motor op pimpen? foto's?

oh en.. ik ga denk menig mannen een hartaanval bezorgen met wat ik met deze motor ga doen, en ik zal dan gaan beginnen met neon roze rimstriping. En dat is natuurlijk het begin ik heb veel meer besteld. De stoere uiterlijk zal de motor gewoon houden. Maar het mag best een beetje wat vrouwelijker.. En ik denk dat ik dan zeker weten ook wat meer opval op de weg.. en misschien houden automobilisten mij dan ook wat meer in het oog..

lukt dan beter met dit.
images
 
oh en.. ik ga denk menig mannen een hartaanval bezorgen met wat ik met deze motor ga doen, en ik zal dan gaan beginnen met neon roze rimstriping. En dat is natuurlijk het begin ik heb veel meer besteld. De stoere uiterlijk zal de motor gewoon houden. Maar het mag best een beetje wat vrouwelijker.. En ik denk dat ik dan zeker weten ook wat meer opval op de weg.. en misschien houden automobilisten mij dan ook wat meer in het oog..

Leuk toch lekker je eigen smaak aanhouden.
Zag laatst ook een mt03 met een vrouwtje hier bij de pomp.
Ook wat vrouwlijke dingen erop zag er stoer uit bij haar en de moto!
 
Omg roze. :N

Het enige wat je zou moeten doen om een lelijke minder mooie motor mooi te laten lijken is een goede camera en een aandacht trekkende achtergrond nemen.

Niet dat mijn motor lelijk is of zo. :P
DSC00332.jpg
 
Nou ik ga er nog niet op rijden want dan ben ik hem kwijt! eerst nog invoeren. Jaa roze ben ook een meisje, dus waarom niet!
 
hier het resultaat, jullie mannen zullen het wel verschrikkelijk vinden :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

*O*

Sorry maar die mening deel ik dan met de mannen mee, omdat ik persoonlijk vind dat roze niet op de motor hoort;) maar ieder zijn smaak ;)
Het roze hoef je denk ik niet te doen om op te vallen hoor :P
Dat doen vrouwen al met hun lange haar.. als ze tenminste lang haar hebben :+
 
idd ;) Nou mijn motor is nu wel wat persoonlijker en rood vind ik zelf heel erg lelijk dus ik houd het hierbij ;)

maar het roze helpt ook voorkomen dat mijn broers er een rondje op gaan rijden :)
 
Als je er een meidenmotor van wil maken kun je het schema van je knippers aanpassen en van rechts naar links en weer naar rechts laten knipperen. :+
 
Ik vond de MT-03 van Bleu Eyes erg mooi...
Vind de MT03 zowiezo al mooi, heb er zelf bijna een gekocht maar ben toch voor een ABS en tweecil-motor gegaan (ER6N)

Wat ik zou doen;
-Rimstriping
-Vervangingdempers (Akra's zijn mooi, maar duur, is veel anders moois te koop!)
-Bar-end spiegels
-Flycreen
-Motorspoiler
 
Laatst bewerkt:
Ik vond de MT-03 van Bleu Eyes erg mooi...
Vind de MT03 zowiezo al mooi, heb er zelf bijna een gekocht maar ben toch voor een ABS en tweecil-motor gegaan (ER6N)

Wat ik zou doen;
-Rimstriping
-Vervangingdempers (Akra's zijn mooi, maar duur, is veel anders moois te koop!)
-Bar-end spiegels
-Flycreen
-Motorspoiler

die er6n vond ik ook helemaal geweldig! op de motorbeurs helemaal! want ze hadden nieuwe kleuren!! zelfs roze! maar vond de leger groene het mooist ;) En het zelfde met deze yamaha mt03 daar ben ik ook helemaal weg van, alleen deze is wat groffer wat ik ook echt niet lelijk vind.

En als mannen zijnde doet roze ook wel goed op de motor! zo kan je denk wel veel meisjes aan de haak slaan ;) De meeste beginnen nog net niet te gillen als ze mijn motor zien!
 
Nou ik vind het wel mooi hoor ilse ;)
Mijn zadel was ook tegen roze aan :P
Nu kan ik je igg spotten aangezien ik wel eens keihard door beverwijk klapper met de motor
GroteFoto-QXDRHRQK.jpg

Maar nu weer mooi rood.
GroteFoto-CPV7QKCO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niet echt mijn kleur, maarja ben ook namelijk gewoon een man, maar ziet er zeker netjes uit :Y

Spiegels zou ik wel snel vervangen, heb ik ook veel te lang over gedaan om dat te doen met mijn motor en staat absoluut veel strakker (wel andere motor, maar zal enorm schelen)

Spiegels inderdaad en de taartschep wegzagen.
 
En dikke piepen eronder. *D

Mja ik zou het zelf niet doen
Heb nu zelf ook een standaard kachel eronder is toch prettiger vind ik zelf.
Ik vind de pijpen van ilse niet eens zo lelijk.
1 cylinder en dikke pijpen is uit ervaring ook wel veel politieproblemen.....
 
Laatst bewerkt:
1368158798_5_qAD_.jpeg


Nou ga zeker over roze sliertjes na denken ;)

Maar hij is eindelijk ingevoerd!! afgelopen donderdag, het is een hele investering, maar ben super blij met mijn motor..

Ook omdat het mijn eerste motor is, had iemand mij al bang gemaakt dat 1 cilinders best wel onrustig zijn! en ik had al een tijdje niet meer gereden nadat ik mijn rijbewijs had gehaald! Maar hij rijd heerlijk! geen spijt van!

Het volgende op mijn lijstje is..

- motor schoenen, deze die ik nu aan heb zijn niet zo charmant :+
- koppelingshendeltje.. ( door een hele grote blunder perongeluk stuk gegaan :+ )
- en de spiegeltjes..!!

sparen, sparen, sparen.. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan