Motorbeurs Ahoy Rotterdam 7/8/9 dec

Ben ik trouwens de enige dat er geen enkele kawa stond met een fatsoenlijk kleurtje?!
Allemaal van die lelijke kleuren.. blugh. Vond\'t al niet zo\'n mooie motor ook niet.
 
Gizzmo, zul je toch wel een beetje geslapen hebben. De Blade stond er wel om op te zitten, zelfs 2 stuks. Maar ja \'t is ook maar een blade.
Hoop dar er in januari in Brussel meer spectaculairs te zien is.
Groeten,
:]

Nou, inderdaad. Vuiltje in me oog.

Maar ik wilde niet te lang bij die Honda\'s staan, ik was bang dat iemand me zou zien daaro. })
 
Kawa\'s? waren die er ook dan?....Hmmm, geen Kawa gezien hooor })

Ik heb ook geen Kawa\'s gezien, dat zijn toch die groene dingen?????

Ik dacht dat KPN failliet was???
Doen me altijd een beetje aan Kermit de Kikker denken. }) }) })
 
vriend helpen verhuizen tot 18.00 in rotterdam. Geen tijd meer dus om er nog naar toe te komen. Wel leuk dat ik nog een paar keer gebeld werd om te vragen of ik nu als de sodemieter naar die beurs zou gaan komen.

Heb niet zoveel gemist, hoewel ik het jammer vind dat ik niet nog wat m-f-ers heb kunnen zien IRL.
 
Heb niet zoveel gemist, hoewel ik het jammer vind dat ik niet nog wat m-f-ers heb kunnen zien IRL.

Ik februari in Utrecht nog maar eens een poging. Ik baal er zelf wel een beetje van, dat ik niemand van M-F gezien heb. :( Binnenkort op pad met Rev., dus dat is dan in ieder geval al 1!!! :)
 
Ik februari in Utrecht nog maar eens een poging. Ik baal er zelf wel een beetje van, dat ik niemand van M-F gezien heb. :( Binnenkort op pad met Rev., dus dat is dan in ieder geval al 1!!! :)
En misschien ga ik ook wel mee.... ;)

Vond het zaterdag wel grappig om even in Ahoy te kijken. Even leuk bij gepraat met Max, Unstable, www.raul.nl en Revolution :) .

En ik weet nu dat ik beter op een GSX600R pas dan op een R6, nou alleen nog even een proefritje *D
 
Ik heb ook geen Kawa\'s gezien, dat zijn toch die groene dingen?????

Ik dacht dat KPN failliet was???
Doen me altijd een beetje aan Kermit de Kikker denken. }) }) })

Heeejjjjj dat maakt me niet blij :( Jullie hebben vast liggen :z :?

Er stond een ZX9R boven de stand, ennuuhhh ik vond die Blauwe ZX12R met gouden velgen wel heel errug phat... Soes was pas een empty standje... Weinig nieuws })

Greetzzr
 
Ahoy was wel aardig, mooie motoren gezien echter weinig spectakel, niet/nauwelijks toebehoren en gelukkig niet druk.
Voor de twijfelaars: Ahoy kan niet in de schaduw van RAI of Jaarbeurs staan!
ALLEEN LEUK ALS JE PERSE DE NIEUWSTE MOTOREN WIL ZIEN.
Martin :] :] :]

Da\'s wel vrij makkelijk uit te leggen!

De beurs zou eigenlijk bij de Motorbeurs in Utrecht gevoegd worden toen bleek dat de MotorRai niet meer zo vaak zo zijn. De organisator van de motorbeurs heeft alleen nix gedaan, en nou hebben de japanners zelf besloten samen een show neer te zetten. Dit was het eerste seizoen, met een enorm laag budget. Een soort van test. Ga er maar vanuit dat er volgend jaar meer spectakel omheen gebouwd gaat worden, waarschijnlijk zelfs een samen voeging met de motorbeurs. Dan zullen er ook wel meer merken komen te staan. Dat ordt echt de moeite wel waard, maar helaas is het in deze economie voor veel bedrijven te durr om twee beurzen te draaien, dus wordt gekozen voor een bestaande beurs waarvan de naam al staat....

Volgend jaar zal hij beter worden!
 
motorbeurzen moeten ook plaatsvinden in de echte motormaanden. Okay, ik rijd nu ook nog vrolijk rond, maar veel fietsen zie je niet meer op de weg.

Laat ze het dan houden als het mooi weer begint te worden en de motorfietsen weer flink op de weg vertegenwoordigd zijn. Lekker in april/mei of september.

Het mooiste van een beurs oid is namelijk het er bijna zijn en dan met een hele groep samen bij een stoplicht staan. Beetje kloten bij het optrekken e.d. Ook het aankomen rijden en dan alleen maar motoren zien staan en dus een probleem hebben met het parkeren (zoals bij de safe in rotterdam laatst). Daarna even het evenementje bekijken en dan rond gaan lopen tussen de motoren en kijken.

Nog leuker is om daarna met een groep weg te rijden en dan gewoon een leuke rit te gaan maken en natuurlijk naar de mac.
 
Da\'s wel vrij makkelijk uit te leggen!

De beurs zou eigenlijk bij de Motorbeurs in Utrecht gevoegd worden toen bleek dat de MotorRai niet meer zo vaak zo zijn. De organisator van de motorbeurs heeft alleen nix gedaan, en nou hebben de japanners zelf besloten samen een show neer te zetten. Dit was het eerste seizoen, met een enorm laag budget. Een soort van test. Ga er maar vanuit dat er volgend jaar meer spectakel omheen gebouwd gaat worden, waarschijnlijk zelfs een samen voeging met de motorbeurs. Dan zullen er ook wel meer merken komen te staan. Dat ordt echt de moeite wel waard, maar helaas is het in deze economie voor veel bedrijven te durr om twee beurzen te draaien, dus wordt gekozen voor een bestaande beurs waarvan de naam al staat....

Volgend jaar zal hij beter worden!

Duidelijk... Volgend jaar maar op de motor heen dan. Scheelt weer 15 piek!!! aan parkeerkosten. Mafkezen daar bij Ahoy! :(
 
Je hebt hem buiten het parkeerterrein gezet en bent gaan lopen!

Nope...stond vlak bij de ingang, waar al die andere bikkelmotorrijders hun motor hadden geparkeerd...ik stond naast Gizzmo en een maat van hem...tenminste, dat neem ik aan omdat die 2 R1\'s aan elkaar vast zaten met 1 slot :P :+
 
Als het weer een beetje mooi weer is moeten we de meneer van Motoport of Safe (als het nog bestaat ;) ) even lief aan kijken voor een proefritje.
Hehe, is best ja. :)

Zijn we zo brutaal dat we bij dezelfde Motoport gaan proefrijden? :) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan