Motorgerelateerde spijt?

Zoiets….. _O- …..was mij veel te snel….

Bekijk bijlage 1837675
Is geen '98er... Wellicht weet de Power Ranger die er op zit van welk jaar die is

81bf89e8-1595-4d3e-bf79-cfb0f43e48ab-jpeg.1837675


67405.jpg
 
Laatst bewerkt:
Achteraf gezien had ik eerder mijn motorrijbewijs moeten halen, maar heb er bepaald geen spijt van dat ik hem gehaald heb en bijna dagelijks kan sturen op twee wielen nu 8-)
 
Dat ik mijn Husqvarna 701 enduro heb weggedaan. Te weinig mee gereden door de reisbeperkingen tijdens de pandemie en een ziekte gevolgd door een jaar herstel. Jeugddroom (enduro ritten met wildkamperen in de Europese hooggebergtes) niet gerealiseerd, heb de erbij gekochte motorcross en enduro kleding, gedeeltelijk ongebruikt, nog liggen als 'aandenken'. Gelukkig heb ik de beoogde peperdure lichtgewicht kampeeruitrusting niet aangeschaft.
 
Laatst bewerkt:
eerste serie had trommelrem en CDI ontsteking met rotor, en achter het kapje waar later de 2stroke oliepomp zat , zat ook de verdeler dus..
Maar die CDI was onbetrouwbaar en officieel niet in europa geleverd
 
  • Leuk
Waarderingen: Ulgi
Een beetje spijt dat ik een bijna nieuwe XT500 voor 1650 gulden heb verkocht. (Ik had goede winst nog)
 
XR600 blok compleet laten reviseren met een behoorlijk prijskaartje. Daarna achter gekomen dat ik te weinig brinta heb gegeten, en door een heup blessure niet overweg kon met de kickstarter. Uiteindelijk de XR moeten verkopen, maar dat was geen lucratieve business.
 
KH500 heb ik ook gehad, en twee maal de 250....oh, en van de CD175 heb ik ook spijt, althans de verkoop daarvan.
 
- Mijn rijbewijs gehaald toen ik 37 was.... Maar of dat nou echte spijt is... (Misschien is dat dan ook maar goed, iets ouder en wijzer... Not...)
- Mijn eerste motor verkocht... Een Honda CB600F Hornet... Die had ik gewoon moeten houden naast de XJR...
 
Is een brommer ook motorgerelateerd? 🤔
Heel lang geleden toen ik nog brommer reed heb ik de batavus ts49 (die van mijn opa was geweest) met 3 handversnellingen geruild voor een peugeot 103 oid.
Onder andere omdat de verzekering goedkoper was :/
 
Ooit een keer een Suzuki SP 370 gekocht. Deze wilde ik gaan verbouwen, hoger aan de voor en achterkant, ander meer enduro achtig kunststof. Ik snap nu nog steeds niet wat me bezielde. Vrienden reden toen met XR 500 en KTM 2takt. Ik wilde met de SP 370 meekomen. Hoe dom kan je zijn. een beetje spijt dus.
 
Ja, spijt dat ik vroegah nooit motorsport ben gaan beoefenen. Motorcross of wegrace. Hoewel ik de kans en de connecties had. Maar als jong ventje miste ik het zelfvertrouwen ervoor... Dan moet ik het misschien maar eens in het veteranen gebeuren gaan proberen :X
 
heb nog spijt dat ik mn GSX (kortweg Gixxer/Gixxy) weg gedaan heb.
full

reed in één woord heerlijk, de ergonomie was in mijn geval spot-on, en zo kon ik echt uren blijven rijden zonder last van ledematen te krijgen.
achteraf gezien (maar dat is altijd makkelijk praten) had ik m beter voor een tijd kunnen schorsen i.p.v. verkopen.
dan had ie hier nog in mn schuur gestaan, en zou ik a.s. februari denk ik weer met Gixxy naar de motorbeurs zijn geweest, net als voor corona.
 
Laatst bewerkt:
Ja, spijt dat ik vroegah nooit motorsport ben gaan beoefenen. Motorcross of wegrace. Hoewel ik de kans en de connecties had. Maar als jong ventje miste ik het zelfvertrouwen ervoor... Dan moet ik het misschien maar eens in het veteranen gebeuren gaan proberen :X
Dat herken ik wel.
Ben 16jr motor gestopt, nu 12 jr geleden.
Beginnen te fantaseren over crossen of racen.
In amersfoort kijken bij Salz zware baan diep klapzand.
Je moet wel gas geven om daardoor heen te rijden.
Dus dat was het niet.
Dan Racen?
Had een Ducati SS750 gekocht met beetje schade mooi gemaakt.
Toch te koop gezet.
De man die hem ophaalde ging ermee circuit op Drente.
Ik dacht lullo dat had jij moeten doen.
Paar jr later setje plakrubber 17 inch met velgen onder de ktm690 enduro.
Aangemeld om zo.n dagje op circuit te gaan rijden.
Weekje ervoor onderuit met off road ijden schouder gebroken.
2 jr herstellen het racen is er nooit van gekomen.
Nog een tijdje een bmw R9T gehad.
Ging veelste rap voor mij openbare weg.
Heb nu alleen de ktm 500exc nog om te reizen.20180414_112038.jpgEFFECTS.jpg20180421_093719.jpg
En nu
2044166.JPG


En nu zit ik weer kapot thuis met klein valletje aan dezelfde schouder sleutelbeen gebroken.
Ik denk dat ik maar niet moet gaan racen.
Maar denk er wel vaak aan.
Hou het maar op gezonde spijt
 
Wat is er mis met een Kyonari Alstare replica :?. Beetje meer kleur in het leven; altijd maar saaie zwarte of grijze motoren :/.
Ik zeg niet dat er iets mis mee is. Helemaal niet. Ik begin alleen een patroon te zien in jouw voorkeur voor fleurige, kleurige dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan