motorrijden alleen voor youngsters??

Mys

MF veteraan
17 feb 2003
2.224
0
:? krijg de indruk dat er wel erg veel jonkies op de weg zitten en hier op MF dwz tussen de 20 en de 35 jaar ;( Hey waar zijn al die stoere veertigers..jullie gaan toch niet beweren dat die er niet zijn??? :?
 
En jij weet dit al na 2 dagen geregistreerd te staan? Eerst wat meer lezen broekie ( staat geen geboortedatum in je profiel, dus gok ik ff hè )!!!! ;)
De oudere garde neemt langzaam over hier hoor, zoek maar op "leeftijd" en je zult versteld staan hoeveel fossielen er nog motor rijden 8-)
 
*D ooops.......fossielen......klinkt wel errug..droog..en ja 2 daagjes oud hier..maar alwel heel wat gelezen hoor.. its addictive ;)
 
:? krijg de indruk dat er wel erg veel jonkies op de weg zitten en hier op MF dwz tussen de 20 en de 35 jaar ;( Hey waar zijn al die stoere veertigers..jullie gaan toch niet beweren dat die er niet zijn??? :?

Stoere veertigers?? Weet nie, ben 44 maar stoer???? Was da??? :+
 
0-) stoer......mmmmm...um... nou gewoon....je weet wel......lekker! :P

Volgens mij zijn er inderdaad veel younger ones op dit forum te vinden, wat overigens helemaal niet verkeerd is. Ik heb zelfs de neiging om te zeggen dat er volgens mij ook veel scooteraars zijn die in afwachting van hun (hopelijk) toekomstige roze briefje hier op dit forum zich al zitten te verlekkeren, waar eveneens helemaal niets mis mee is. Het leuke van dit forum is dat iedereen van iedereen een hoop kan opsteken, hoewel sommige younger ones nog moeten leren niet al te veel denigrerende opmerkingen te maken over de older ones!
Dus niet mouwe.............hier de ouwe!
 
Ok een oudje erbij ben 42 en net begonnen met rijden, rijbewijs in november "pas" gehaald (maar lekker wel in 10 lessen)
 
Stoere dertiger is ook lekker toch

klopt helemaal :9 en zeker met een duc..de 916...het geluid alleen al word je..................mmmmmm van ..helaas pindakaas ..te groot voor mij... ;(
 
Ja, ik ook sinds oktober 2002 m'n A bewijs en 44 jaartjes jong. Helemaal verslaafd aan het motorrijden :}
Wizzy, ik neem aan dat jij ook tot de oudere garde behoort. Geen datum in
je profiel ingevuld kan 2 dingen betekenen. Of je heb het niet ingevuld omdat je dat niet wilt, of je bent van voor 1970 en dan kan je je geboorte datum niet invullen door een bug in de software ;)

8-)
 
Ok een oudje erbij ben 42 en net begonnen met rijden, rijbewijs in november "pas" gehaald (maar lekker wel in 10 lessen)
oudje????????? please.......harstikke jong in de bloei van je leven zul je bedoelen *D ...en ja ik heb ook pas een half jaartje mijn rijbewijs en in 1 keer :]
So........keep on riding :9
 
Op woensdag 19 februari 2003 10:46 schreef wizzy het volgende:oudje????????? please.......harstikke jong in de bloei van je leven zul je bedoelen *D ...en ja ik heb ook pas een half jaartje mijn rijbewijs en in 1 keer :]
So........keep on riding :9

Mid-life crisis :P

Wat een heerlijk volk die mannen ;)
 
ik heb niet gezegd dat motorrijden stoer is ... :? ik heb gevraagd naar STOERE veertigers :9 zie.... all to do with..reading!!!!o-)
je zocht stoere veertiger mbt motorrijden... alsof minder stoere 40-ers niet motorrijden?

all to do with writing....

kzie teveel sukkelaaars op motoren om het nog stoer te vinden :+ , hoe jong/oud je ook bent...
 
Ja, ik ook sinds oktober 2002 m'n A bewijs en 44 jaartjes jong. Helemaal verslaafd aan het motorrijden :}
Wizzy, ik neem aan dat jij ook tot de oudere garde behoort. Geen datum in
je profiel ingevuld kan 2 dingen betekenen. Of je heb het niet ingevuld omdat je dat niet wilt, of je bent van voor 1970 en dan kan je je geboorte datum niet invullen door een bug in de software ;)

8-)
sneaky guy yep ben van voor 1970 en je vraagt een dame niet naar haar leeftijd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan