motor op pimpen? foto's?

ilsee10

MF'er
13 jun 2011
44
0
Beverwijk
hallo,

Nou ik heb dus nu net mijn nieuwe yamaha mt03 en ik ben onwijs aan het twijfelen wat ik er mee wil gaan doen. Ripstriping op de wielen? of striping op de kuip? een tankpad? en welke kleur is het mooist? stickers op de zijkanten?? of een andere kleur spuiten?

Ik vroeg mij af of jullie wat hebben gedaan met jullie motoren? en of jullie daar foto's van hebben. Of misschien ook wel leuke tips hebben voor mijn motor, wat vinden jullie mooi bij zo,n motor als deze?

Ik zelf heb zelf even in gedachten gehad neon roze striping voor de wielen, want ben namelijk gewoon een vrouw..Maar ik wil de uitstraling van de motor niet verpesten..




mt03.jpg
 
Andere uitlaatdempers, breed stuur, bar end mirrors, xenon verlichting. En ik zou eerder kiezen voor tankstriping ipv velg striping. Uiteraard ook een mooie tankpad, gewoon omdat t mooier is, maar ook omdat ie dan beschermd is.

Edit:
Lezen, remco, lezen.. Wat je met jou motor hebt gedaan is de vraag.. |( Had ik net wat verzonnen voor jou fiets.. :+

Anyway, heb er zo geen foto van, maar bijzonder is het ook niet. Andere demper(bos), kleine carbon-look knippers, double bubble kuipruitje, haakse ventiel, tankpad en verder niks eigenlijk.. :o Mijn soes is al mooi genoeg zoals ie nu is.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Laten we eerst eens even de sound verbeteren. Die vind ik namelijk belangrijker dan het uiterlijk. Sportddemper erop dus (Akrapovic :P). Xenon is ook wel gaaf, dus dat er ook in.

Rimstriping is niet zo mooi op een zwarte motor, omdat de enige kleur dan in de wielen zit, dus dat zou ik zo laten. Evt. LED knipperlichten en achterlicht erop, en andere spiegels en dan is ie wel gaaf denk ik. :)

*knip*
 
Laatst bewerkt:
Andere uitlaatdempers, breed stuur, bar end mirrors, xenon verlichting. En ik zou eerder kiezen voor tankstriping ipv velg striping. Uiteraard ook een mooie tankpad, gewoon omdat t mooier is, maar ook omdat ie dan beschermd is.

Edit:
Lezen, remco, lezen.. Wat je met jou motor hebt gedaan is de vraag.. |( Had ik net wat verzonnen voor jou fiets.. :+

Anyway, heb er zo geen foto van, maar bijzonder is het ook niet. Andere demper(bos), kleine carbon-look knippers en verder niks eigenlijk.. :o Mijn soes is al mooi genoeg zoals ie nu is.. O-)

een breder stuur heb ik al :) zo kocht ik hem..
 
jaa ik moet nog eventjes wachten met rijden.. ik zet er over 2 weken 1 paar nieuwe banden onder, en daarna laat ik hem pas invoeren.. engels kenteken!
 
Denk dan ook ff aan het lichtbeeld van koplamp. Die moet ook anders gezet worden heb ik me eens laten vertellen. Dit omdat die maffe Europeanen aan de verkeerde kant rijden. :P
 
jaa klopt :) alleen bij nieuwe motoren is het tegenwordig flat beam en schijnt het recht uit :P

was de schade al aan het uitrekenen toen ik hoorde dat de koplamp gewoon normaal is!
 
MT is al vanzichzelf weinig mis mee, gaaf ding!! :]

Verder heb ik mijn motor redelijk gekocht zoals ie is, de optie's grotendeels komen fabrieksaf, de rimstriping ook misschien wel :P

Ik heb er zelf vooral praktische zaken aan gedaan maar wil uiteindelijk nog wel iets met het lakwerk gaan doen en er xenon in bouwen :)
Heb gewoon de mazzel gehad n voor mij bijna perfecte motor te kunnen kopen!
 
Grappige foto maarre wat wil je me duidelijk maken :? ;)

Nouweh n MT heeft geen direct links/rechts regelaar in de koplamp, meot je toch weten LY Je kunt m wel schuin afstellen, anders kun je t niet oplossen...

Owh wacht, jawel, de hele lamp en houder omdraaien (ondersteboven) Problem solved *O*
 
Nouweh n MT heeft geen direct links/rechts regelaar in de koplamp, meot je toch weten LY Je kunt m wel schuin afstellen, anders kun je t niet oplossen...
Ohw.. Ik wist van het hele bestaan van een links/rechts niks af. Ik was in de veronderstelling dat je elke koplamp moest stellen. O-)
Owh wacht, jawel, de hele lamp en houder omdraaien (ondersteboven) Problem solved *O*
_O-
 
Ik heb hem zo gekocht dus niks eraan gedaan maar die van mij is opgeleukt met:

Wave schijven
Tankpad
Andere spiegels
Donker kuipruitje
Andere demper
Velgen zwart gecoat

Op mijn vorige had ik de hele motor verandert dus dat is een te grote lijst.
 
Bij jouw fiets, om te beginnen, het hoeft niet allemaal in 1 keer ;)

Witte (reflecterende) rimstriping, 4 of 5 mm.
Sowieso een andere kentekenplaathouder.
Spiegels eraf, bar-end spiegeltjes erop.
Xenon.
Kleinere LED knippers.
Andere uitlaten.
Rem- en koppelingshendels vervangen voor mooie zwarte pazzo's (of titax of whatever) met zilveren verstellers.
Stepjes vervangen / zwart poedercoaten.
Duo stepjes eraf / zwart poedercoaten.

Dan is ze al heen anders :)
 
Begin maar met je woordkeuze, oppimpen kan echt niet! T is geen golf 3! Overigens rij ik met die laatste, dus geen slecht woord daar over!
 
Andere spiegels,
kentekenplaathouder deraf en een mooie kleine erop,
andere uitlaat en dempers,
lelijke matte voorspatbordje vervangen voor een carbon exemplaar. (net als andere lelijke stukken plastic)

Dan ben je al een heel end :Y


Maar.... vooral doen wat je zelf mooi vindt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan