Motor Mercuur Den Haag gaat dicht

Voor de Duc liefhebbers heb je naast Goedhart ook nog Bruggeman in Nieuw Vennep in de regio. En anders MotoBreda.
En ik zal er vast een of 2 vergeten maar dat zal prima te vinden zijn op de Ducati website.
 
tja mooi pand inderdaad. Ben er een aantal keer geweest voor kleding e.d. Ook nog in onderhandeling geweest voor een z.g.a.n. Honda die ze hadden staan. Toen prijs akkoord was en alleen het proefritje nog moest adviseerde hij mij om hetzelfde model bij Silverline te huren voor een dag wat naast hun pand gevestigd is. Want anders was het maar zonde van zijn bandjes en de motor rijdt toch precies hetzelfde. Begrijp dat je je als verkoper moet hoeden voor mensen die te pas en te onpas komen voor "proefritjes" maar als je in onderhandeling bent en het over de prijs eens bent?! Vreemde gang van zaken vond ik het en heb uiteindelijk een gelijke motor ergens anders gekocht.
 
tja mooi pand inderdaad. Ben er een aantal keer geweest voor kleding e.d. Ook nog in onderhandeling geweest voor een z.g.a.n. Honda die ze hadden staan. Toen prijs akkoord was en alleen het proefritje nog moest adviseerde hij mij om hetzelfde model bij Silverline te huren voor een dag wat naast hun pand gevestigd is. Want anders was het maar zonde van zijn bandjes en de motor rijdt toch precies hetzelfde. Begrijp dat je je als verkoper moet hoeden voor mensen die te pas en te onpas komen voor "proefritjes" maar als je in onderhandeling bent en het over de prijs eens bent?! Vreemde gang van zaken vond ik het en heb uiteindelijk een gelijke motor ergens anders gekocht.


Geen slimme actie van de verkoper met als resultaat: motor niet verkocht.
Bovendien dient een proefrit om eventuele gebreken te ontdekken.
Als je op een ander exemplaar hebt gereden weet je nog niks.
 
Ik wist het nog niet, maar ik baal er wel van. Ik kom er niet zo heel vaak meer sinds ik mijn Pan heb ingeruild voor een GS, maar de Transalp had ik er nog steeds in onderhoud en het wordt weer tijd voor zijn jaarlijkse beurtje.

Ik vond het al vervelend dat ze uit Den Haag Centrum vertrokken, maar kan me op zich voorstellen dat een beter bereikbare plaats voor een huidige motordealer belangrijk is. Maar helaas is dat dus ook niet goed uitgepakt. Maar eens even gaan kijken waar ik dan terecht moet met de Transalp :(
 
Ik wist het nog niet, maar ik baal er wel van. Ik kom er niet zo heel vaak meer sinds ik mijn Pan heb ingeruild voor een GS, maar de Transalp had ik er nog steeds in onderhoud en het wordt weer tijd voor zijn jaarlijkse beurtje.

Ik vond het al vervelend dat ze uit Den Haag Centrum vertrokken, maar kan me op zich voorstellen dat een beter bereikbare plaats voor een huidige motordealer belangrijk is. Maar helaas is dat dus ook niet goed uitgepakt. Maar eens even gaan kijken waar ik dan terecht moet met de Transalp :(
Ik woonde vroeger op loopafstand van Mercuur, vandaar dat ik er vaak kwam.
Na hun (en mijn) verhuizing kwam er er niet vaak meer.
Volgens de huidige eigenaar was de nieuwe locatie beter, maar dat is misschien toch anders gelopen.
Misschien bleven de klanten wel een verdieping lager hangen, bij de Harley's.
 
tja mooi pand inderdaad. Ben er een aantal keer geweest voor kleding e.d. Ook nog in onderhandeling geweest voor een z.g.a.n. Honda die ze hadden staan. Toen prijs akkoord was en alleen het proefritje nog moest adviseerde hij mij om hetzelfde model bij Silverline te huren voor een dag wat naast hun pand gevestigd is. Want anders was het maar zonde van zijn bandjes en de motor rijdt toch precies hetzelfde. Begrijp dat je je als verkoper moet hoeden voor mensen die te pas en te onpas komen voor "proefritjes" maar als je in onderhandeling bent en het over de prijs eens bent?! Vreemde gang van zaken vond ik het en heb uiteindelijk een gelijke motor ergens anders gekocht.
Aha, dus het is jouw schuld! :(


:+
 
Ja maar die zitten niet echt in de regio ;)

als iemand met het advies van breda komt, dan ligt amsterdam, zaltbommel en zeker Oisterwijk wel in de buurt hoor ;)

Officieel zit je in de randstad het dichtst bij nieuw-vennep en Bodegraven.
zit je niet vast aan de garantie dan is Barendrecht een optie, maar je hebt ook nog verduyn in Capelle a/d ijssel en ergens in de buurt van Lekkerkerk zit ook nog een adres.
 
Laatst bewerkt:
Erg jammer! Ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee. Totdat me cbr 600rr gejat werd geen problemen ondervonden en altijd vriendelijk geholpen!
 
Erg jammer! Ik heb er persoonlijk goede ervaringen mee. Totdat me cbr 600rr gejat werd geen problemen ondervonden en altijd vriendelijk geholpen!

:^

Mee eens, weinig ervaring met ze sinds ze op de nieuwe lokatie zitten, maar aan de Pletterijkade vond ik het een prima zaak. En dat pand staat nog steeds leeg, ben benieuwd hoe het met ze was verlopen als ze daar waren blijven zitten.
 
:^

Mee eens, weinig ervaring met ze sinds ze op de nieuwe lokatie zitten, maar aan de Pletterijkade vond ik het een prima zaak. En dat pand staat nog steeds leeg, ben benieuwd hoe het met ze was verlopen als ze daar waren blijven zitten.

ligt denk ik niet aan het pand... anders was het HD deel ook wel gesneuveld.

denk meer dat het komt omdat de man die daar zat ( en nu al tijdje ziek thuis zit) vervangen is door één of andere hark met het commerciële talent van een berg kippenmest. Die jaagt mensen sneller weg dan ze in China kunnen maken.
 
Ik wist het nog niet, maar ik baal er wel van. Ik kom er niet zo heel vaak meer sinds ik mijn Pan heb ingeruild voor een GS, maar de Transalp had ik er nog steeds in onderhoud en het wordt weer tijd voor zijn jaarlijkse beurtje.

Ik vond het al vervelend dat ze uit Den Haag Centrum vertrokken, maar kan me op zich voorstellen dat een beter bereikbare plaats voor een huidige motordealer belangrijk is. Maar helaas is dat dus ook niet goed uitgepakt. Maar eens even gaan kijken waar ik dan terecht moet met de Transalp :(
Overkamp in Delft :Y
 
Zat eraan te komen, na het bericht laatst van iemand die een duc had gekocht hier op het forum kon je al lezen dat het een gelopen zaak was.
 
Laatst bewerkt:
ligt denk ik niet aan het pand... anders was het HD deel ook wel gesneuveld.

denk meer dat het komt omdat de man die daar zat ( en nu al tijdje ziek thuis zit) vervangen is door één of andere hark met het commerciële talent van een berg kippenmest. Die jaagt mensen sneller weg dan ze in China kunnen maken.

De plek daar is echt but! Het gaat tenslotte om drie dingen: locatie, locatie, locatie.
Buiten dat vind ik dat een motorzaak laagdrempelig moet zijn om binnen te stappen, bij het nieuwe motor mercuur krijg je meer een museum idee. Motorzaken hoeven van mij nooit hypermodern te zijn.
 
De plek daar is echt but! Het gaat tenslotte om drie dingen: locatie, locatie, locatie.

Het is wel het soort locatie waar tegenwoordig elke motordealer lijkt te zitten, in een nieuwbouw-buitenwijk, goed bereikbaar uit de wijde omtrek. Ik heb ook liever dat er eentje hier om de hoek midden in de stad zit, zoals Mercuur en Motoport vroeger, maar ik snap wel dat ze daardoor te weinig klandizie krijgen.

Alleen, de hele inrichting van de zaak is niet echt uitnodigend en dat lijkt me ook een probleem.
 
Toch jammer. Zo zijn er al heel wat ducatidealers verdwenen de afgelopen tijd.
- Ducati Rotterdam
- Motoport Vianen.
- Mercuur.

Zo langzamerhand verdwijnt alle concurrentie voor Goedhart in Zuid Holland en omgeving.

Ben het er wel mee eens dat het een raar pand is. Op de een of andere manier voelt het niet prettig aan.

Sterkte aan alle direct betrokkenen, hakt er wel in zoiets.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan