Motor te groot (of vriendin te klein)

Als ze de hele tijd met haar vuistjes in m'n schouders zit te bonken omdat ze zelf wil sturen kon je je nog wel eens vergissen :P

en als ze dit leest gaat ze met haar vuistjes op m'n gezicht bonken ben ik bang O-)
_O-

Hoe groot ben jij eigenlijk als ze met haar vuistjes bij je gezicht kan :?
 
Las in een ander topic iets over een aangepaste achterschokbreker van een SV 650 weet niet of dat al geregeld is maar je zou eens kunnen kijken.
 
de cb450s heeft een erg dik zadel en daar kan makkelijk een paar cm vanaf ,ook van de breedte.
vooral de breedte is belangrijk.
ik heb ook een redelijk kleine vriendin en ik heb haar zadel ook lager en iets smaller gemaakt,ze rijd een honda hawk gt.
Alternatief Corbin zadels
 
je kan ook nog kijken voor een suzuki ravage, daar kan een normaal mens met zijn knien bij de grond.
kneedown op een sjopper _O-
als ze d'r rijbewijs heeft kan je altijd weer een normale motor kopen en aanpassen.
 
Weet niet waar je woont maar als het in de buurt van Baarn is mogen jullie wel langskomen om te kijken of het gaat op een Nighthawk 450. Emailadres staat in mijn profiel
 
Ik ben zelf ook niet zo heel groot (161 cm). Ik les op een verlaagde honda cbf250 en kan met bal van voet aan de grond met soort bergschoen. Ik heb nu laarzen besteld met verhoogde binnenzool (2,5 cm), aan de buitenkant zie je daar helemaal niets van. Dat in combinatie met verlaagde motor, zou een mogelijkheid kunnen zijn voor je vriendin.

Het mooiste is nog dat ik laatst een ouder stel tegenkwam bij een motorzaak. Zij was iets kleiner dan ik en had een verlaagde honda cbf 600. Deze kon volgens mij nog een stand lager. We raakten aan de praat en ik mocht wel even proefzitten :} .Toen kwam ik er dus achter dat ik mijn voeten helemaal plat op de grond kon zetten en mijn benen waren nog niet eens helemaal gestrekt. Dat had ik dus nog niet meegemaakt (behalve op een chopper) en dit vond ik dus echt geweldig. Ben deze mensen dan ook erg dankbaar.
 
Er zijn hele leuke dameslaarzen te koop met mega sleehak...ICON...

Lijkt me niet ideaal rijden maar ze is wel meteen een cm of 8 groter...

Succes ermee
 
ikzelf ben 1.60 ...
ben begonnen op een kawasaki gpz, kon net bij de grond...
heb nu een cbr laten verlagen en prima aan de grond...
 
al eens een kawa zxr 400 of een gpz 250 de laatste komt niet zo veel voor maar is zeker een leuke fiets heb er nl zelf een gehad en je kunt ze allebij nog verlagen dan lukt het zeker
 
zoek een rijschool in de buurt die lest met zon chopper geval

elar in lexmond geeft les met 250 cc choppers ( alleen een iph vrouwtje kan daar op niet bij de grond :P )

en in vianen bij safety doet ie geloof ik ook in die kleine chopperts lessen

kan je later altijd nog je motor verknoeien mzzl
 
Ik ben zelf ook niet zo heel groot (161 cm). Ik les op een verlaagde honda cbf250 en kan met bal van voet aan de grond met soort bergschoen. Ik heb nu laarzen besteld met verhoogde binnenzool (2,5 cm), aan de buitenkant zie je daar helemaal niets van. Dat in combinatie met verlaagde motor, zou een mogelijkheid kunnen zijn voor je vriendin.

Het mooiste is nog dat ik laatst een ouder stel tegenkwam bij een motorzaak. Zij was iets kleiner dan ik en had een verlaagde honda cbf 600. Deze kon volgens mij nog een stand lager. We raakten aan de praat en ik mocht wel even proefzitten :} .Toen kwam ik er dus achter dat ik mijn voeten helemaal plat op de grond kon zetten en mijn benen waren nog niet eens helemaal gestrekt. Dat had ik dus nog niet meegemaakt (behalve op een chopper) en dit vond ik dus echt geweldig. Ben deze mensen dan ook erg dankbaar.

psst..

een VTR1000F gaat ook prima hoor.
hoef je niet eens te verlagen.

:Y
 
Gisteren heeft ze gepast op een virago. Het pastte :)

GN250 was net nog wat aan de hoge kant, al was er waarschijnlijk wel een mouw aan te passen.

Wat betreft die nighthawk; het exemplaar dat te groot zou zijn was een 450 '82'er. Nu staat me er vaag iets van bij dat die oudere exemplaren gewoon een grote fiets met een klein blok waren, en dat de kleiner pas van rond 86 zijn. Dat wordt nu het volgende jachtobject. Al met al is zo'n 25kw stempeltje wat zonde.

CB1 pastte helaas ook niet, ook geprobeerd.
 
Ik snap het probleem niet :?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan