Motorcross is ook motorsport

Hoppa..........
screenshot-430.jpg

Nu morgen het kunstje nog een keertje halen *O*


Veelbelovend talent, goed in de gaten houden.
 
Herlings was vandaag weer on fire. Beide manches in Letland gewonnen.
Starten gaat niet geweldig maar rijdt de concurrentie (Prado en Febvre) uiteindelijk wel het zand voor ogen ondanks een valpartij in race 1.

Eurosport abonnement was de kosten vandaag weer meer dan waard (MXGP en Superbikes) :}
 
Kay de Wolf heeft echt een prachtige rijstijl vind ik.. Herlings blijft lekker de kat uit de boom kijken in de 1e 10+ minuten in de race, maar gelukkig voor hem start hij de laatste tijd wel wat beter dan voorheen zodat hij in het begin ook even rustig aan mag/kan doen.
 
2 nederlanders gekwetst, De wolf zijn rechter enkel. na een val op trainging deze week en Herlings na zware val vandaag gp Duitsland nekkwetsure, het ziet er niet goed uit voor Herlings, waarschijnlijk in het beste geval, enkel(e) gp s missen, jammer toch
 
3de generatie Everts definitief opgestaan met eerste zege.
Het heeft toch even geduurd zijn eerste zege, maar dat gecombineerd met 1ste GP zege is helemaal mooi.
Maar heeft dit waarschijnlijk te danken aan de mechanische pech van Lucas Coenen.
Die ging volgens mij naar 2 reeksoverwinningen, en dat voor 16 jaar!
Ongelooflijk die kettingbreuk, dit is al de 2de maal, vorig jaar in de EMX 250 in de eerste reeks in Sweden had hij dat ook al...
Het ziet er voor ons Belgen, eindelijk weer eens goed uit om in de motorcross nog eens kans te maken op een wereldtitel na lange tijd toekomst gericht.
 
Het heeft toch even geduurd zijn eerste zege, maar dat gecombineerd met 1ste GP zege is helemaal mooi.
Maar heeft dit waarschijnlijk te danken aan de mechanische pech van Lucas Coenen.
Die ging volgens mij naar 2 reeksoverwinningen, en dat voor 16 jaar!
Ongelooflijk die kettingbreuk, dit is al de 2de maal, vorig jaar in de EMX 250 in de eerste reeks in Sweden had hij dat ook al...
Het ziet er voor ons Belgen, eindelijk weer eens goed uit om in de motorcross nog eens kans te maken op een wereldtitel na lange tijd toekomst gericht.
Dat vind ik nu niet, pakt een gp in zijn 2de volledige seizoen.
 
Wat een pech heeft herlings weer, nekwervel gebroken.
zijn achterstand op de Spanjaard Jorge Prado hoogtwaarschijnlijk onoverbrugbaar maken. Het is nog koffiedik kijken, maar wellicht moet Herlings zelfs vrezen voor de rest van het seizoen
 
Tja, als Herlings valt, heeft hij altijd wel iets kapot, ongelooflijk wat een pech hij daarbij heeft.
Als je de valpartijen bekijkt die Seewer al allemaal heeft meegemaakt, kan je denken dat deze ongelooflijk veel geluk heeft, sommige zouden al lang niet meer kunnen lopen; Hij heeft zelfs op bijna 10 jaar er nog geen GP door gemist. Gelukkig voor hem natuurlijk, maar kan je nagaan hoeveel pech Herlings wel heeft bij zijn valpartijen.
 
Wat een pech heeft herlings weer, nekwervel gebroken.
zijn achterstand op de Spanjaard Jorge Prado hoogtwaarschijnlijk onoverbrugbaar maken. Het is nog koffiedik kijken, maar wellicht moet Herlings zelfs vrezen voor de rest van het seizoen
Las het nieuws vanmorgen op het werk en riep hard Fuck, niet weer! Gelukkig weten mijn collega's al dat ik niet spoor. En hoeveel pech kun je inderdaad hebben tijdens je motorcross carrière?
 
Hoho, herlings heeft een wel alles of niets rijstijl, maar niet ten koste van anderen!
 
MM is juist in het verleden heel vaak gevallen zonder ernstige blessures, alleen de laatste 3 j lijkt zijn engeltje gevlogen te zijn. Ik zou zeggen in het verleden dus juist complete tegenstelling MM en Jeffrey.
 
Vandaag in Baarle-Nassau geweest, prima baan welke goed rijdbaar bleef voor de grote wielen 65. Baan word dus niet zomaar kapot gereden door de grote mannen en das fijn voor de kleintjes. Wel nog een dikke klapper gezien waarvoor een ambulance en trauma heli kwam. Hopelijk komt het voor de rijder ammal weer goed. Desondanks mooie dag zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan