motor op pimpen? foto's?

[afbeelding]

Nou ga zeker over roze sliertjes na denken ;)

Maar hij is eindelijk ingevoerd!! afgelopen donderdag, het is een hele investering, maar ben super blij met mijn motor..

Ook omdat het mijn eerste motor is, had iemand mij al bang gemaakt dat 1 cilinders best wel onrustig zijn! en ik had al een tijdje niet meer gereden nadat ik mijn rijbewijs had gehaald! Maar hij rijd heerlijk! geen spijt van!

Het volgende op mijn lijstje is..

- motor schoenen, deze die ik nu aan heb zijn niet zo charmant :+
- koppelingshendeltje.. ( door een hele grote blunder perongeluk stuk gegaan :+ )
- en de spiegeltjes..!!

sparen, sparen, sparen.. '(
ik zag laast ergens roze sidi motorlaarzen, misschien een idee? :P maar vind dat roze wel cool op een motor van een chick hoor :)
 
ik zeg, kom maar af met dat ding!!!!!!!!!!!!!! :Y









full
 
Ah leuk een motorretoucheertopic. Toffe tankpad Ilsee!
Mijn twee retoucheerprojecten (nog in bezit overigens en het verandert hier en daar soms wat).
De CBR1100XX
large

Die verkleurt dus ook als je er omheen loopt.

En de FMX650
large
 
[afbeelding]

Nou ga zeker over roze sliertjes na denken ;)

Maar hij is eindelijk ingevoerd!! afgelopen donderdag, het is een hele investering, maar ben super blij met mijn motor..

Ook omdat het mijn eerste motor is, had iemand mij al bang gemaakt dat 1 cilinders best wel onrustig zijn! en ik had al een tijdje niet meer gereden nadat ik mijn rijbewijs had gehaald! Maar hij rijd heerlijk! geen spijt van!

Het volgende op mijn lijstje is..

- motor schoenen, deze die ik nu aan heb zijn niet zo charmant :+
- koppelingshendeltje.. ( door een hele grote blunder perongeluk stuk gegaan :+ )
- en de spiegeltjes..!!

sparen, sparen, sparen.. '(


Sidi heeft hele gave dames laarzen!
De laarzen in de link heb ik, maar zijn wel aan de prijs :P
http://www.rsfmotorparts.nl/?menu=article&categoryID=1122311&articleID=17184454

Ter maat in Nijmegen heeft ook wel redelijk veel dames spul als ik dat hier zo lees op het forum ;)
 
Laatst bewerkt:
Mja ik zou het zelf niet doen
Heb nu zelf ook een standaard kachel eronder is toch prettiger vind ik zelf.
Ik vind de pijpen van ilse niet eens zo lelijk.
1 cylinder en dikke pijpen is uit ervaring ook wel veel politieproblemen.....
Ik heb nergens last van. Ze kijken me lang na, maar als je rustig rijdt is er niets aan het handje. :)
 
Ik heb nergens last van. Ze kijken me lang na, maar als je rustig rijdt is er niets aan het handje. :)
Ja wat Peter zegt, ik heb ook een dikke 1-pitter met sebring pijpen. Ik doe alleen als ik naar een vreemde stad ga 'voor de zekerheid' de killers er in. Maar ben er hier in de omtrek nooit mee aangehouden.
 
Nou ga zeker over roze sliertjes na denken ;)

Maar hij is eindelijk ingevoerd!! afgelopen donderdag, het is een hele investering, maar ben super blij met mijn motor..

Ook omdat het mijn eerste motor is, had iemand mij al bang gemaakt dat 1 cilinders best wel onrustig zijn! en ik had al een tijdje niet meer gereden nadat ik mijn rijbewijs had gehaald! Maar hij rijd heerlijk! geen spijt van!

Het volgende op mijn lijstje is..

- motor schoenen, deze die ik nu aan heb zijn niet zo charmant :+
- koppelingshendeltje.. ( door een hele grote blunder perongeluk stuk gegaan :+ )
- en de spiegeltjes..!!

sparen, sparen, sparen.. '(

Way to go Ilsee, m'n ex vriendin had vroeger een KLE 500, die was af fabriek al rose met paars


full
 
Ik zou altijd de orginele onderdelen bewaren. Als je de motor ooit gaat verkopen is dat wel zo handig denk ik. Verder zou ik er niet te veel aan doen. Misschien een andere demper of beter een ander uitlaat systeem. Verder niks aan doen. Kost alleen maar geld en het levert bij de verkoop meestal niks op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan