Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, zie je wel, er zitten wel een paar fans tussen :Y
Ik zoek onderdak zaterdag namelijk, althans: ik zoek vooral mensen die ook zin hebben om te kijken, enthousiast zijn en niet naar de kroeg gaan of als spuitgast (wederom) op een kazerne vertoeven...

Mensen zin om samen met Kersemeisje en haar frutseltje te kijken :?
Mag uiteraard bij mij/ons thuis, ik heb alleen geen breedbeeld of beamer of wat dan ook aan groots waanzinnig beeld *D

Hoe was de meeting gisteravond heren :?

En goeiesmorgus uiteraard :W


Ik moet al bij mijn schoonouders gaan kijken.. en van mij mag je mee, maar ik ben dr al geen fan van, als je dubbelzinnig begrijpt wat ik bedoel :) hehe.. :+
 
:j @ kersenmeisje
*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM*DUIM* enz enz ;) succes vandaag

morgu allegaar hier allen aanwezige :W
voor hen die zo een poging gaan wagen om te gaan arbeiden _O- succes _O-
en alle anderen, maak er een fijne dag van.

ik ga lekker mijn bedje opzoeken :Z
trusten schatjes
 
dit is pas luchtig :9
1a77430788a11705531a72aa529dad51



oja..middag utreg :W
Zijn daar meer piccies van utr? :9
 
Zijn daar meer piccies van utr? :9

middag allemaal :W
:N verder niks van kunnen vinden,gelukkig is er tegenwoordig genoeg keus op internet :+
zo en nu maar wachten op de mannen van mn cv instalatie,niet prettig om elke dag met koud water te moeten douchen,hopelijk zijn ze beetje op tijd,dan ga ik einde van de middag,begin van de avond lekker ff stukje rijden,dit jaar echt veels te weinig gereden nog -O-
 
-O-

Ben je met het verkeerde been begonnen vanmorgen of is er iets anders aan de hand?
 
goede middag hier ff vraagje hier zit toch ook iemand met een cb1
mijn kabbel van me teller is net stuk gegaan en ben nu opzoek naar een nieuwe kabbel heeft of weet iemand er 1 voor mijn
 
Middag mensen :W

Kersje is terug van de gyn en heeft toch wel instabiele bekken...op naar de fysio dus, zodat ik er iig normaal mee kan leven.
Positieve is dat ik dacht dat ik daar dan gewoonweg een jaar last van zal hebben, maar dat schijnt niet persé zo te zijn, dus laten we hopen dat ik er wel binnen afzienbare tijd vanaf kan zijn of er iig verbetering in zie.

De fysio gaat me oefeningen en 'leefregels' geven zodat ik alles zo goed mogelijk kan blijven doen.

De gyn heeft ook nog ff een echo gemaakt en die zag er heeeeeeeeelemaal top uit weer, dus met kleintje is alles bien. Ze heeft bovendien een voorzichtige schatting gedaan of we een jongetje of meisje krijgen, maar hij/zij was wederom super bewegelijk, dus helemaal zeker wist ze het niet. Dus we wachten nog ff met vertellen tot we dat maandag bij de 20-weken echo met iets meer zekerheid kunnen horen.

Goed, tijd om ff te rusten nu :Y
 
goede middag hier ff vraagje hier zit toch ook iemand met een cb1
Present! :Y
mijn kabbel van me teller is net stuk gegaan en ben nu opzoek naar een nieuwe kabbel heeft of weet iemand er 1 voor mijn
Weet je zeker dat de kabel stuk is, en niet (ook) de opnemer? Die zit achter de kap over het voorste kettingtandwiel. Bij mij waren ze een tijdje geleden allebei stuk. :(

Elke Honda-dealer kan deze dingen voor je bestellen. Kost samen ongeveer €45. Je kunt het ook nog proberen op Het grote Honda CB-1 Topic (deel 2). Er is buiten M-F ook een CB-1 forum, maar die zijn nog steeds bezig te verhuizen van http://prozaq.demon.nl/forum/ naar http://cb1.kicks-ass.net/ .
 
Laatst bewerkt:
goede middag hier ff vraagje hier zit toch ook iemand met een cb1
mijn kabbel van me teller is net stuk gegaan en ben nu opzoek naar een nieuwe kabbel heeft of weet iemand er 1 voor mijn
Ik denk dat je die van Bahco wel mag hebben... die kijkt toch niet naar snelheid... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan