Motor gestolen in Velp (en weer terug dankzij MF)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag em net precies op de kruising laan van presikhaaf/volkerakstraat de lange wal opknallen over het fietspad, zonder kentekenplaat en achterlicht!

"Speak of the devil" Lamme tuig ook :(
 
Laatst bewerkt:
En de laan van presikhaaf ligt vlakbij de doeffstraat. Ik denk dat het zoekgebied nu wel duidelijk is.
 
Jongens, echt ontzettend bedankt voor jullie hulp enzo!!!!
Ik hoop dat hij snel gepakt wordt, heb echt veel aandacht in dat ding gestopt en nu zo'n gast die er als een idioot mee rondscheurt kan ik me zo kwaad maken..
M'n nummer is 0624966907, bel me maar als iemand hem ziet.. ik ga zo met een paar maten door presikhaaf wandelen hahaha.
Ik ben verbaasd door de hoopvolle en behulpzame reacties, had ik even nodig.. krijg er weer hoop in dat hij gepakt kan worden!!!!
 
Ik ben benieuwd, ik hoop dat je:
1. je bike in goede dan wel redelijke staat terug vind.
2. de onwettige nieuwe eigenaar kunt traceren.

Lijkt erop dat je een goede kans maakt dat je hem terug vind. Ik hoop het en ga dit topic volgen.

Succes.
 
die bike moet je haast wel vinden met zoveel tips. trap die gast eerst goed in elkaar en bel dan de politie. zeg je gewoon dat hij van de motor is gevallen. ik weet uit ervaring dat je dan goed zit.
de politie heeft een schijthekel aan dieven.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo klaar met werk, zal ook een paar rondjes rijden, heb je nummer opgeslagen, met een beetje geluk hebben we die klootzak vanavond nog te pakken. :(
 
Wat een beun is het trouwens ook, eerst een motor jatten en vervolgens bijna in de achtertuin van de eigenaar als een idioot rondjes gaan crossen. :X
 
Jup hier bij een vriend ook gebeurt. Gewoon ook zonder helm en doen alsof er niets aan de hand is. Maar inderdaad, schop hem helemaal lens. Of troggel hem geld af. Hij gaat toch niet naar de politie, of je dreigt met aangifte ofzo als ie naar de politie gaat, weet ik veel. Maar zorg dat ie het zich blijft heugen. Of je doet een bivakmuts op whatever. Hij kan echt niet bewijzen dat jij het bent, ook al weet ie het stiekem wel.


Sorry voor mijn overdrevenheid, misschien moet je een goed gesprek met hem hebben, zeggen dat dit echt niet kan. Aanbieden om de geleden schade te betalen (de motor voor een schappelijke prijs van jou over te kopen dus) omdat je anders aangifte doet :)
 
Jup hier bij een vriend ook gebeurt. Gewoon ook zonder helm en doen alsof er niets aan de hand is. Maar inderdaad, schop hem helemaal lens. Of troggel hem geld af. Hij gaat toch niet naar de politie, of je dreigt met aangifte ofzo als ie naar de politie gaat, weet ik veel. Maar zorg dat ie het zich blijft heugen. Of je doet een bivakmuts op whatever. Hij kan echt niet bewijzen dat jij het bent, ook al weet ie het stiekem wel.


Sorry voor mijn overdrevenheid, misschien moet je een goed gesprek met hem hebben, zeggen dat dit echt niet kan. Aanbieden om de geleden schade te betalen (de motor voor een schappelijke prijs van jou over te kopen dus) omdat je anders aangifte doet :)
_O- _O- _O- _O- jaja dat zou ik ook doen _O- _O- _O- :N :N
 
Registreer em trouwens ook even als gestolen bij het RDW, scheelt je een hoop gedoe mocht iemand de dief aanhouden/tegenkomen.

Nu kijkt die agent gewoon of de motor gestolen is, en dat blijkt dus niet zo te zijn.

Precies. Een tijdje terug gestolen en nog niet als gestolen geregistreerd ? :?
 
Verdomme, ik heb dat ding volgens mij 2 keer zien rijden in Arnhem inderdaad!

Nu ik eraan denk, dat was een weekje terug of iets? Komt een gek op een crossmotor over het fietspad langs gescheurd op nogal opvallende wijze met een hoop kabaal.

Kan haast niet missen!

Omgeving Hogeschool Arnhem Nijmegen, bij het tuincentrum in de buurt!

no offence: maar als je diegene wil pakken, betekent dat wel dat je je eigen leven op het spel moet zetten om hem te traceren met die rijstijl als het hem inderdaad is -O- :X
Ik zit daar op school. Heb vandaag vanuit het klaslokaal genoeg motoren langs zien komen op kruispunt ijssellaan/lange water maar deze motor (nog) niet gezien.
Ik ga erop letten !

Misschien een omschrijving van de bestuurder? O-)
 
Laatst bewerkt:
motor is terug!!!!!
Iemand van mf belde terwijl we in presikhaaf aan het fietsen waren, hij wist waar de motor stond.
Daar aangekomen lang op de politie moeten wachten, toen de dieven net weg wilde rijden kwamen ze aan.
Zelf niet ingegrepen want m'n rechter pols is zwaar gekneusd dus kon weinig maar gelukkig was de politie echt net op tijd.
Krijg binnenkort te horen wanneer ik hem bij het bureau kan halen.

Ik weet niet wie van mf belde maar ik hoop dat hij nog ff meld want ik ben hem zeer dankbaar!

Verder bedankt voor iedereen die zo enthousiast was, hoop dat er een keer een arnhem meeting komt dan kan ik met de ktm meerijden!!!
 
Laatst bewerkt:
motor is terug!!!!!
Iemand van belde terwijl we in presikhaaf aan het fietsen waren, hij wist waar de motor stond.
Daar aangekomen lang op de politie moeten wachten, toen de dieven net weg wilde rijden kwamen ze aan.
Zelf niet ingegrepen want m'n rechter pols is zwaar gekneusd dus kon weinig maar gelukkig was de politie echt net op tijd.
Krijg binnenkort te horen wanneer ik hem bij het bureau kan halen.

Ik weet niet wie van mf belde maar ik hoop dat hij nog ff meld want ik ben hem zeer dankbaar!

Verder bedankt voor iedereen die zo enthousiast was, hoop dat er een keer een arnhem meeting komt dan kan ik met de ktm meerijden!!!

Graag gedaan ;)
 
Gefeliciteerd! En het lijkt me voor Rutgert duidelijk dat hij zo'n befaamde "MF lid van 2010" titel krijgt zoals de vorige vinders ;)
 
mooi dat de motor terug is!! ik volgde de topic vanaf 21:00..
was nogal benieuwd wat de afloop was gezien de motor zeer recent gespot is, en dat er meteen actie op was ondernomen..
leek wel op twitter :P
 
Gefeliciteerd! En het lijkt me voor Rutgert duidelijk dat hij zo'n befaamde "MF lid van 2010" titel krijgt zoals de vorige vinders ;)

Mijn idee *O*

Brutaliteit is voor dieven geen referentie. Met mijn gestolen motorscooter reden "ze" ook heen en weer voor m'n deur. Zelf terug moeten halen, want oom agent had het druk. Niemand aangehouden. Hopelijk heeft de veldwachterij in dit geval wel iemand kunnen aanhouden. Goed voor de statistieken.

Groeten, Karl
 
niemand is aangehouden terwijl ze net weg wilde rijden. Ze zaten niet op de motor en die gast die z'n helm aan m'n stuur had gehangen was er vandoor. De politie ging er niet achteraan ofzo (die gast stond wel de hele tijd van een balkon toe te kijken)

De snelle actie van de mf'ers viel me ook zeker op, binnen 1 avond teruggevonden dankzij mf!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan