Ik heb een paar jaar terug hier Euro's in Ponden gewisseld:
http://www.dovereurochange.co.uk/where.html
Na onderhandelen(!) was het goedkoper dan Lorentz op het Damrak en heel veel goedkoper dan wisselen op de boot of ponden kopen bij de bank.
Minstens net zo belangrijk is natuurlijk wat de prijzen van 2ehands motoren in NL en de UK doenhier een leuk grafiekje, hoe het verloop is van de ponden.
en ik moet zeggen dat ie niet super laag, maar wel laag staat weer ;-)
XE: GBP / EUR Currency Chart. British Pound to Euro Rates
hier een leuk grafiekje, hoe het verloop is van de ponden.
en ik moet zeggen dat ie niet super laag, maar wel laag staat weer ;-)
XE: GBP / EUR Currency Chart. British Pound to Euro Rates
Ik heb precies in de goede tijd gekocht zie ik, namelijk 2009
Weet iemand hoe het zit met koplampen? Hebben recente modellen allemaal een koplamp die recht vooruit schijnt? Of verschilt het nog steeds per model of je de koplamp moet vervangen? Kan een duur geintje zijn een nieuwe (naar rechts schijnende) koplamp.
Ik hoor graag ervaringen. 2 jaar geleden een circuitfiets uit de UK gehaald waarbij ik geen last had van een links schijnende koplamp. Nu wil ik echter een straatfiets halen.
Zoek even naar Lorentz exchange kantoor in Dover. Volgens mij kun je daar goedkoop ponden halen. Gewoon even bellen wat ze daar kosten. Bankoverschrijving wordt vaak niet geaccepteerd, omdat je bij een interationale overschrijving deze nog binnen 24 uur kunt terugdraaien.
Ik vond het verschil on corrosie tussen een motor uit Alkmaar en hier bij ons in Brabant al groot, ten nadele van die uit Alkmaar.... Zelfde met een aanhanger uit Bergen op Zoom. Heeft ongetwijfeld te maken met de zeeWellicht is het al opgemerkt maar de motoren in Engeland zien er gemiddeld niet zo best uit...met name onder de kappen...veel corrosie en roestvorming..iets om op te letten bij aankoop
De afstand van pak 'm beet Birmingham naar de kust is veel groter dan die van Veghel naar de kustIk vond het verschil on corrosie tussen een motor uit Alkmaar en hier bij ons in Brabant al groot, ten nadele van die uit Alkmaar.... Zelfde met een aanhanger uit Bergen op Zoom. Heeft ongetwijfeld te maken met de zee
wat bedoel je met een MSVA ?Allright chaps, special request.. wie heeft er ervaring met het invoeren van een motor uit Engeland met een MSVA?
Ik heb een tijdje geleden 2 NC 35 's uit UK gehaald, bij de overtocht (inchecken douane) vraagt niemand naar iets. In Nederland stelde de keuring niets voor, je moet wel UK inschrijvingsbewijs erbij hebben. Ik kan me niets herinneren over zo'n MSVA. Punt is dat een voertuig welke eerder is ingeschreven geweest in een EU land zonder problemen in elk ander EU land geaccepteerd moet worden voor inschrijving. Toevallig is Belgie onlangs veroordeelt omdat ze daar moeilijk over deden, en steeds om een COC vroegen.Motorcycle Single Vehicle Approval
Motorcycle Single Vehicle Approval