Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, jij trekt volle zalen... })




En wat voor party is dat :? En waarom ben ik niet uitgenodigd :?
Ik trek wel een vol huis. :') Da's al meer dan genoeg. :P

Eifel aftermeat party, in principe zou je ook mogen komen, little bear is niet meegegaan naar de eifel maar komt geloof ik wel langs. :P
Kom je met de motor ? :]
 
Laatst bewerkt:
Ik trek wel een vol huis. :') Da's al meer dan genoeg. :P

Eifel aftermeat party, in principe zou je ook mogen komen, little bear is niet meegegaan naar de eifel maar komt geloof ik wel langs. :P
Kom je met de motor ? :]

Neej, ik heb geen uitnodiging gehad dus nu voel ik me heeeeeeeeeeeelemaal niet welkom :N
En het is helemaal gemeen om te vragen of ik met mijn dikke buik op een motor wil kruipen...wat ben jij gemeen zeg })





:+ (voor de zekerheid, anders slaat het hier echt om in een grafstemming)

Ik ga vanavond ff helemaal niets doen, blijkbaar is later naar bed gaan al teveel momenteel...ik moet echt rustiger aan gaan doen denk. Maar tis voor het goede doel he *O*
 
Jajaja...ook dat allemaal, en nog veeeeeeeeeel meer *D

Over thijsje gesproken: waar is ie in godesnaam :?
Die post alleen nog maar in zijn eigen verkoop-topic.
Meld je hier weer eens man!!
Het leven stopt niet hoor jongen!

Als ik zo word straks, dan mogen jullie me een schop onder mijn kont terug naar het topic en de motor komen geven :Y
 
@Stefan: welkom terug, ik zal eens kijken of die route ook geschikt is voor onze Vlo :Y *D
!

Ik heb een deel van de route ook met de bus gereden onderweg naar florance (firenze op de kaart!) maar dan moet je in de meeste bochten toeteren om aan te geven aan de tegenliggers dat er een slagschip de bocht om komt hoor ;)
 
Ik heb van horen zeggen dat je er zooooooooooooooooveel voor terug krijgt *D


Kinderbijslag, studiebeurs, heel veel bezoek de eerste maanden *O*
Ik vind ze wel leuk die kleintjes als ze nog kruipen of net op kunnen staan :Y

En later als ze groot zijn kunnen ze je auto onderhouden en je tuin *D
Zie je je krijgt er best veel voor terug ;)

Goeieaaaaaaaaaaaaaf :W
 
Kinderbijslag, studiebeurs, heel veel bezoek de eerste maanden *O*
Ik vind ze wel leuk die kleintjes als ze nog kruipen of net op kunnen staan :Y

En later als ze groot zijn kunnen ze je auto onderhouden en je tuin *D
Zie je je krijgt er best veel voor terug ;)

Goeieaaaaaaaaaaaaaf :W

Avond allen :W
Doe ik toch iets verkeerd ik heb gisteren de auto van mijn zoon nog gewassen en zijn motor poets ik ook meestal, en de tuin moeten we ook zelf doen. :?
 
Avond allen :W
Doe ik toch iets verkeerd ik heb gisteren de auto van mijn zoon nog gewassen en zijn motor poets ik ook meestal, en de tuin moeten we ook zelf doen. :?


Omgekeerde wereld, moet je snel iets aan doen anders gaat ie ook nog met je pensioen ervandoor :P

Zeker voetbal op tv zo rustig is het weer, of iedereen aan het rijden :Y
 
Dat is mooi pons, kunnen we het eerste jaar die kleine nog eens bij jou kwijt dus *D

@donan: dat doe je toch niet echt best nee...mijn vader had me uitgelachen als ik dat gevraagd had... Maar jij bent er vast eentje die dat vrijwillig doet, omdat je dat gewoon leuk vindt :Y ;)



Ik zie overigens steeds veel kotsende en verveelde posters hier als het over voetbal gaat en sommige zelfs ONDER de wedstrijd, maar zitten er hier dan helemaal geen voetbalfans, die ook gewoon uitkijken naar zaterdag :?
 
zo jij hebt mensenkennis ik poets voornamelijk als ik wat frustraties kwijt moet (en het helpt verstand op nul en poetsen maar)
Dus als de motoren alle 4 glimmen dan zeggen ze al zo pa is ze frustraties weer kwijt. :)

En ik kijk zaterdag eg wel naar het voetballen samen met onze hond
full
 
Laatst bewerkt:
:N
kijk nooit echt naar voetbal..

van ut weekend bedrijfsuitje.. zelfs daarvoor hebben ze een beamer geregeld om de wedstrijd te kunnen zien :P ookwel.. wordt veel bier voor mij dan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan