ergens in de 50. Had verschillende motoren gehad en gereden en pas 10 jaar z'n rijbewijs. Hij zei dat ie hierdoor extra voorzichtig is geworden. Luitjes die zich veilig wanen nemen meer risico. Hmm, doet me denken aan al die dikke Mercedessen die met tig airbags bumperkleven achter Pandaatjes.
 
Kijk ik wil niet geloven dat deze mensen het vol met trots verkondigen, maar wel dat ze blij zijn dat ze Allrisk verzekert zijn.
Je kan dan wel Allrisk verzekert zijn maar je schiet er altijd dik bij in (Tenminste ik wel).

Dus wat hierboven vermeld wordt vind ik een beetje Bullsh...
:^ en nee, geen recordhouder (ik heb het laatst gepresteerd eentje van juli vorig jaar te schoppen... O-)
 
Op zondag 27 oktober 2002 10:34 schreef koga het volgende:
Wat is er mis mee????
Deze jongen heeft netjes zijn "zonden" hier opgebiecht, het zij hem vergeven!!!

Typisch van dit forum (de meeste dan), motorrijders zijn nooit verkeerd...

Dit was gewoon een domme actie, gaan scheuren op een parkeerplaats in een woonwijk. Nou, fantastisch hoor.... |(
 
Oh en jij bent er zeker 1 die altijd naar de datum kijkt voordat je iets post? :X

Doet het systeem voor je...je krijgt een waarschuwing als de laatste post in een topic meer dan twee weken geleden is :)

Misschien moeten ze een aangepast pop-up maken als het meer dan een half jaar geleden is... zoiets van "Blijf met je klauwen van die 'Posten'-knop af!" :P
 
Doet het systeem voor je...je krijgt een waarschuwing als de laatste post in een topic meer dan twee weken geleden is :)

Misschien moeten ze een aangepast pop-up maken als het meer dan een half jaar geleden is... zoiets van "Blijf met je klauwen van die 'Posten'-knop af!" :P

Ja maar nou niet want de laatste post was dezelfde dag... *D

Sowwy FastCruiser kon het niet laten O-)
 
<off topic>
MartijnA3....

Wie doet er nou de benaming van het type KOEKBLIK dat ie onder z'n kont heeft in z'n nickname zetten?!?!

moet je niet op het audi forum zitten?! |( |(

</off topic>
 
<off topic>
MartijnA3....

Wie doet er nou de benaming van het type KOEKBLIK dat ie onder z'n kont heeft in z'n nickname zetten?!?!

moet je niet op het audi forum zitten?! |( |(

</off topic>
 
Terug
Bovenaan Onderaan