Motorbeurs Utrecht---> Wie gaat en wanneer....

Wanneer ga jij naar de beurs???

  • 26 feb. (donderdag)

    Stemmen: 32 22,9%
  • 27 feb. (vrijdag)

    Stemmen: 46 32,9%
  • 28 feb. (zaterdag)

    Stemmen: 23 16,4%
  • 29 feb. (zondag)

    Stemmen: 30 21,4%
  • Ik ga niet!

    Stemmen: 6 4,3%
  • Alle Dagen!! :)

    Stemmen: 3 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    140
Even iets anders. Zijn er mensen die vanuit zeeland mee rijden naar de motor beurs op zondag de 29e???

Of zijn er mensen waar ik voorbij tuf waar ik me bij kan aansluiten??

Thnx Alvast
 
Samen met wat collega's laten we donderdag de boel de boel en reizen we af naar Utrecht! *D
 
Ik sta daar vrijdag vanaf 15:00u bij een info stand van het MBT.
Doet dingen voor het goede doel, maar niet om te collecteren, dat doen we heel anders.

Denk dak ook ff een stok tussen de spaken kom steken van AvZ :+
En `kukel`daar gingen ze?

[me]Mini Mistress hoopt dat je dat niet doet bij Arian zijn nieuwe Gixxer, want die vind ik nogal mooi![/me]
 
FF een vragie, weten jullie misschien of er ook weer een proefrij mogelijkheid is??? Dit was wel zo op de Rai 2003. Ik wil weer proefrijden })


heb daar op de monster 620ie gereden....enne ik wil weeer!!
 
Gezien mijn tweewekelijkse vrije dag toch op deze vrijdag valt, ga ik vrijdagochtend. :)

[me]fbw gaat dan wel met de trein, want de motor is nog in bestelling, en het station is er zo gemakkelijk dichtbij... :X [/me]
 
Volgens mij niet. Van de site:

Dat bedoel ik nie :9
Was ook nie zo bij de RAI Amsterdam 2003, toen stond er buiten een tent en een stuk afgezet parkeerterrein waar de motoren stonden gestalt. Je kon toen een proefrit maken door amsterdam heen, met een groepje en begeleiding.
maar anyway, thanx voor de moeite ;)
 
Mijn vriend en ik gaan lekker vrijdag voor het eerst naar de beurs. Wij hebben sinds kort een eigen Fazer 600 en zijn benieuwd wat er allemaal in motorland te verkrijgen is... :+

Groetjes!
 
[me]Martin-S kreeg vandaag een vrijkaart van een collega....
[/me]

en is dus nu zeker weten op vrijdag in Utecht op de beurs te vinden. Ik ga er heen met de auto, want ik ga een nieuwe (textiel)broek en waarschijnlijk ook laarzen kopen. Ik had eigenlijk wel graag met de motor gegaan, maar met al die smerige pekelzooi op de weg :( Ik heb hem net een paar weekjes terug helemaal schoongemaakt. denk je dat die "winter" wel over is.....
 
Laatst bewerkt:
Nou het gaat nog een hele tour worden om in Utrecht te komen. er staat 1 file van Ijmuiden tot Utrecht, treinen rijden niet. Nou dat word lachen. Ik ga het proberen. Ga wel ff een bakkie doen bij de stand van Motorfreaks als ik er ben.
 
Zo! Morgen vrij genomen en dus naar de beurs. Zal er rondlopen met een zwarte Racing Aprilia pet op mijn dak. Verder normale kleren want heb geen zin om morgen op mijn powerslide te gaan oefenen :P Ga samen met een vriend van me (geen MF-er |( ) En zal ook nog een KicXstart shirt aan hebben, je bent Nederlander of niet. Gratis drinken is gratis drinken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan