Motorbeurs Utrecht, ga je en wat koop je?

Ga je?

  • Ja

    Stemmen: 18 4,1%
  • Nee

    Stemmen: 19 4,3%
  • Weet niet..

    Stemmen: 5 1,1%
  • Nee

    Stemmen: 9 2,0%
  • Ja

    Stemmen: 322 73,2%
  • Ik haat motoren

    Stemmen: 36 8,2%
  • Misschien

    Stemmen: 23 5,2%
  • Moet het?

    Stemmen: 8 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    440
Nou ik ben er geweest hoor..
Eerst !30! minuten bij de kassa moeten staan B| Eindelijk binnen maar na veel gedrang had ik het toch weer vrij snel gezien. Ben drie hallen doorgeweest en toen moest ik van mezelf weer naar buiten want ik trok de drukte gewoon niet :N

Maar wel een mooi setje Puma motorlaarsjes weten te kopen voor een leuk prijsje :W


En de tegenvaller van de dag was toch wel dat ik niet op mn toekomstige motor pastte, de nieuwe Tuono :P

Kassa? :')

Ik snap die lui niet. Elk jaar staan er enorme rijen bij de kassa's voor het kopen van kaartjes, terwijl je het via internet binnen 2 minuten kan hebben gedaan.
Scheelt een hoop gelul en gewacht.

Echter, toen ik donderdag op de beurs was, was er helemaal geen rij bij de kassa en kon je er zo 1 kopen.
 
Hé, onze homofiele huis-uil :')
Hoe is het jonge, lang niet gesproken ;) ( RsMarco)
Maarre, merk even invoeren op google, en 'dealers nederland' erachter zetten :Y

Oo leef jij ook nog? Waarom ben je nooit meer op Sf, jij 'aanlopen heb je bougie niet voor nodig' roepende gozert(sorry inkoppertje)?

Het bedrijf waar ik deze helm heb gekocht komt zelf uit Zoetermeer, zal eens kijken of er dichterbij nog een dealer zit.
 
Oo leef jij ook nog? Waarom ben je nooit meer op Sf, jij 'aanlopen heb je bougie niet voor nodig' roepende gozert(sorry inkoppertje)?

Het bedrijf waar ik deze helm heb gekocht komt zelf uit Zoetermeer, zal eens kijken of er dichterbij nog een dealer zit.

Ja, haha :') Krijg ik volgens mij nog lang te horen :9

Maarre, Sf is voor sukkels :W

Sukkels die motEr schrijven bijvoorbeeld :')
:P
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag geweest met mijn pa...

Gekregen prijs voor een landmarkrally (2e plaats)
full


Trofee:
full


Weer lid geworden van KicXstart:
full


Tankpad voor het RS250 project:
full
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds pissig over dat ze je toekomstige auto af kraakten? Heb je hem nou al gekocht?

Beter dat we misschien maar weer ontopic gaan :')

Afkraken, jaloezie noemen ze zoiets. Zelf in een tupperware clio rijden, en een Mercedes die 17x meer uitstraling heeft lelijk noemen. Zegt genoeg denk ik :')
Maar on-topic maar weer idd :9

@ Roy, heb nog wel wat t-shirts van KicX-start liggen, hoef er niet veel voor?
 
zo weer thuis na dagje beurs , vijfhonderd piek armer maar een helm rijker.
ega een zomer jas.
was een leuke dag , hoop dat iedereen zich vermaakt heeft.
 
Mn pa heeft een leren lookwellpak gekocht (zelfde als ik heb, maar we hebben dan ook dezelfde motor....) en ik heb voor mezelf beugels gekocht voor mn richtingaanwizers, anders passen m'n zadeltassen niet.

Was weer een leuk dagje :Y
 
Ik ben geweest (had geel/zwarte bodywarmer aan van Team Offroad 100%, btw) en heb leren handschoenen en een textiel motorjas met protectie gekocht! *O*
Ook uitneembare wintervoering erin, ideaal.

01032009116.jpg

cimg8778.jpg

:]

Nu komt alleen nog een Shoei XR1000 waarschijnlijk met silencerkit en een zwart vizer:
XR-1000%20Rogue%20Tc-6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey motorbeursgangers,

afgelopen donderdagmiddag en avond geweest en heb toen een berik pak gekocht. Helaas wegens tijdgebrek ben ik vrijdagavond nogmaals geweest en heb toen een shoei helm gekocht.a
Totale korting: € 220,-...:)

Ben nu, op een motor na, helemaal compleet.
Ben vandaag al lekker wezen rijden op mijn vriendin haar motor. Ff de eerste rit van het seizoen met me schoonpa gemaakt. Even naar Hoek van Holland....pffff....druk druk druk.
full
 
Kassa? :')

Ik snap die lui niet. Elk jaar staan er enorme rijen bij de kassa's voor het kopen van kaartjes, terwijl je het via internet binnen 2 minuten kan hebben gedaan.
Scheelt een hoop gelul en gewacht.

Echter, toen ik donderdag op de beurs was, was er helemaal geen rij bij de kassa en kon je er zo 1 kopen.
Gisteren mèt internetkaartjes ( om 10.45 ) vreselijk lang in de rij ( grote groep ) gestaan om de hal binnen te komen, van de 4 deuren 2 stuks open ( later ging er iig nóg een open, scheelde gelijk weer iets ).

Maatje van me uurtje later óók met I-kaartjes lang in de rij gestaan om de hal in te komen -O-

Gelijk maar door naar een koffiecorner waar je echt persoonlijk geholpen werd......................daar bedoel ik mee dat ze dus elk kopje koffie per stuk gingen halen ( en voor het geld dat je ervoor betaalt kunnen ze best nog wel iemand inhuren die achter de counter alleen maar koffie staat te tappen zodat het vast klaar staat ).
Als je nagaat dat het gisteren de 3de dag was dat er zoveel motorrijders kwamen had het ook wel handig geweest als dat meisje achter de kassa al uit haar hoofd had geleerd waar de knopjes voor "koffie", "gevulde koek" en "saucijs" zaten, tjonge wat een slak

Verbazingwekkend dat de organsistie na al die jaren nog steeds niet weet hoe ze zoiets moeten stroomlijnen :?
 
Laatst bewerkt:
Ben donderdag geweest, maar vond het niet echt spectaculair.
Was opzoek naar nieuwe zomerhandschoenen, maar niks kunnen vinden.
Daarom vrijdag maar nieuwe alpinestars gehaald bij een motorzaak
 
Voor een dagje uit was het zeker niet verkeerd :j

Vooor de koopjes vond ik het wat tegenvallen, magoed dat was te verwachten natuurlijk..
Ging voor een ledercombi, ben teruggekomen met een setje witte Berik GPX laarsjes :j
 
Mijn aankopen van vandaag dan ook:
Hoody:
Foto171.jpg





En de bijbehorende motor :9~ :
ducati_streetfighter_milano_2008_2.jpg


Ik was gelijk om gister... De hele nacht lopen malen in mijn hoofd en heb vanochtend de stap genomen. Medio April rijdt Dani op een zwarte Ducati StreetFighter S 8-)
 
Ben donderdag geweest, maar vond het niet echt spectaculair.
Was opzoek naar nieuwe zomerhandschoenen, maar niks kunnen vinden.
Daarom vrijdag maar nieuwe alpinestars gehaald bij een motorzaak

:^ Ik wilde ook een paar nieuwe Berik handschoenen halen. Heb ze bij 1 winkel gezien, waar ze voor 150 euro werden aangeboden, tegenvoer 110 op internet.

Voor de rest hadden ze alleen maar van die goedkopere in zo'n 5 euro-achtige bak.
 
Ja duh, jij kunt overal tussendoor sneaken _O-


We waren met zijn 4tjes en ik heb me dit keer netjes aan de regels gehouden O-) :+

Bij de bouwbeurs een paar weken geleden stond ik binnen de kortste keren inderdaad lekker helemaal vooraan.
Was achter een paar standhouders aan gelopen - maar werd tegengehouden bij de poortjes en dan gaat deze jongen natuurlijk niet meer helemaal achteraan sluiten. Heeft me wel een lading commentaar bezorgd - maar ach - het ene oor in en het andere er weer uit _O-
 
Laatst bewerkt:
Kaartjes via het internet geregeld :) .
Prima, donderdagmiddag konden we gelijk doorlopen.
Ik heb een paar Gaerne G-SP1 Aquatech laarzen gekocht *O* en manlief een Shark S800 helm.

full
 
Haye Lady_Yce,
Twee pics van mijn MF bike met MF sticker (staat niet op de pics,jammer) enne hebben wij toevallig effe staan kleppen?) ikke 4 dagen beurs en nog niks gekocht '(


Moest fffffff kijken waar je het over had :D maar jouw bike zit in die show and shine competition right?? Super mooi ding ^_^ ben ook helemaal weg van de kleur combi

but no ik denk niet dat wij elkaar gezien hebben :) we waren donderdag smiddags rond half 4 ff in de activ.hal en rond 19u ook nog heel even.. Maar tot zo ver ik me kan herinneren heb ik met niemand gepraat ;)
 
Moest fffffff kijken waar je het over had :D maar jouw bike zit in die show and shine competition right?? Super mooi ding ^_^ ben ook helemaal weg van de kleur combi

but no ik denk niet dat wij elkaar gezien hebben :) we waren donderdag smiddags rond half 4 ff in de activ.hal en rond 19u ook nog heel even.. Maar tot zo ver ik me kan herinneren heb ik met niemand gepraat ;)

Yep that was me, maar nee nu dat je de tijd erbij heb gezet dan hebben wij elkaar niet gesproken al heb ik geen stem meer over na 4½ dag MBU.
De kleuren combie, ja die vonden errug veel mensen mooi en dat was ook te zien aan het stemmen op de bikes.
Ikke was zeer tevreden met mijn 2e plek :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan