Motor gestolen in Velp (en weer terug dankzij MF)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi dat je motor weer terug is!
Ik zag dat bericht, en dacht " Vieze @*@$)(@$ dat ding heb ik zien rijden! " dat maakt 't fijn om te lezen dat het opgelost is!

Trouwens veel schade opgelopen?



Maarja ergens is het wel te begrijpen van die agent, hij staat niet als gestolen geregistreerd, vervolgens komt er een agent ter plaatse, die het verhaal aan hoort.

"Zo meneer, dus deze motor is gestolen? En dat is de dief?"
agent kijkt gegevens na...
"Hmm, deze motor is helemaal niet gestolen, dan kan meneer ook geen dief zijn.."
Wat kan je dan nog meer zeggen...
 
Mooi dat je motor weer terug is!
Ik zag dat bericht, en dacht " Vieze @*@$)(@$ dat ding heb ik zien rijden! " dat maakt 't fijn om te lezen dat het opgelost is!

Trouwens veel schade opgelopen?



Maarja ergens is het wel te begrijpen van die agent, hij staat niet als gestolen geregistreerd, vervolgens komt er een agent ter plaatse, die het verhaal aan hoort.

"Zo meneer, dus deze motor is gestolen? En dat is de dief?"
agent kijkt gegevens na...
"Hmm, deze motor is helemaal niet gestolen, dan kan meneer ook geen dief zijn.."
Wat kan je dan nog meer zeggen...


Ja meneer de politieagent, mijn motor is weggenomen en heb tot dat feit niemand toestemming gegeven. Ik doe per direct aangifte van diefstal van mijn eigendom.

Agent pakt blauw notitieboekje: Gegevens aangever, doet aangifte van diefstal in concept, handtekening aangever, aangever komt aanvullende aangifte doen aan bureau. Klaar.. En je hebt een zaak plus verdachte want je hebt een aangifte.

Ik weet de rest van het verhaal niet ant ik weet ook niet waarom TSer niet gelijk aangifte heeft gedaan. Maar dit zou een optie kunnen zijn. Kan mij ook voorstellen dat de politie niet zomaar een dief wil laten lopen dus er zal echt wel meer met dit verhaal zijn.
 
Laatst bewerkt:
De aangifte was er nog niet omdat ik daar een beetje gezeur mee heb gehad (ligt ook aan mij), als je doet wat je moet doen is het makkelijk maar het werd me niet zo duidelijk verteld.
Lang verhaal maar maakt ook niet uit, ik kan me identificeren en dat ding staat op mijn naam.
Had hem wel snel bij bureau van voertuigcriminaliteit gemeld en m'n verzekering ingelicht.

Maar een maat van me die hem zag rijden herkende de helm die aan het stuur werd gehangen (rood/witte crosshelm, iemand anders ook ergens een rode crosshelm in z'n geheugen staan?) dus dat is wel een goed bewijs.
We weten ook het precieze woonadres in de flat, krijg binnenkort een telefoontje van de agenten of ik wat met die informatie kan.
Het was wel tuig ja, petjes op en gouden kettingkje etc. en arrogante houding vond ik.
Ik weet niet hoe me vrienden reageren als ik zeg dat ik daar ff langs wil gaan om die gast even wat punten duidelijk te maken als de politie niks kan want niet iedereen zit zoiets zitten natuurlijk.
Zelf zou ik niet zo snel met 2/3 man daar ruzie zoeken want wie weet staat er zo een hele groep van die lui bij je in die buurt.
 
Laatst bewerkt:
Stuwy gefeliciteerd met het terugvinden van de ktm ! :)
ik hoop maar dat hij nog een beetje heel is gebleven na dat asociaale rijgedrag van die gozer, hopelijk kunnen we binnenkort weer een keertje crossen :Y
 
Volgens mij valt die kak wel mee, maar als je t verhaal aangaande de inzet van de politie ook van de andere kant hoort is de informatie die TS verstrekt onvolledig en suggestief..... TS is bijzonder netjes en servicegericht behandeld door de politie.

Het is bijna jammer dat ik niet gewoon de ins en out daarvan hier neer kan zetten |(
Rustig adem in ......adem uit ... adem in ..adem uit _O- _O- _O-

Maak je niet druk man "fiets is terug".......... dader(s) zijn vermoedelijk bekend ,
Bij de politie en de eigenaar van de brommer .
Bovenbeekstraat 39 gaat zich er vast over buigen ... en anders lezen we meer uit eigen werken van de KTM bestuurder O-)
 
ahhhhhg hier word ik nu weer blij van.
nu aleen nog hopen dat de meneer waar van de motor niet was (dief) zijn beloning krijgt }) .

waar kunnen we Rutgert opgeefen als eere lid???
top werk!

GR NEMO

(ik hoop dat ze nooit aan mijn motor komen, maar als het gebeurd hop ik dat ik het zie.
vedder typ ik niet dat kan me mijn andere hobby kosten)
 
Dat is weer eens een keer goed nieuws: Een gejatte bike die teruggevonden wordt! Hulde aan een ieder die meegeholpen heeft deze bike op te sporen!
 
Super dat die terug is :}

maar lamme actie van de politie, ze hebben het druk ik weet het maar zo krijgt de dief het idee van ja toch lekker paar dagjes geragd op spul van een ander,
moet ik vaker doen -O-
 
De aangifte was er nog niet omdat ik daar een beetje gezeur mee heb gehad (ligt ook aan mij), als je doet wat je moet doen is het makkelijk maar het werd me niet zo duidelijk verteld.
Lang verhaal maar maakt ook niet uit, ik kan me identificeren en dat ding staat op mijn naam.
Had hem wel snel bij bureau van voertuigcriminaliteit gemeld en m'n verzekering ingelicht.

Maar een maat van me die hem zag rijden herkende de helm die aan het stuur werd gehangen (rood/witte crosshelm, iemand anders ook ergens een rode crosshelm in z'n geheugen staan?) dus dat is wel een goed bewijs.
We weten ook het precieze woonadres in de flat, krijg binnenkort een telefoontje van de agenten of ik wat met die informatie kan.
Het was wel tuig ja, petjes op en gouden kettingkje etc. en arrogante houding vond ik.
Ik weet niet hoe me vrienden reageren als ik zeg dat ik daar ff langs wil gaan om die gast even wat punten duidelijk te maken als de politie niks kan want niet iedereen zit zoiets zitten natuurlijk.
Zelf zou ik niet zo snel met 2/3 man daar ruzie zoeken want wie weet staat er zo een hele groep van die lui bij je in die buurt.


FF een datum prikken, liefst op zaterdag avond en ik ben er bij! 8-) daarna lekker stappuh!!!!! :Y Wie volgt?
 
Super dat die terug is :}

maar lamme actie van de politie, ze hebben het druk ik weet het maar zo krijgt de dief het idee van ja toch lekker paar dagjes geragd op spul van een ander,
moet ik vaker doen -O-

full
 
klopt volk wat daar woont is nu niet het schoolvoorbeeld .
veel tuig woont daar en buitenlanders,wij zijn daar aant werk en je wil niet weten wat er allemaal gestolen wordt.
ze trekken de stroomkabels onder je neus uit de grond en het koper van de muur.

Presikhaaf Rules!!!

*O*

Jammer van de paupers idd...
 
Mijn motor gister ook gestolen! Kut voor je man...

ben vaak in Velp! Mijn vriendin woont daar. Als ik motor hoor kijk ik altijd, dus za extra rondkijken voor je. Weet precies hoe je je voelt. hopelijk goed verzekerd
 
Mijn motor gister ook gestolen! Kut voor je man...

ben vaak in Velp! Mijn vriendin woont daar. Als ik motor hoor kijk ik altijd, dus za extra rondkijken voor je. Weet precies hoe je je voelt. hopelijk goed verzekerd

Ik hoop dat je er alleen naar kijkt en hem er niet af slaat want dan sla je de rechtmatige eigenaar er inmiddels weer van af. Overigens ook klote voor jou. Supermooie Yammie namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hulde alom.

Maar wat een kak actie van de politie. Eerst lekker koffie drinken voordat ze eropaf gaan. En dan bij aankomst de motor meenemen in plaats van de dieven? Dan word je als eigenaar dus extra benadeeld (want je hebt je fiets nog steeds niet terug) en de dieven lachen je uit vanaf het balkon bij het aanzicht...


Dat heeft Kachel84 ook gehad, hoorde ik.. Mijn motor vonden ze terug terwijl ze ermee aan het stunten waren. Gewoon op heterdaad klem gereden in de Schilderswijk in Den Haag !! :} :} De politie kan wel wat..:)

Als ik zou weten waar mijn gestolen motor uithangt, dan zou ik deze gewoon op gaan halen. Mocht er dan wat tegenstand komen.. dan word de politie natuurlijk ingeschakeld.. Hoop ik wel dat ze op tijd zijn. :W
 
goed om te lezen dat er ook weer eens wat terug wordt gevonden. HULDE VOOR DE BELLER!!!
hopelijk wordt dat tuig eens flink aangepakt, zal wel weer niet helaas.
ik hoop dat ze toch gepakt worden en dan lekker een poot uit draaien.
ik heb het ooit met een scootertje gehad vroeger. deze was gestolen, en toen was deze gevonden bij een inval bij iemand in een box onder een flat( was 2 weken daarvoor ook al leeg gehaald door oom agent) kreeg ik hem weer terug.
die sukkels hadden er aan lopen schroeven en toen is er het 1 en ander stuk gegaan.
toen heb ik dat ding weggebracht om te laten fixen en afgesproken met mijn reperateur dat ze er alles op konden schroeven wat ik wou(alleen ff op de bon vermelden schade gerepareerd)
na de rechtzaak werd mijn tuning setje mooi betaald door die galbakken(door hun ouders)
is jou big end niet stuk gelopen??? :+ :+ als je snapt wat ik bedoel
 
@R1CV, Ik keek ook continu elk tuinpad in enzo.. echt een naar gevoel is het. Gelukkig is hij weer terug, hopelijk vinden ze jouwe ook terug!

Het blok heeft wel schade, aan de olieaftapbout zitten allemaal metaaldeeltjes.. dat wordt dus een dure revisie en ik hoop dat de big-end het nog doet. Vorige zomer een complete revisie gehad omdat ik was opgelicht door de eigenaar voor me en kan nu weer in de portemonee graaien maar ik denk dat ik hem dan wegdoe.. hij is dan gewoon niet aan me gegunt.

De daders gaan niet gepakt worden denk ik, te weinig bewijs enzo.
M´n maat zou de dader nu ook niet zo snel meer herkennen.
 
Mr Q : 1 was een nederlanders maar die praatte zelf als een antiliaan en de ander was marokkaans. Verder zoals de eerdere beschrijving (petjes, gouden kettingkje, houding), maar als je motoren jat dan ben je zowieso wel paupervolk lijkt me.
 
@R1CV, Ik keek ook continu elk tuinpad in enzo.. echt een naar gevoel is het. Gelukkig is hij weer terug, hopelijk vinden ze jouwe ook terug!

Het blok heeft wel schade, aan de olieaftapbout zitten allemaal metaaldeeltjes.. dat wordt dus een dure revisie en ik hoop dat de big-end het nog doet. Vorige zomer een complete revisie gehad omdat ik was opgelicht door de eigenaar voor me en kan nu weer in de portemonee graaien maar ik denk dat ik hem dan wegdoe.. hij is dan gewoon niet aan me gegunt.

De daders gaan niet gepakt worden denk ik, te weinig bewijs enzo.
M´n maat zou de dader nu ook niet zo snel meer herkennen.

Waarschijnlijk zit er een magneet in je olieaftapplug... dan is het heel erg normaal dat er metaaldeeltjes aan zitten. Mijn 100% gezonde 620 had dat ook.
Tenzij het echt grotere delen zijn natuurlijk.

Is er nog een andere reden dat je je Big End noemt, als die echt wat te verduren heeft gehad hoor je dat makkelijk zat, daar hoef je dan geen twijfel over te hebben.
 
Rustig adem in ......adem uit ... adem in ..adem uit _O- _O- _O-

Maak je niet druk man "fiets is terug".......... dader(s) zijn vermoedelijk bekend ,
Bij de politie en de eigenaar van de brommer .
Bovenbeekstraat 39 gaat zich er vast over buigen ... en anders lezen we meer uit eigen werken van de KTM bestuurder O-)

Ik maak me wel druk.
Hij maakt zich er te gemakzuchtig vanaf waardoor de politie niet kan optreden zoals ze wel graag zouden willen en van ze verwacht mag worden.

Als er daardoor dan door anderen nalatigheid aan het adres van de politie word verweten vind ie ook dat niet de moeite waard om dat recht te zetten wat als een stilzwijgende bevestiging gezien word.
En dat terwijl hem juist kosten en moeite zijn bespaart door wat de politie voor m geregeld heeft.

Vind ik gewoon niet netjes en gaat tegen m'n rechtvaardigheidsgevoel in O-)
 
Waarschijnlijk zit er een magneet in je olieaftapplug... dan is het heel erg normaal dat er metaaldeeltjes aan zitten. Mijn 100% gezonde 620 had dat ook.
Tenzij het echt grotere delen zijn natuurlijk.

Is er nog een andere reden dat je je Big End noemt, als die echt wat te verduren heeft gehad hoor je dat makkelijk zat, daar hoef je dan geen twijfel over te hebben.

Er kwamen geluiden uit het blok waar je niet blij van wordt, metaaldeeltjes slopen je lagers en onder andere bigend lagers dan denk ik (is me ooit verteld).

Verder: achterband versleten, alles onder de modder, krassen op de kappen, stuur heeft tik gehad, getuigen die hem zagen raggen, ontzettend weinig olie in het blok, splintertjes op de bout terwijl ik paar x olie ververst had dus zouden er voor het grootste gedeelte uit moeten zijn.
Toen ik hem voor het eerst startte na teruggave draaide hij superveeel touren in z'n neutraal, weet niet waarom maar ik schrok en draaide meteen de stationairschroef terug.. ding draaide zeker 5000 tot 7000 touren.

Er is dus gewoon hard mee gejankt en daar is hij niet beter van geworden, het blok is al uit het frame en zal ik binnenkort aan beginnen te sleutelen (voor het eerst dat ik een 4t open ga maken) Ik ben al lang blij dat hij niet naar polen is en ga er een mooi opknapproject van maken.


Wat de aangifte betreft: ik was niet gemakzuchtig maar heb meerdere keren verkeerde informatie gekregen en die mensen achter de balie waren nou niet echt behulpzaam.
Is een saai verhaal wat ik niet zal typen maar het was zeker geen gemakzuchtigheid maar misverstand van zowel mij als de politie waardor het lang duurde.
 
Er kwamen geluiden uit het blok waar je niet blij van wordt, metaaldeeltjes slopen je lagers en onder andere bigend lagers dan denk ik (is me ooit verteld).

Verder: achterband versleten, alles onder de modder, krassen op de kappen, stuur heeft tik gehad, getuigen die hem zagen raggen, ontzettend weinig olie in het blok, splintertjes op de bout terwijl ik paar x olie ververst had dus zouden er voor het grootste gedeelte uit moeten zijn.
Toen ik hem voor het eerst startte na teruggave draaide hij superveeel touren in z'n neutraal, weet niet waarom maar ik schrok en draaide meteen de stationairschroef terug.. ding draaide zeker 5000 tot 7000 touren.

Er is dus gewoon hard mee gejankt en daar is hij niet beter van geworden, het blok is al uit het frame en zal ik binnenkort aan beginnen te sleutelen (voor het eerst dat ik een 4t open ga maken) Ik ben al lang blij dat hij niet naar polen is en ga er een mooi opknapproject van maken.

Oke... dit is inderdaad wat meer informatie... en dan zou ik me ook ernstige zorgen gaan maken ... :X '(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan