Motorbeurs Utrecht---> Wie gaat en wanneer....

Wanneer ga jij naar de beurs???

  • 26 feb. (donderdag)

    Stemmen: 32 22,9%
  • 27 feb. (vrijdag)

    Stemmen: 46 32,9%
  • 28 feb. (zaterdag)

    Stemmen: 23 16,4%
  • 29 feb. (zondag)

    Stemmen: 30 21,4%
  • Ik ga niet!

    Stemmen: 6 4,3%
  • Alle Dagen!! :)

    Stemmen: 3 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    140
ik ga zondag met iemand mee achterop :X ik zal waarschijnlijk bij de safemotors stand staan wat ik ga daar mischien werken als alles goed verloopt O-)
 
Zo het er nu uitziet wordt het vrijdag!

Alleen waarschijnlijk wel met het koekblik...
Cool, kunnen we ergens afspreken voor een bakkie ...
ik ga vrijdag,zaterdag en zondag,.. en ik sta weer op de v-max stand
....en ik weet al waar ;)
Waarschijnlijk ga ik Vrijdag
...en met wie nog meer :P :9

mmmm, waarschijnlijk kom ik wel gratis naar binnen, als een vriend van mij: www.themagazineman.co.uk een stand kan bemachtigen. Waarschijnlijk bij de stand van Brouwer
Ik spreek Brian van de week nog en zal het gelijk even vragen, zal toch wel ??

 
Laatst bewerkt:
Wij gaan op zaterdag of zondag('s ochtends). Zijn er toevallig meer mensen, die vanuit Brabant (Tilburg om precies te zijn) naar Utrecht kachelen? Het moet natuurlijk wel droog blijven!


Hey here's someone uit zeeland! ik ga zondags, dat staat vast. Maar ik wil wel mee kachelen. Dus zeg het maar. Kan makkelijk langs rijden licht wel op de route.

hoor wel van je grtz
 
Als er nog intresse is , wij vertrekken donderdag om 10.00 uur bij de Mac'donalds aan de A27 in oosterhout. We zijn nu met ong 10 motoren
}) The Duc
 
Hey here's someone uit zeeland! ik ga zondags, dat staat vast. Maar ik wil wel mee kachelen. Dus zeg het maar. Kan makkelijk langs rijden licht wel op de route.

hoor wel van je grtz

Hey Kohen, het staat op dit moment even niet vast of we nog naar de motorbeurs gaan. Ik had me aanvankelijk aangemeld om op zondag met de Vulcan-Owners naar de beurs te gaan. Alleen helaas kunnen we niet, vrees ik. Jammer, had het wel leuk gevonden om met een groepje die kant op te kachelen. In ieder geval veel plezier!
 
Hey Kohen, het staat op dit moment even niet vast of we nog naar de motorbeurs gaan. Ik had me aanvankelijk aangemeld om op zondag met de Vulcan-Owners naar de beurs te gaan. Alleen helaas kunnen we niet, vrees ik. Jammer, had het wel leuk gevonden om met een groepje die kant op te kachelen. In ieder geval veel plezier!


Ok thnx alvast

Maar zijn er nog wel mensen die op mijn toer liggen die daar heen gaan anders ga ik alleen kachelen en dat is minder gezellig!

hoor wel van jullie

:]
 
vrijdag met het vrouwtje :) De kleine is een hele week met mij pa op stap. yes!!!! :)








dirk weet nu al dat ie de kleine gaat missen
 
Ook zondag, m'n eerste keer Utrecht dus ik ben benieuwd! Ook "De Stopper" komt met me mee! Als het mooi weer is en nog belangrijker ik m'n motor klaar heb gaan we op de fiets!
 
Als er nog intresse is , wij vertrekken donderdag om 10.00 uur bij de Mac'donalds aan de A27 in oosterhout. We zijn nu met ong 10 motoren
}) The Duc


dit is boven breda??

dan kan ik wel mee tuffen :]

hoor er wel van want anders moet ik alleen tuffen is ook niets ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan