Mijn motor bijna gejat

Het is wel een echte motorkenner geweest.
Een Suzuki slopen is leuker dan erop rijden :) :) :) :)

Succes met het repareren.
 
kan je een ijzeren garagedeur niet onder stroom zetten?

en een alarm op de deurhendel. dat als ie beweegt, dat ie dan naar een buzzer of mobiel belt.
 
Nergens kunnen ze met hun klauwe van afblijven...Afmaken die hap....
maniac.gif
Opgeruimd staat netjes.
 
Wat zou het mooi zijn als je die gniepige eikels een keer op heterdaad betrapt, dan zou ik hem is een kwartiertje voor me zelf willen hebben.............
Sterkte man, hier zit niemand op te wachten!
 
:( Dit is erg :(

Zou 'm inderdaad maar even een tijdje elders stallen want die lui komen misschien nog terug. Gelukkig waren het amateurs. Als je stroom hebt in je garage zou ik een alarm aanleggen met een sirene met vette hoeveelheid Db's in de garage }) (sirene in kleine ruimte doet goed pijn aan de oortjes) en vergeet ook niet een vette hoeveelheid verlichting, staan ze zo weer buiten en kunnen ze niet ongestoord hun werk doen. En als het een koophuis is zou ik de garagedeur vervangen door een steviger exemplaar. Er zijn veel betere deuren dan die blikken prullen; die stellen namelijk niets voor.

Veel succes met de schade! Wel zwaar kl*te! Nieuwe fiets en dan dit, zuigt domweg zwaar.
 
bij ons is vorige week de scooter van me zusje gejat
garagedeur met een breekijzer open gebroken...

nu hebben we nieuwe sloten anti inbraakstrip en ik ga er een alarm op bouwen op de garage..

tis alleen jammer dat je altijd achteraf acties gaat ondernemen...
denk je bij jezelf had ik maar eerder geweest met al die spullen dan had het niet gebeurd...
maar het zou helemaal stom zijn als je geen acties onderneemt en ze flikken het gewoon nog een keer bijv. als ik van de zomer een motor heb gekocht!

ik wil eigenlijk een stil alarm (dus dat het alarm afgaat maar alleen ik hoor het in huis en hun in de garage niet) maar ik weet niet of dat een beetje verantwoord is..
want het liefst ram ik ze helemaal kapot als ik ze te pakken krijg
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben net zo'n metalen poort, maar willen ze aan m'n motor komen dan zullen ze eerst de 2 auto's die voor de poort staan weg moeten krijgen...
 
DIKKE CRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn diepste medeleven!En als je een alibi nodig hebt wanneer je die eikels tegen het lijf loopt en levend vilt,i'm your man!! O-)
 
Hmm, in Belgie kennelijk hetzelfde als in Nederland :(

Proces verbaal is alleen voor de statistieken, heb niet de illusie dat oom agent ook maar 1 seconde serieus naar je gejatte (en duur betaalde1) spullen op zoek gaat...

Je leest nog wel eens over teruggevonden auto's in de krant, motoren worden nooit teruggevonden, althans dat lees je nooit.

Je spulletjes zelf beschermen tegen stelen?
Jawel, maar dan alleen passief en niet actief (= hoogspanning erop en dergelijke)
Als ze er dan aanzitten ben jij de lul in plaats van het tuig!

Ik moet ervan :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Contactslot is ook kapot...waarschijnlijk uit woede, er lag een Dainese helm van toch een 500€ naast,zijn ze niet aangeweest :? ook een boel gereedschap dat niet aangeraaakt is.

Krijg zo langzamerhand het idee dat ze wilden jatten voor joy-riding. Daarom ook de tank bekrast uit woede dat het niet lukte. Ik vind het namelijk zo'n kinderlijke reactie en bovendien zal een inbreker zijn potentiële handelswaar niet beschadigen, levert immers minder op (zeker als ie later wil terugkomen om alsnog zijn slag te slaan). Wellicht jonge gasten uit de buurt? En nou niet elke jonge knul of meid (ik ben best wel geëmancipeerd in mijn denken ;) :P ) in de buurt aanpakken en doorelkaar rammelen voor 'verhoor' :)
 
Wat een stelletje klootzakken zeg, kunnen ze hem niet jatten, vernielen ze je hele tank uit frustratie :r
tegen vanavond staat ie ergens anders...met pageralarm en op slot, hierbij worden ze vriedelijk door Sigma, Glock en Benelli uitgenodigd voor een feestje :X
})
 
Sigma,zoveel kost dat normaal niet hoor.De mijne is BA en voor diefstal verzekerd (motor geschat voor diefstal op 15000€) en dit kost mij 670€(27000Bfr).
Ik ben 29j en zit met mijn bonus malus graad onder de 6.Hij is dan wel samen met een auto verzekerd.
Spijtig voor wat er gebeurt is.En let ook maar op want die komen misschien nog wel terug.Geef ze dan maar een warm onthaal.
 
Sigma,zoveel kost dat normaal niet hoor.De mijne is BA en voor diefstal verzekerd (motor geschat voor diefstal op 15000€) en dit kost mij 670€(27000Bfr).
Ik ben 29j en zit met mijn bonus malus graad onder de 6.Hij is dan wel samen met een auto verzekerd.
Spijtig voor wat er gebeurt is.En let ook maar op want die komen misschien nog wel terug.Geef ze dan maar een warm onthaal.

Bij welke verzekering dan? en op een motoverzekering is er toch geen bonus malus :?

dacht ik
 
:( :( :(

Dat soort mensen moeten ze gewoon op het asfalt vastnagelen om vervolgens een burnout op hun kl*ten te krijgen.

AvZ zal zich wel kandidaat stellen vermoed ik ...
 
Sjonge jonge zeg!!Echt klote voor je man! :( Ik lees het trouwens telkens vaker dat die eikels motoren proberen te jatten, bestelbus voor het raam van de dealer, 4-5 duc's in de bus, en pleite. Maar dit is ook weer zoiets, hoe weten ze nou dat jij daar een mooie bike hebt staan, en alles moet weer schade hebben... ik vind dit soort berichten altijd verrot om te horen... stelletje hufters!! :(
 
Hey Sigma,

Klote zeg!!! :( :( Ik kan idd niet echt zeggen dat je gelukkig bent in de motorwereld zeg maar...

Het lijkt wel een soap... ;( maar dan had je de TV al lang het raam uit gegooid!!

Sterkte!
 
Dit is bij OMOB.Iedereen kan daar nu verzekering nemen,vroeger niet.Als men dan in bonus malus zit lager dan 6 bij de wagen dan wordt je verzekering van de moto ook goedkoper.Als men dan nog eens 29 is dan is ze weer wat goedkoper omdat men niet meer in de risicogroep zit.Zodoende zit ik nu in de goedkoopste groep.200€ voor BA en rechtsbijstand en 470€ voor diefstal.Je kan je polis online laten berekenen op de site.
www.omob.be
Als je nog iets wil weten vraag je maar.
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan