Motordieven klemgereden op de A10

Marcooo

MF veteraan
5 aug 2005
4.369
171
Agenten hebben donderdagavond na een achtervolging op de buitenring van de A10 in Oost een busje klemgereden. In het busje werd een eerder op de avond in Amstelveen gestolen motor gevonden.
De politie kwam het voertuig op het spoor na een tip van een getuige. Die was de auto na de diefstal gevolgd. Hij waarschuwde tijdens zijn achtervolging de politie.
De drie dieven probeerden nog te voet te vluchten. Twee van hen werden in een weiland aangehouden. De derde is nog voortvluchtig.



Gaat toch goedkomen allemaal!!!!!!!!
 
g015.gif
 
Mooi natuurlijk dat ze die knakker te pakken hebben maar als ze mijn fiets jatten dan heb ik 'm liever NIET terug, dan heb ik liever de vergoeding van de verzekering want dezelfde fiets zal het nooit meer zijn (beschadiging, maar ook het motorische gedeelte).
 
Mooi natuurlijk dat ze die knakker te pakken hebben maar als ze mijn fiets jatten dan heb ik 'm liever NIET terug, dan heb ik liever de vergoeding van de verzekering want dezelfde fiets zal het nooit meer zijn (beschadiging, maar ook het motorische gedeelte).

Mwa, als ze alleen het slot hebben gesloopt en hem vervolgens in een busje hebben getilt hoeft er natuurlijk niets mis te zijn....

Verder vind ik dat motordieven niet naar de gevangenis hoeven.....gewoon even bij grote motormeeting in de buurt droppen met bord om z'n nek dat ie motor heeft gejat....probleem opgelost toch? ;)
 
Goed nieuws

@KingCoder
haha, jij rijdt of elk jaar een nieuwe fiets, of je hebt nog nooit met een verzekering te maken gehad...
 
Mwa, als ze alleen het slot hebben gesloopt en hem vervolgens in een busje hebben getilt hoeft er natuurlijk niets mis te zijn....

Verder vind ik dat motordieven niet naar de gevangenis hoeven.....gewoon even bij grote motormeeting in de buurt droppen met bord om z'n nek dat ie motor heeft gejat....probleem opgelost toch? ;)
:^
 
Mwa, als ze alleen het slot hebben gesloopt en hem vervolgens in een busje hebben getilt hoeft er natuurlijk niets mis te zijn....

Verder vind ik dat motordieven niet naar de gevangenis hoeven.....gewoon even bij grote motormeeting in de buurt droppen met bord om z'n nek dat ie motor heeft gejat....probleem opgelost toch? ;)

Mr. Burns: Excellent! })

Goede zaak allemaal! Ook goed van diegene die de daders heeft achtervolgd. Give the man a medal *O*
 
mmm

Zijn hier bij moi ook geweest met een busje,KTM pleite noooit weer van weer gehoort.
Is nu half jaar geleden -O-
Baal d,r nog steeds van :(
Zijn gewetenloze eikels die dat doen
GA GODVERDOMME GEWOON WERKEN VOOR JE GELD!! :r

Je blijft tog hopen dat ze die teringleiers pakken (En je brommert trug...)
Maar goed, life goes on
 
goed nieuws. *O*

Ze zullen waarschijnlijk hun straf niet ontlopen.
komt ze zeker op 50 uurwerkstraf te staan, dat zal ze leren. :+
 
Je blijft tog hopen dat ze die teringleiers pakken (En je brommert trug...)
keep on dreamin'
mijn XR650R (2002) is 2 jaar geleden mij me voor de deur 's nachts gejat.
nooit meer iets van gehoord/gezien.
(en de verzekering gaf niet thuis trouwens)
 
Laatst bewerkt:
zou kunnen, ga er mij niet over uitspreken
als je de verhalen hier mag geloven dat je leest dan wellicht wel ja.
belangrijkste is dat de eigenaar altijd volledig vergoed wordt,
en dan in mijn ogen het liefst door geld dat de dief terug moet voor werken,
een gevangenis is in mijn ogen echt geen oplossing...
integendeel, 't is meestal een leerschool hoe ze het de volgende keer nog beter kunnen doen !! ;(
 
daarom mag er in dit land best eens hardere straffen opgelegd worden id vorm van een flink arbeids klus... Werken ze tenmiste eens.....

paar maanden lang plantsoenen schoffelen oid, iets waar de gemeentschap ook iets aan heeft..
Gevangenis kost ons alleen maar belastingcenten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan