Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet je wel een aanhanger hebben om hem zo vast te kunnen zetten heHopelijk is dit duidelijker.
[afbeelding]
Graag zoveel mogelijk bijdragen, dan maak ik er een how-to van.
Heeft er iemand aanvullingen? Graag. Kom ermee.
Waar baseer je dit op?Het is trouwens helemaal NIET nodig om de motor zo ver mogelijk in de vering te trekken !!
Een paar cm. is meer dan genoeg.
Waar baseer je dit op?
Weet je wat het doel is van in de vering trekken?
Dit is niet waar en zeker geen algemene regel.Inderdaad, een paar cm de vering intrekken is genoeg
Namelijk :
Als er geen gewicht op de motor rust zoals een berijder, zal de motor nooit ver doorveren, zeker niet achterop de aanhanger.
Het enige wat de motor te verduren krijgt zijn klappen van het stuiteren van de aanhanger.
Het probleem wat ik heb als ik hem zo vast zet en voor in de vering trek is dat het voorwiel toch nog enigzins uit het "wiel bevestigings punt" kan rollen. naar achteren. De motor staat dus beetje los naar voor en achter. Daarom doe ik nog een extra spanband om dat punt en het wiel zodat wiel nog eens extra geborgd staat, maar dat zou dus niet nodig hoeven te zijn ?
heb nieuwe banden gekocht en wil de standaard haken eraf slijpen en dan die nieuwe ankers erop zetten die kunnen nooit uit het OOG schieten van de kar als ik bijv. hard rem en de motor in de veren gaat. lijkt jullie het een goed idee?[afbeelding]
heb nieuwe banden gekocht en wil de standaard haken eraf slijpen en dan die nieuwe ankers erop zetten die kunnen nooit uit het OOG schieten van de kar als ik bijv. hard rem en de motor in de veren gaat. lijkt jullie het een goed idee?[afbeelding]